Thursday 28 June 2012

kami sedang bercinta.


Ini pengalaman aku semasa berada di sekolah menengah dulu,aku mempunyai seorang awek berbangsa cina,namanya swee chin.Badannya kurus tinggi,kulitnya putih,biasala kebanyakan kaum cina dimalaysia berkulit putih.Kami merupakan sepasang kekasih waktu tu.Tapi kami tak menunjukkan pada kawan-kawan yang kami sedang bercinta.
Masa aku ditingkatan lima aku merupakan ketua pengawas dan swee chin pula penolong ketua pengawas iatu pembantu aku.Kalau tak silap aku masa tu ada 37 orang pengawas biasa.Pengawas lelaki diwajibkan memakai baju dan seluar putih manakala pengawas perempuan melayu baju kurung putih dan kain berwarna biru.Untuk pengawas perempuan bukan melayu baju kemeja putih dan skirt biru.Kami diberikan sebuah bilik untuk bermesyuarat dan mengadakan perjumpaan.Kunci bilik pengawas dipegang oleh aku dan swee chin.
Nak dijadikan cerita sekolah aku mengadakan sukan tahunan.Hari kemuncak sukan tahunan akan diadakan pada hari sabtu,sebelum hari kemuncak tiba,beberapa acara saringan telah berlangsung selepas sesi persekolahan.Ramai juga kawan-kawan aku yang menyertai acara yang dipertandingkan termasuk juga aku.
Suatu hari kalau tak silap aku hari selasa selepas habis sesi persekolahan aku berehat sekejap dibilik pengawas sementara menunggu acara saringan dijalankan jam 3.00 petang.Masa tu aku cuma aku sorang aje yang ada di situ yang lain tak nampak batang hidung.Sedang aku menyiapkan kerja sekolah yang diberikan oleh cikgu tiba-tiba swee chin masuk dengan kakinya terdengkut-dengkut,aku bertanya pada dia apa dah jadi dengan kakinya.katanya dia terseliuh masa keluar dari tandas sebentar tadi.Sepontan aku menawarkan diri untuk mengurut kakinya.Dia cuma mengangguk tanda setuju.Aku suruh dia duduk di sofa Aku ambil kerusi dan aku suruh dia meletakkan kedua-dua kakinya diatas kerusi bagi memudahkan aku mengurutnya.Aku tanya kaki yang mana sakit?katanya kaki kanan.aku mula mengurut perlahan-lahan.Bila jari jemariku menyentuh ditempat yang sakit sepontan kakinya terangkat dan secara tak sengaja juga aku terpandang sesuatu disebalik skirt biru yang dipakainya.
Aku teruskan mengurut ditempat yang sakit dengan harapan dia akan mengangkat kakinya lagi,harapanku menjadi menjadi kenyataan kali ini aku dapat melihat seluar dalam warna pink,pehanya yang putih dan gebu.Muka ku tiba-tiba berasa panas,jantungku berdebar kencang,tak tau la kenapa.Mungkin disebabkan benda yang aku nampak dicelah kelangkang swee chin membuatkan aku tidak keruan.Aku lihat dahinya berkerut dan matanya terpejam menahan kesakitan.15 minit berlalu aku berhenti mengurut kakinya,lenguh jari jemariku dibuatnya maklum lah tak pernah mengurut.
“Macamana kaki u masih sakit lagi?”.Tanya aku.”Sudah kurang sikit,pandai u urut ya”katanya sambil melemparkan senyum kepada aku.”Swee chin I nak minta maaf pada u”.Dengan selamba aku bersuara.Dia memandang aku kehairanan”kenapa?”.soalnya pendek.”Tak ada apa,tadi masa i urut kaki u, i terpandang seluar dalam yang u pakai.”Terang aku secara jujur.Sambil ketawa dia menjawab”He..he..he..U intai I ya?”.dalam hatiku berkata”Betul ke tidak budak ni? “.Aku ingat dia akan marah tapi dia gelak pulak.”U tak marah ke? kata aku.Nak buat apa I marah bukan salah U”.Jawabnya selamba.Hmm…ada can aku tengok lagi ni.”Swee chin kalau U tak keberatan boleh tak I tengok lagi sekali? tak puas la tadi.”aku cuba nak perangkap dia.”Nak tengok lagiii… !!!!!”.dia terkejut dengan permintaan aku tadi.Lama dia merenung aku yang sedang duduk diatas meja dihadapannya.Aku menjadi serba salah,menyesal pulak aku meminta permintaan yang bukan-bukan tadi.Dalam hati ku berkata”habis la aku kali ni”.
“Kalau U tak nak bagi tak apa,I m sorry ok.”Aku memecah kesunyian dalam bilik pengawas.Dia yang sedang duduk tiba-tiba bangun dan berjalan terdengkut-dengkut menuju ke pintu sambil menutup dan mengunci daun pintu bilik pengawas dari dalam.Aku ingatkan dia nak keluar tapi tidak rupanya.Dia berjalan mendapatkan aku yang masih duduk diatas meja.Aku masih terkebil-kebil memerhatikannya,diletak kedua-dua lengannya diatas bahuku sambil matanya merenung tepat kedalam mataku.Aku terpegun dan tak tahu nak buat apa.”I love U nal”.Tiba-tiba perkataan itu yang terkeluar dari mulut Swee chin.Aku juga mengucapkan perkataan yang sama kepadanya.”I love u too.eh Kenapa U tutup pintu”.soal aku.”I nak buktikan cinta I pada U”katanya dengan nada manja.”Hmmm…kalau macam tu apa buktinya”.Aku mahukan kepastian.
Tangannya sejak tadi berada di atas bahuku diangkatnya terus dibukanya butang baju kemejanya satu persatu,jantungku  berdegup kencang terlihat buah dadanya yang dibaluti coli berwarna pink,kulitnya putih menampak kan urat-urat hijau ditubuhnya.Ditanggalkan baju dan diletakkan diatas meja sebelah aku.Aku hanya memerhati dengan penuh minat.Kini dia membuka kancing skirtnya pula sambil dia membongkok menanggalakan skirtnya mataku tertumpu pada alur buah dadanya yang gebu.Skirtnya juga diletakakan diatas meja.Dia berdiri betul-betul dihadapan aku.
Batang hikmat aku telah bangun dalam seluar sekolah yang aku pakai tak tau la dia perasan ataupun tidak.Mataku tertumpu pada bukit kembar yang masih dibaluti coli pink.Pandangan mataku turun kebawah menikmati permandangan dicelah kelangkangnya yang masih juga disaluti seluar dalam juga berwarna pink.Jantung ku masih berdebar kencang.Dia senyum memandang aku sambil tangannya membuka pencangkuk colinya dan menanggalkannya.Aku menjadi semakin tidak keruan melihat buah dadanya sebesar nasi lemak 0.50 yang putih melepak dan puting susunya berwarna pink.Dia membiarkan saja aku menatap keindahan tubuhnya.
Aku semakin tidak dapat menahan gelora nafsu yang kian melonjak-lonjak.Batang hikmat ku meronta didalam seluar minta dilepaskan.Aku rangkul pinggangnya yang macam pinggang kerengga tu rapat ketubuh ku dan aku cium bibirnya yang merah mekar.Lidahnya menjalar didalam mulutku,aku sedut dan aku kulum lidahnya.Tanganku kiri sibuk meraba dan meramas-ramas punggungnya yang tonggek,alur punggungnya aku gosok perlahan-lahan manakala tangan kananku menjalar dibelakang badannya.mulut Kami masih lagi bercantum seolah-olah tidak mahu melepaskannya.Matanya terpejam rapat dan nafasnya semakin laju degupan jantungnya bergerak kencang.Prlahan-lahan aku lepaskan kucupan,matanya kuyu memandang aku.
Aku suruh dia menyandar ditepi meja sementara aku pula yang berdiri.Kedua-dua tangannya menompang berat badannya dibelakang,buah dadanya yang sebesar nasi lemak 0.50 aku kerjakan.Tanganku tidak henti-henti mengulit dan meramas buah dadanya,lidahku menjilat lehernya yang jinjang dia mendengus menahan geli bercampur nikmat.Suara erangannya memecah kesunyian didalam bilik pengawas yang semakin panas.Mulutku turun kedada untuk mengerjakan dua ketul daging yang sudah terhidang didepan mata.Aku jilat lembut dan aku sedut puting susunya yang telah mengeras dan menegang.Ku hisap puting susunya bergilir-gilir.Nikmat sungguh aku rasakan bila dapat menghisap puting susunya yang segar bugar.
Jilatan ku teruskan keseluruh tubuhnya yang putih gebu,dia hanya mengeliat menahan geli apabila lidah kasarku berlabuh di rusuk kirinya.Aku semakin tidak dapat mengawal perasaanku bila mendengar  suara rengekkanya Aku ingin sekali melihat rupa bentuk cipapnya,ku tarik kebawah seluar dalam.Dia membantuku dengan mengangkat punggungnya agar senang aku menarik seluar dalamnya.Terpegun aku melihat keindahan cipapnya yang tembam dan dikelilingi bulu-bulu halus berwarna hitam.
Aku segera menanggalkan pakaian seragam sekolahku satu persatu sambil mataku menatap keindahan bentuk tubuhnya.Aku kini relanjang bulat dengan batang hikmatku masih tegap berdiri menanti tindakan lanjut daripada aku.Batang hikmatku tak la sebesar batang tiang leterik tapi cukup untuk memberi kepuasan dan kenikmatan pada empunya cipap.
Aku tak mahu membuang masa lagi,aku rangkul tubuh swee chin rapat ketubuhku.Tubuh kami bersatu dalam pelukan,aku kucup bibirnya,aku teroka lagi mulutnya dengan lidahku.Puas aku mengerjakan mulutnya yang merah mekar,aku mengarahkannya duduk diatas meja,aku angkat kedua pehanya menumpang diatas bahuku dan cipapnya berada tepat dimulutku.Aku jilat cipap tembamnya dengan rakus  sekali,maklumla pertama kali dapat merasa cipap.Aku renggangkan sedikit pehanya,lidahku mencari seketul daging yang dipanggil biji kelentit.Pencarianku berhasil,biji kelentitnya dah terjulur keluar,menggunakan hujung lidahku yang kasar,ku mainkan biji kelentitnya yang sedikit panjang.Aku jilat dan aku sudu biji kelentinya,tak henti-henti dia mengerang kesedapan,mukanya merah,matanya terpejam rapat,nafasnya semakin tidak menentu,mulutnya terbuka luas dan tangannya menekan-nekan kepalaku.Aku juga tidak henti-henti menggentel biji kelentitnya menggunakan lidahku sekali-sekala aku masukkan lidahku kedalam lubang cipapnya.Air liurku bercampur dengan air cipapnya sedang aku sibuk menjilat cipapnya tiba-tiba kedua-dua pehanya mengepit kepalaku kiri dan kanan,tangannya terus menekan kepalaku.Hampir lemas aku dibuatnya.Serentak itu juga suara erangan panjang keluar dari mulutnya tubuhnya mengejang dan menggigil ketika dia melepaskan air nikmatnya.Beberapa saat kemudian barulah dia melonggarkan kepitan pehanya di kepalaku.
Disebabkan aku sendiri dah tak tahan,aku baringkan dia diatas meja kakinya masih lagi terjuntai.Dengan hanya berdiri,aku halakan batang hikmatku kelubang cipapnya yang sedang banjir.Aku gesel batang hikmatku ke tundunnya yang tembam semakin kuat aku gesel semakin kuyu matanya.Tangannya meramas-ramas kedua-dua buah dadanya sendiri.Suara erangan manjanya membuatkan semakin galak menggesel tundun tembamnya.”Nal….I dah tak tahan lagiii..,cepat laaa…”.Dia merenggek manja agar aku meneruskan aksi seterusnya.Aku halakan kepala batang hikmatku tepat dilubang cipapnya yang sudah banjir,perlahan-lahan kepala batang hikmatku memasuki lubang cipapnya.Baru seinci batang hikmatku memasuki lubang cipapnya,tiba-tiba dia menjerit kecil.”Awww….sakittt…nal.”.mungkin batang hikmatku telah sampai ke selaput daranya.”Sabar sayang,U kena tahan sedikt aje lagi”aku masih lagi menolak batang hikmatku masuk kelubang nikmatnya.Dengan bantuan air pelincir yang dah banyak keluar, sedikit sebanyak membantu batang hikmatku merobek dara si swee chin.Berkerut dahinya menahan sakit tekala batang hikmatku melepasi selaput daranya.Terasa sempit,ketat dan panas ketika batang hikmatku telah separuh masuk kelubang cipapnya.Aku terus menyorong masuk batang hikmatku hingga kepangkal,kemudian aku berhenti untuk menikmati bahang dan kemutan lubang nikmat swee chin.Sungguh sedap dan nikmat aku rasakan,bagai diurut-urut batang hikmatku di dalam cipapnya.Tanganku mula meramas-ramas buah dadanya,aku uli dan aku gentel puting susunya sementara aku perlahan-lahan menarik keluar batang hikmatku,apabila hampir habis batang hikmatku keluar,aku tekan masuk kembali perlahan-lahan hingga habis batang hikmatku ditelan oleh lubang nikmatnya.Aku meneruskan aktiviti sorong tarik hingga sampai satu peringkat dia merenggek agar di lajukan tujahan.Mungkin sakitnya dah hilang dan ghairahnya datang kembali.
Aku melajukan tujahan,kini aku lihat mulutnya terbuka luas dan kepalanya mendongak keatas.Tujahan ku yang semakin kuat membuatkan meja tempat swee chin berbaring bergoyang-goyang.Dalam masa yang sama aku semakin hampir sampai kekemuncak kenikmatan.Kedua-dua kakinya melingkari pinggangku,beberapa detik kemudian satu erangan yang amat mengghairahkan keluarnya dan diiringi sepitan kuat keatas pinggangku.Aku tetap meneruskan tujahan dan tanpa dapat aku tahan lagi,ku lepaskan air maniku kedalam cipapnya.Aku mengerang kenikmatan dan tubuhku serta merta menjadi kejang dan segala urat sarafku tegang seketika.
Aku dudukkan tubuhnya agar dapat aku menatap wajahnya yang ayu.Batang hikmat ku masih lagi berendam dalam cipapnya,aku biarkan ianya kendur sendiri.”Sakit lagi kaki U?”.Tanya aku.Dia tersenyum sambil menggeleng kepala.”U puas?”.Tanya aku lagi.”Ya sayang,I puas sangat this is my first time,thanks nal”.Aku senyum mendengar kata-katanya.Ku cabut batang hikmatku yang dah terkulai keluar dari cipapnya.
Kami bergegas memakai pakaian sukan kerana jam didinding telah menunjukkan pukul 3.40 petang.Acara saringan dah bermula.
Categories:

No comments:

Post a Comment