Thursday 28 June 2012

tanpa seurat benang yang melekat ditubuh.


Aku baru seminggu berkerja di sebuah klinik swasta yang beroperasi 24 jam di sebuah bandar k.Terdapat 8 orang yang berkerja disitu termasuk aku,kesemuanya perempuan.Manakala pemilik klinik adalah doktor Aman bersama rakan kongsinya doktor Hamid.Kedua-dua doktor ini berkerja bergilir-gilir dan kami juga berkerja mengikut syif yang ditetapkan.Syif pagi 3 orang,syif petang 3 orang dan syif malam 2 orang.
Aku merupakan seorang ibu tunggal yang baru beberapa bulan kematian suami akibat kemalangan jalan raya.Selama ini aku merupakan suri rumah sepenuh masa yang hanya menumpukan sepenuh masa kepada rumah tangga dan 2 orang anak kembar kami yang berusia 2 tahun.
Akibat desakan hidup aku terpaksa juga mencari perkerjaan untuk menyara kehidupan aku anak beranak.Mujur kedua ibu bapaku masih lagi hidup,jadi mereka bolehlah menjaga cucunya sementara aku keluar berkerja.
Suatu hari aku telah diarahkan berkerja syif malam menggantikan seorang kawan aku yang cuti berkahwin selama seminggu.pada malam tu aku bertugas bersama lina dan doktor Aman.Malam tu hujan agak lebat,aku dan lina duduk sambil berbual kosong dikaunter pendaftaran sementara Dr Aman berada dibilik sebelah iatu dibilik rawatan.Tak tau lah apa yang dibuatnya mungkin tidur la agaknya.Masa tu jam dah menunjukkan pukul 2.00 pagi,aku menyuruh lina tidur dibilik rehat dibahagian belakang tapi dia tak mahu alasannya dia tidak mengantuk lagi.Sebaliknya dia menyuruh aku pergi tidur dulu dan dia akan berjaga di kaunter pendaftaran.Aku sememangnya dah mengantuk sangat maklumla ini baru pertama kali berkerja sebelah malam.Tanpa membuang masa aku terus menuju ke bilik belakang untuk melelapkan mata.Aku membaringkan badan ku  keatas katil bujang yang disediakan dan terus terlelap.
Sedang enak dibuai mimpi,aku dikejutkan dengan satu suara orang mengerang di bilik rawatan.Aku bergegas bangun menuju ke kaunter pendaftaran,aku terkejut apabila mendapati pintu utama tertutup dan lina pulak dah tak ada di kaunter.Aku masih dapat mendengar suara orang mengerang itu lagi,aku kenal sangat dengan nada erangan orang tu.Aku melekapkan telinga ke pintu bilik rawatan.Hmm rupanya didalam ni,aku masuk keruangan kaunter pendaftaran menuju kepintu yang menghubungkan kebilik rawatan.Pintu pelastik tidak ditutup rapat.Aku mula mengintai dicelah pintu,alangkah terkejutnya aku apabila melihat Dr aman hanya berseluar dalam manakala lina telah telanjang bulat tanpa seurat benang yang melekat ditubuh.gambar hiasan
Aku nampak lina duduk menyandar diatas katil dengan kaki mengangkang dan kaki terjuntai betul-betul mengadap pintu tempat aku mengintai perlakuan Dr Aman dengan lina.Dr Aman berdiri disebelah kiri lina sambil menjilat-jilat dan menghisap puting tetek lina yang besar dan menggiurkan.Tangan kiri Dr Aman meramas-ramas tundun lina yang dipenuhi bulu-bulu hitam yang agak lebat.Mungkin dia tak sempat nak mencukurnya.Hanya suara lina mengerang memenuhi setiap ruang dalam bilik rawatan.Suara erangan nikmat lina membuatkan nafsuku yang  sudah beberapa bulan terkunci kini kembali bangun.
Kini aku lihat kepala Dr Aman berada betul-betul dicelah kelangkang lina yang terbuka luas.Aku tahu Dr Aman sedang mengerjakan cipap lina yang merah kehitaman dengan penuh nikmat sekali.Lina melingkarkan kakinya di atas bahu DrAman sambil kedua tangannya meramas-ramas rambut Dr Aman.Mata lina terpejam rapat kepalanya terdongak keatas mulutnya terbuka luas seperti tidak mampu lagi bernafas melalui hidung.gambar hiasan
Aku yang semakin ghairah melihat tayangan gambar percuma tidak dapat menahan gelora nafsu yang minta dilepaskan.Aku mula menyelak kain yang aku pakai dan menurunkan seluar dalam berwarna hitam ku keparas lutut lalu aku duduk berlutut sambil tangan kananku mengusap-usap cipapku yang sudah berlendir.Mata ku masih lagi tertumpu pada aksi Dr Aman dan lina.Dr Aman telah menanggalkan seluar dalamnya dan kini sedang menggosok-gosok batang kemaluannya pada cipap lina yang sudah lencun.Lina mengerang sambil meminta Dr Aman memasukkan batang kemaluannya kedalam cipapnya yang telah siap sedia untuk di tujah.
Jari jemariku tidak henti-henti menggosok dan menekan-nekan biji kelentitku yang kian mengeras,tangan kiriku pula meramas-ramas kedua-dua payu dara ku dari luar,nafasku sudah tidak teratur lagi.Aku amat terangsang sekali ketika aku lihat batang Dr Aman menggelungsur masuk kedalam lubang cipap lina.Henjutan demi henjutan dari Dr Aman pada cipap lina membuatkan aku semakin tidak dapat mengawal nafsuku.Aku masukan jari kedalam lubang cipapku dan aku bayangkan seolah olah batang Dr aman yang sedang menujah cipapku.
Mataku sekejap pejam sekejap celik,pejam menikmati kerja tanganku,celik menikmati wayang gambar yang mengghairahkan didepan mata.Dr Aman dan lina sudah beralih posisi dimana lina sedang membongkok dan Dr Aman menujah dari belakang.Aku lihat bergoyang-goyang katil tempat lina berpaut menandakan betapa kuatnya hentakkan Dr Aman pada cipap lina.Hentakkan Dr Aman semakin laju diselang seli dengan suara kenikmatan dari Dr Aman,akhirnya satu hentakkan padu dan padat diterima oleh cipap lina diiringi satu suara garau dari Dr Aman menandakan mereka telah sampai kekemuncak kenikmatan.Badan Dr Aman membongkok memeluk tubuh kecil lina yang keletihan selepas berjuang menuju kepuncak nikmat.gambar hiasan cipapku
Aku juga telah hampir kekemuncak kenikmatan,jari jemariku semakin laju menggerjakan cipapku dan akhirnya air nikmat ku yang tersimpan sejak kematian arwah suamiku kini membasahi rongga cipapku,alangkah nikmatnya.
Aku bergegas menarik semula seluar dalam dan membetulkan semula kain yang aku pakai sambil menuju kebilik rehat.Aku khuatir kehadiran aku diketahui Dr Aman dan lina.Sesampai aku dibilik rehat aku tersenyum sendiri mengingati peristiwa yang baru aku lalui sebentar tadi.
Categories:

No comments:

Post a Comment