Thursday 28 June 2012

aku yang bergelar janda


Tahun 2007 merupakan tahun yang penuh suka dan duka bagi aku yang bergelar janda.Aku yang kematian suami pada tahun 2005 terpaksa menyara 3 orang anakku yang masih kecil.Ketika suamiku meninggal dunia akibat serangan jantung,usiaku 32 tahun.Aku menetap di negeri M bersama ibu bapa mertuaku.Ibu bapaku telah lama meninggal dunia dan aku mempunyai 2 orang saudara kandung yang masing-masing mempunyai tanggungjawab mereka sendiri.Ketika itu aku tiada mempunyai perkerjaan untuk menyara anak-anakku yang semakin membesar.Wang simpanan yang ditinggalkan oleh arwah suami semakin lama semakin susut.Aku telah meluahkan hasrat hati kepada kedua ibubapa mertuaku untuk berhijrah ke ibunegara dengan niat mencari rezeki halal untuk menanggung anak-anakku.Ibubapa mertuaku mengizinkan tapi dengan syarat cucu-cucunya mesti tinggal dengan mereka dan aku bersetuju.
Di ibunegara aku menetap bersama rakan sekampungku yang berkerja disebuah syarikat swasta.Perjalanan kehidupanku berjalan lancar sehinggalah aku bertemu dan berkenalan dengan seorang lelaki yang bernama azman.Bermula dari kenalan biasa hingga membawa aku memasuki alam percintaan buat kali kedua.Ketika itu tiada orang lain dihatiku selain azman walau aku tahu azman sudah berkeluarga.Perhubungan kami berjalan lancar hingga kehujung tahun 2007.
Suatu malam azman telah mengajak aku keluar untuk makan malam bersama,aku tidak menolak permintaannya.Kami makan di sebuah retoran di sekitar ibu kota.Selesai makan makan sekitar jam 11.00 malam azman menghantar aku pulang kerumah sewaku.Seperti biasa azman akan menghantar aku hingga kemuka pintu.Belum pun sempat aku membuka pintu kawan serumah aku telah membuka pintu dulu dengan keadaan tergesa-gesa.
“Kenapa yati nampak tergesa-gesa aje?
“aku menyapa.”Kak saya kena balik kekampung,ada kecemasan ayah masuk wad”.Jawab yati.
“Malam ni jugak ke?”tanya aku lagi.
“hmm…”jawab yati ringkas.
“Akak beranikan tinggal sorang-sorang kat rumah ni.”kata yati lagi.
“Apa akak nak takutkan,drive tu hati-hati ya,apa-apa hal call akak”kataku lagi sambil memerhatikan yati memasuki kereta wajanya.
Setelah yati hilang dari pandangan aku mengajak azman yang sejak dari tadi berdiri memerhatikan kami masuk kedalam rumah sewaku.Dia tidak menolak.
“Duduk la bang nanti hani ambilkan air.”kata aku pada azman.
Aku berjalan menuju ke peti sejuk dan mengambil sebotol air sejuk bersama sebiji gelas.Aku menuju kembali pada azman yang duduk diatas sofa.
“Minum la bang”.kata aku lagi.
“Terima kasih”jawab azman.
Sambil dia meneguk air sejuk yang aku hidangkan tadi matanya tidak lepas dari memandang aku.Aku menjadi serba salah.Azman meletakkan kembali gelas diatas meja sambil memulakan bicara.
“Hani… abang geram sangat tengok hani”
Aku terkejut dengan kata-kata azman.
“hani ada buat salah ke bang?”.Aku bertanya pada azman.
“Memang ada”jawabnya ringkas.
Aku termenung seketika.Dalam aku termenung tiba-tiba azman memeluk dan mencium leherku dan mulutku.Aku bertambah terkejut dan meronta kerana sesak nafas.Semakin aku meronta semakin erat pelukan azman pada tubuhku dan semakin galak mulutnya menjelajah muka dan leherku.
Lebih kurang 5 minit aku di gomol aleh azman,aku semakin lemah,tidak mampu lagi aku melawan kudrat azman.Melihat keadaan aku semakin lemah azman melonggarkan pelukannya dan merenung kearah aku yang terbaring diatas sofa.Azman yang berada disebelah kiriku diam membisu dan aku masih terkejut dengan perlakuannya tadi.Perlahan-lahan azman merapatkan mulutnya ke mulutku dan bibir kami bertaut.Azman meneroka rongga mulutku dengan lidahnya yang kasar,semakin lama dia meneroka rongga mulutku semakin naik ghairahku dan semakin sesak nafasku.sesekali aku membalas serangan azman yang bertali arus.Mata ku telah terpajam rapat menikmati serangan dari azman.Tanpa aku sedari tanganku merangkul tengkuk azman.Tangan kiri azman mula merayap ke buah dadaku sebelah kanan yang masih dibaluti baju kurung biru,diramas-ramasnya buah dadaku,aku semakin ghairah maklum lah sudah sekian lama aku tidak diperlakukan sedemikian rupa.Azman menghentikan serangan kemulutku dan beralih pula keleherku yang agak jinjang,dijilat-jilatnya leher dan cuping telingaku aku kegelian dalam kenikmatan.Tangan kiri azman merayap pulak kedalam baju kurungku,mengusap-usap perutku serta rusuk kananku kemudian tangan kirinya naik kebuah dadaku yang masih dibaluti coli.Aku yang sudah lama tidak di jamah oleh mana-mana lelaki semakin tidak keruan,nafsu berahiku semakin memuncak aku sudah tidak dapat berfikir yang mana baik dan yang mana buruk hanya kesedapan dan kenikmatan yang berada dalam fikiranku.
Aku bangun berdiri sambil menanggalkan satu persatu pakaianku hingga tiada seurat benang pun yang melekat pada tubuhku.Azman memerhatikan keindahan tubuhku dengan kyusuk sekali tak berkedip matanya melihat tubuhkuku yang telah telanjang bulat.Tidak lama kemudian azman berdiri dihadapanku sambil menanggalkan  pakaiannya hingga menyerlahkan senjata hikmatnya yang telah menegang keras.Berdiri bulu roma ku bila aku melihat senjata nikmatnya yang agak kehitaman dan berkilat dihujung kepalanya.
Azman memegang kedua-dua bahuku sambil merenuang kedalam mataku.
“Banggg…cepat puaskan hani bangg…”aku merengek meminta dipuaskan nafsuku yang telah lama terpendam.
Azman menekan lembut bahuku agar aku duduk di atas sofa.Azman menguak kakiku agar terbuka luas dan mula menyuakan lidahnya keputing tetekku yang semakin mengeras.Dijilatnya-jilatnya hujung puting tetekku kiri dan kanan.Azman merapatkan dadanya yang ditumbuhi bulu kekemaluanku.Sambil dia menjilat dan menghisap puting tetekku sambil dia menggosok-gosokkan dadanya kekemaluanku.
“Ahhh….ahhh….ohhh….sedapnya bangggg…..”.Aku merintih nikmat.
Aku bagaikan terawang-awangan tak dapat nak aku gambarkan betapa nikmatnya aku bila azman memperlakukan aku sedemikian rupa.Ketika itu aku hanya merintih nikmat.Semakin lama semakin kuat dia menghisap puting tetekku dan semaki laju geselan dadanya pada kemaluanku,aku pula semakin tidak mampu menahan air nikmatku dari membanjiri telagaku yang telah lama gersang,akhirnya…
“ahhhh…….ahhh…..ahhh…..ahhh……sedapnya bangg….”.Aku mengerang panjang menandakan aku telah sampai kekemuncak yang pertama.Tubuhku pula serta merta mengejang ,kedua-dua tanganku memeluk erat tubuh azman.
Aku yang dalam keadaan duduk menyandar dan kakiku yang sudah terkangkang memudahkan azman menyembamkan mukanya kekemaluanku yang sudah banjir.Lidahnya menjilat-jilat biji kelentitku.Aku mengeliat dan merintih lagi..
“Banggg….Ahhh…ahhh……sedapnya banggg….sedut banggg….seduttt…..ahhh….lagiii…..banggg……..”aku merintih.
Azman menyedut-nyedut biji kelentitku berulang kali membuatkan aku sekali lagi akan sampai kekemuncak nikmat…Kedua-dua tanganku menekan kepala azman yang masih mengerjakan biji kelentitku.
“Banggg….hani dah nak sampai lagiiiii…”aku merintih.
“Banggg…..ahhhhh…………”satu keluhan panjang keluar dari mulutku.
Air nikmatku sekali lagi membanjiri telagaku.Azman berdiri dihadapanku sambil menyuakan batang hikmatnya yang hitam berkilat kebibirku,tanpa membuang masa aku capai batang hikmatnya dan aku masukkan kedalam mulutku.Mulanya aku gelojoh juga sebab dah lama aku tak dapat menghisap batang lelaki tapi lama kelamaan aku dapat mencari rentak untuk memberi kenikmatan pada azman.Aku hisap batang azman selembut yang mungkin.Azman mendengus kenikmatan sambil tangannya meramas rambutku.
“Ohh…sedapnya hani,hisap lagi sayang”.Azman merintih.
Puas aku hisap batang kemaluannya,aku jilat pula kantung telur dan kawasan sekitarnya.Azman tidak henti-henti mengerang kesedapan,hingga sampai satu peringkat azman menjadi tidak keruan serta merta dia menarik aku   membaringkan aku diatas lantai.Kakiku dikangkangkan oleh azman menampakkan telaga nikmatku yang sedang banjir dan azman menghalakan batang hikmatnya ketelagaku yang telah siap sedia menanti untuk di kerjakan oleh azman.Azman menggosok-gosokkan batang hikmatnya ke biji kelentitku,ah sungguh sedap dan sungguh nikmat aku bila diperlakukan sedemikian rupa oleh azman. Belum pun sempat batang nikmat azman menerjah masuk kedalam telaga nikmatku tiba-tiba….

No comments:

Post a Comment