Thursday 28 June 2012

Nama aku jamal,


Nama aku jamal,menetap di sebuah taman perumahan dipinggir ibukota.Aku berkerja di salah sebuah syarikat swasta di ibukota,manakala isteriku berkerja disebuah kilang di bandar S sebagai operator pengeluaran.Kami dikurniakan 1 orang anak lelaki berusia 6 bulan pada masa tu.
Aku menyuruh isteriku berhenti kerja untuk menjaga anak kami tapi dia enggan,alasannya dia sudah lama berkerja dan gajinya tinggi.Jadi aku terpaksa mencari altanatif lain.Setelah puas berikhtiar kami telah bersetuju menghantar anak kami kerumah jiran sebelah kami untuk dijaga semasa kami keluar berkerja.Setelah berbincang dengan jiran aku tu,dia telah setuju untuk menjaga anak aku.Jiran aku ni seorang janda beranak 2.Suaminya meninggal dunia setahun lalu.kedua-dua anaknya bersekolah di bandar K dan tinggal diasrama.Jiran aku ni tak berkerja kerana duit pampasan dan insurans suaminya pun tak habis di makan.
Nama jiran aku ni hasnah,kami memanggilnya kak nah.Umurnya lingkungan 39 tahun.Badannya berisi sikit daripada isteri aku.Kulitnya putih menampakkan urat-urat hijaunya.
Setelah beberapa minggu berlalu.Minggu ini isteri aku berkerja petang masuk pukul 3.00 dan  keluar pukul 11.00 malam.Sebelum dia keluar ketempat kerja isteriku akan menghantar anak kami kerumah kak nah.Biasanya pukul 8.00 malam baru aku ambil anak aku dari rumah kak nah.Suatu hari seperti biasa aku pergi mengambil anak aku di rumah kak nah.Disebabkan rumah kami selang sebuah rumah,jadi aku hanya berkain pelikat saja.”Assalammualaikum….kak nah…ooo…kak nah”.Aku memberi salam.”Waalaikumsalam..”kedengaran suara kak nah dari dalam.Dia membukakan pintu menyuruh aku masuk,aku tanpa rasa segan silu terus aje masuk.”Anak ko baru aje tidur mal,sepetang dia menangis tak tau la kenapa”Kak nah memberitahuku.
“Duduk lah dulu mal nanti akak ambilkan air”.Aku duduk diatas sofa sambil memerhatikan liuk pinggul kak nah berjalan.Masa tu kak nah memakai baju tidur kepak kelawar warna hitam berbunga-bunga.Tak tau lah kenapa tiba-tiba nafsuku melonjak naik melihat punggung kak nah,senjata hikmatku berdiri dengan sendirinya.Mungkin dah beberapa hari aku tak dapat menikmati tubuh isteriku kerana dia datang bulan.
Nafsu sudah menyelubungi aku.Aku bangun menuju kepintu dan menguncinya dari dalam,aku terus saja menuju kedapur dan melihat kak nah sedang membancuh air teh dalam teko.Aku peluk dia dari belakang,dia terkejut”ko nak buat apa ni mal?”.Aku peluk dia rapat ke tubuhku,lidahku menjalar ke leher, tengkuk dan cuping telinganya.Semakin dia meronta semakin kuat pelukanku.”Jangan buat akak macam ni mal,nanti akak menjerit”.Bila dia kata nak menjerit,aku berhenti menjilat lehernya,”kak,saya tak tahan tengok akak.”aku membisikkan kecuping telinganya.”Isteri ko kan ada mal”kata kak nah.”Tapi saya nak rasa akak punya”.jawab aku sambil meneruskan jilatan ketengkuknya.”Mal…akak tak nakkk”.dia merayu.”please…sekali ni aje kak”.Aku merengek.’Ala boleh la kak’.Aku terus memujuknya lagi sambil aku menggesel-geselkan batang aku kealur bontotnya.Kak nah diam membisu.
Aku menurunkan tangan kananku kecelah kelangkangnya sambil meraba-raba mencari alur nikmatnya.Aku gosok perlahan-lahan.’Mal jangan buat akak macam ni’Dia merayu aku agar tidak memperlakukan sedemikian.Aku tidak menghiraukan permintaannya,malah aku tetap meneruskan rangsangan pada alat sulitnya yang masih dibaluti baju tidur dan seluar dalam.Perlahan-lahan tangan kiri aku pulak meraba buah dada sebelah kiri.Kak nah masih mendiam kan diri,aku jilat lagi cuping telinga sebelah kirinya perlahan-lahan.Tangan dan lidahku terus berkerja merangsang nafsu kak nah.Tidak ketinggalan juga dengan batang aku yang masih menyondol-nyondol alur bontotnya.
‘Hmm……ahhh…..hmmmm’.Tiba-tiba kak nah mengerang.Aku tahu kak nah sudah terangsang sekarang dan aku mesti meneruskan rangsangan pada tubuhnya.Sambil aku menggosok alat sulitnya sambil aku menarik naik baju kepak kelawarnya hingga jari jemariku  terkena pada seluar dalamnya.’Ahh….ahh….ahhh….ahhh.Kak nah mengerang lagi bila buah dada sebelah kirinya aku ramas dan gosokan pada alat sulitnya aku cepatkan.Kak nah mula mendongakkan kepala memudahkan aku menjilat batang lehernya yang agak jinjang,matanya terpejam.’Hmm…ahhh…ahhh….sedappp mal…gosok kuat sikit’.Kak nah merayu agar aku melajukan gosokan pada alat sulitnya.Kak nah merapatkan kedua-dua kakinya,badannya sedikit membongkok.Aku tahu dia sudah hampir sampai kekemuncaknya.’Ahhh….ahh…. sedapnyaaa..mal’kak nah masih lagi mengerang kesedapan.Seluar dalamnya sudah lama lembap dan kedua-dua tangan aku sudah mulai lenguh.Aku saja memberhentikan aktiviti tangan aku daripada mengerjakan alat sulit dan buah dadanya.
Segera dia berpaling kearah aku,matanya kuyu memendang aku.’Mal… kenapa berhenti? akak dah nak sampai ni.’Dia berbisik ketelinga aku.Aku tidak menjawab tapi aku angkat baju kepak kelawarnya naik dan menanggalkannya dari tubuh kak nah.Dia memberi kerjasama baik dengan mengangkat tangan keatas.Coli hitam dan seluar dalam berwarna krim menjadi santapan mata aku.’Mal… kenapa ditengok saja,cepat laaa…akak dah tak tahan niiii…’bisik kak nah lagi.Aku segera meraba dibelakang badan kak nah untuk mencari pencangkuk colinya.Apabila terbuka saja maka terserlah lah buah dada kak nah yang sebesar nasi lemak 1.00.Aku memainkan kedua-dua puting teteknya dengan hujung jari telunjukku.’Hmm….hmmm….ahh..ahhh sedap mal.’Aku merapatkan mulutku ke mulutnya yang sedikit terbuka,lalu aku cium,lidah ku menjalar pula kerongga mulutnya.Kak nah juga tidak ketinggalan memainkan peranannya.
Setelah beberapa ketika bercium,lidahku turun menjalar ke buah dadanya yang sedang mengeras dan gebu.Aku jilat puting teteknya sebelah kiri,tangan kananku merangkul pinggang manakala tangan kiriku meramas ramas tetek nya sebelah kanan.’Ahh….ahh….ahhh…hmm…sedapnyaaa mal,hisap lagi puting akak mal’kak nah merayu lagi.Aku menuruti kehendak kak nah,aku hisap puting tetek sebelah kirinya dan kadang kala aku gigit-gigit lembut hujung puting susunya.Kak nah semakin galak mengerang dan merengek.Aku beralih pula ke puting tetek sebelah kanan pula,aku jilat,aku hisap dan aku gigit sungguh kenyal dan keras.Tangan kananku turunkan ke celah kelangkangnya sambil menggosok-gosok alat sulitnya yang sudah basah dengan air mazi.
‘Mallll…..ahhh….ahhh….ahhh….gosok laju sikit sayanggg…ahh…ahhh….ahhhhh…….ohhhh sedapnyaaa malll….Serentak dengan erangan panjang dari kak nak tubuhnya serta merta mengejang.Kepalaku yang berada di buah dadanya ditekan kuat,sesak nafasku seketika.Setelah keadaan reda,tangan nya menarik naik baju T yang aku pakai dan melucutkan kain pelikatku.Batang hikmatku yang sejak dari tadi telah menegang dan mengeras kelihatan terbonjol di balik seluar dalam hitamku.Kak nah mula memainkan peranannya dengan menjilat puting aku pula.Sungguh nikmat dan lazat sekali aku rasakan bila hujung lidah kasar kak nah menari nari di puting tetek ku.’hmm…hmm…ahh….ahh…sedapnya kak nah’.kini giliran aku pula mengerang kesedapan.Jilatan kak nah mulai turun kepusatku,kedua-dua tangannya memegang dan seterusnya melondehkan seluar dalam hitamku hingga kebawah.Batang hikmatku diusap lembut oleh tangan-tangan kak nah yang halus.Kak nah mencangkung sambil membelek-belek batang hikmatku yang tidak sebesar dan sepanjang tiang leterik.Kak nah membuka mulutnya dan memasukkan batang hikmatku kedalam mulutnya.Aku mengerang lagi sambil menyambak rambut kak nah.Sungguh lembut permainan kak nah hingga menggigil-gigil aku menahan kenikmatan dan kelazatan yang diberikannya.Aku semakin tidak tertahan lagi,segera aku membangunkan kak nah dan menanggalkan seluar dalamnya pula.Tiada kelihatan sehelai bulu pun pada alat sulit kak nah,mungkin dia selalu mencukurnya.Aku mengarahkannya duduk diatas kebinet dapur sementara aku mengambil kerusi di meja makan.Aku duduk betul-betul dihadapan alat sulit kak nah.Aku angkat kedua-dua pehanya ke bahuku,Kedu-dua tangan ku membuka alur alat sulit kak nah mencari biji nikmatnya dan aku sembamkan mukaku kecelah kelangkang kak nah yang sudah berlendir.Aku jelirkan lidahku ke alur alat sulit kak nah,aku jilat dan aku gentel biji kelentitnya dengan lidahku.Kak nah semakin tidak keruan,terangkat-angkat punggungnya menahan geli bercampur nikmat.Tangan nya menumpang diatas kebinet  dapur,kepalanya terdongak kebelakang,pehanya menyepit kepala aku dan suaranya tidak putus-putus mengerang kelazatan.’Malll…ahh…ahhh…ahhh…sedappp.. mall…ohhhh…sedut mal..lagiiii..malll..lagiii…akak dah nak keluarrrrr…..ahh….ahh…ahhhh…..serta merta tubuh kak nah mengejang lagi menandakan dia telah sampai kekemuncaknya.Aku masih lagi meneruskan jilatan dan sedutan pada biji kelentitnya kali ini dia menekan nekan kepala aku kearah alat sulitnya seolah-olah tidak mahu melepaskannya.Sesak nafas aku seketika.’Lagiiii….malll…..lagiii….malll….aduh sedappppnya ahhh….ahhhhhh….sekali lagi tubuhnya mengejang.
Tubuh kami bermandi peluh tapi aku tak peduli itu semua batang nikmatku sudah tidak sabar untuk meneroka alat sulit kak nah yang tembam itu.Kak nah turun dari kebinet dapur dan terus duduk diatas peha aku.Dia memegang batang nikmatku dan dihalakan ke alat sulitnya yang sudah lama gersang.Dengan sekali tekan separuh batang nikmatku ditelan oleh alat sulut kak nah.Walau dah beranak dua tapi masih ketat lagi.Kak nah meneruskan permainannya lagi kali ini habis batang nikmatku ditelan oleh alat sulitnya.Buah dadanya berada tepat di mulut aku,Aku tidak melepaskan peluang untuk menyedut dan menghisap tetek kak nah sepaus-puasnya.Sementara kak nah menggoyang-goyangkan punggungnya sambil tangannya memegang penyandar dikerusi yang aku duduk.’Ahh…ahh…sedapnya batang ko malll..sedapnyaaa..’kak nah mula meracau.Sambil dia menggoyang punggungnya sambil dia menghentak hentak alat sulitnya pada pangkal batang nikmat aku.Aku menikmati permainan kak nah yang penuh pengalaman.
Selang beberapa ketika kak nah melajukan goyangan dan hentakan punggungnya kak nah menjerit kecil’ahh…ahh…ahh…ahhhh….ohhh….malll….se…..dapppp…nyaaa…’Dan sekali lagi kak nah sampai kekemuncak nikmat.Kak nah memeluk aku sambil menggigi-gigil ketika dia melepaskan air nikmatnya.
Kak nah memandang aku dengan penuh pengharapan.Dia bangun dari atas peha aku.Aku bangun dari kerusi dan menyandarkannya kedinding dapur,dalam posisi berdiri aku halakan batang nikmatku ke alat sulitnya dan giliran aku pula memainkan peranan.Tanpa membuang masa lagi aku masukkan batang nikmatku kerongga alat sulitnya,terus terbenam hingga kepangkal batang nikmatku.Aku pegang punggungnya dan aku mulakan aksi sorong tarik bermula dengan perlahan tapi semakin lama semakin laju,membuatkan kak nah menggeleng-gelengkan kepala menerima tujahan demi tujahan dari batang nikmatku.’Malll….sedapnya batang ko….. ohh…ahh…ahh….malll….akak nak keluar lagiiii…’bisik kak nah ditelinga aku.’Saya pun dah nak keluar kakkkk…..’bisik aku.sambil menujah alat sulit kak nah.’Kita sama-sama keluar ya mal,akak dah tak tahan ni’Bisik kak nah lagi.Aku memaksimumkan tujahan,’mal akak dahhh nakk keluarrrr…mal…mal….ahhhhh…..se….dapppp nya’.kak nah mengejang lagi.’Ohh…sedapnya kakkkk….’giliran aku pula mengerang panjang sambil melepaskan benihku kedasar rahimnya pancutan demi pancutan.Terkemut-kemut alat sulit kak nah menerima benih yang baru aku lepaskan.
Kami berpelukan seketika sambil bercumbu dan membiarkan batang nikmatku berendam dalam rongga alat sulit kak nah.’Terima kasih mal kerana memuaskan akak.’Bisik kak nah ke telinga aku.’Terima kasih juga pada kak nah kerana membenarkan saya menjamah tubuh kak nah ni’.Balas aku.Aku menarik keluar batang nikmatku yang semakin lembik dari alat sulit kak nah.Aku nampak ada cairan putih meleleh keluar dari alat sulit kak nah.

No comments:

Post a Comment