Thursday 28 June 2012

kilat sabung menyabung


Hari ini hujan turun begitu lebat sekali,kilat sabung menyabung dentuman guruh membingitkan telingaku.Aku masih lagi termenung didalam bilikku seorang diri,mengelamun mengimbas kembali kenangan lalu ketika aku mula mengenali abang k.Aku masih ingat lagi bagaimana buat pertama kalinya tubuh aku yang kecil molek ini berdiri telanjang bulat tanpa seurat benang dihadapan kekasihku abang k dan buat pertama kalinya aku merasai kenikmatan yang tidak terhingga apabila tubuh ku menjadi santapan abang k.
Aku masih ingat lagi ketika abang K mencium bibirku yang merah mekar,aku hanya mendiamkan diri ketika lidah abang k menjalar kedalam mulutku.Aku tak tahu apa yang harus aku lakukan untuk membalas serangan abang k keatas bibir ku.Aku tiada pengalaman.Puas abang k mengerjakan bibirku yang merah mekar,lidahnya menjalar pula kebahagian leher dan tengkukku.Aku hanya membiarkan saja segala perlakuan lidah abang k kerana aku bergitu seronok walau terpaksa menahan geli.Kami saling berpelukan hanya abang k yang berkerja sementara aku hanya menanti dan membiarkan tubuh ku dijamah oleh abang k.
Abang k membaringkan aku ditepi katil dengan kedua kakiku masih lagi terjuntai mencecah lantai.Aku memerhatikan abang k menangalkan pakaiannya satu persatu hingga telanjang bulat seperti aku.Pertama kali aku melihat kemaluan lelaki dewasa,”besarnya”hatiku berkata.Abang k membongkokkan badannya kearah aku sambil lidahnya menjelajah keseluruh dadaku yang bidang,aku merintih kenikmatan apabila hujung lidah abang k bermain-main dihujung puting susuku sebelah kiri.Mata ku terpejam rapat menikmati permainan lidah abang k.”Ahhhh…..emmm…….Sedapnya bang”.Abang k menjilat-jilat dan menghisap lembut puting susuku.Kedua tanganku aku depakan sambil menggengam erat cadar manakala dada ku angkat sedikit tinggi,sungguh lembut permainannya.Abang k hanya menggunakan lidahnya saja untuk merangsang nafsu ku yang kian tidak terkawal.Aku mengerang lagi apabila mulut abang k menggigit lembut puting susuku.Mata ku tetap terpejam rapat,otot cipapku terkemut-kemut menahan nikmat yang semakin semakin memuncak.Aku semakin tidak dapat mengawal nafsu dan kenikmatan yang diberikan oleh abang k kepada tubuhku,akhirnya aku mengerang panjang”ahhhhh……..ahhhhh……..ahhhhhh.”Tubuh ku serta merta mengejang kemutan dicipapku semakin kuat,cengkaman pada cadar semakin erat.Aku telah sampai kekemuncak yang pertama.Aku bagai diawangan ketika air nikmatku keluar membasahi rongga cipapku yang masih lagi dara.Lidah abang k kini menuruni bukit kembarku menuju kepusat ku dan merayap ke lurah dendam ku yang telah banjir.Lidah kasar abang k bermain main disekitar tundunku yang tembam dan ditumbuhi bulu-bulu halus yang tak pernah aku cukur.Abang k kini mencangkung mengadap lurah dendamku,dibukanya kelangkangku seluasnya sambil lidahnya merayap mencari mencari biji kelentitku.Aku membiarkan sahaja kerana aku mahu menikmati permainan abang k selanjutnya.
“Abangggg…”keluh ku manja.”Ahhhh……..ahhhh…….ahhhh…Geli bangggg….”Aku merintih kegelian apabila lidah kasar abang k menggeletik hujung biji kelentitku.Kedua tangan ku meramas rambut abang k dan kedua tangan abang k juga tidak duduk diam meramas-ramas buah dadaku yang segar bugar.Tidak dapat aku bayangkan betapa sedapnya bila biji kelentit ku dijilat dan disedut-sedut oleh abang k.Aku hanya mampu mengerang membiarkan kegelian bercampur kenikmatan dan kelazatan akibat perlakuan abang k terhadap lurah dendamku.Aku serahkan tubuhku kepada abang k untuk dipuaskan dan dia melakukannya dengan perlahan dan lembut sekali,membuatkan aku sekali lagi mencapai kemuncak untuk kali kedua.Mengejang segala urat sarafku dikala aku sampai kekemuncak.Peluh telah membasahi tubuh ku dan tubuh abang k,tubuhku lemah longlai,aku hanya menanti apakah tindakan selanjutnya dari abang k.
Abang k menyuruh aku bangun dan menyuakan batang kemaluannya yang berkilat kemulutku.Aku pegang batang nya dan aku masukkan kedalam mulut ku.Tak muat rasanya mulutku untuk menghisap batang abang k tapi aku teruskan juga.Aku sedut perlahan-lahan batangnya seperti aku menghisap batang ais krim.Abang k pula kini mengerang kesedapan.Setelah puas aku menghisap batang abang k,aku jilat seluruh batangnya hingga ke pangkalnya.Kantung telurnya aku usap lembut.Manakala rambutku diusap lembut oleh tangan-tangan abang k hingga kusut masai dibuatnya.Mungkin terlalu sedap agaknya.
Aku masih ingat lagi bagaimana Abang k menolak tubuhku terlentang diatas tilam,dikangkangnya kedua-dua kaki ku seluasnya hingga terbuka rekahan lurah dendamku yang telah banjir.Dihalakan batang kemaluannya kearah lurah yang siap sedia untuk diteroka oleh batang abang k.Digosok-gosok batang nya kearah biji kelentitku,ahh sungguh nikmat aku rasakan,mata ku kembali terpajam rapat menikmati kelazatan yang diberikan oleh abang k.Perlahan lahan abang k menekan batangnya memasuki lurah dendamku”.Ahhh….abanggggg sakitttt…perlahan sikit”….Abang k berhenti seketika”tahan sikit ya sayang,jangan kemut dulu biarkan batang abang tenggelam habis”,kata abang k , tak lama kemudian dia menekan lagi,aku menuruti perintah abang k agar tidak mengemutnya.”Sakittt….bangggg”.aku merinti lagi.Nyilu dan pedih aku aku rasakan didalam lurah dendamku,mahkota yang aku pertahan kan selama ini telah berjaya dipecahkan oleh batang abang k.Abang k memperlahankan tujahannya,Kepalanya direndahkan dan lidahnya mula menjilat-jilat dan menghisap puting susuku.Kedua tanganku merangkul tengkuk abang k.Aku membantu abang k dengan  mengangkat sedikit demi sedikit punggungku agar batang kemaluan abang k tengelam didalam lurah dendamku.
Abang k terus menghisap puting susuku dan mengerjakan bahagian tubuhku yang mampu dicapai oleh lidahnya ini membuatkan aku lupa akan kesakitan tadi sebaliknya kenikmatan dan kelazatan yang sebentar tadi hilang kini telah kembali semula.Aku merintih kesedapan dan batang kemaluan abang k telah habis ditelan oleh lurah dendamku hingga kepangkal.Abang k menarik keluar batang kemaluannya dengan agak laju dan membenamkannya kembali dengan perlahan.Mata ku terpejam rapat menikmati tujahan yang semakin mengghairahkan.
Tujahan demi tujahan kedalam lurah dendamku yang aku terima dari batang kemaluan abang k  membuatkan aku hanyut,mulutku terbuka luas, rasanya tidak mampu lagi aku bernafas melalui lubang hidung.Mencungap-cungap aku menerima hentakkan dari abang k.Aku tidak mampu bertahan lagi aku telah sampai kemuncak kenikmatan.Kedua-dua kaki ku silangkan kepinggang abang k seerat mungkin terkemut-kemut lurah ku menikmati kelazatan tujahan batang abang k dan akhirnya air nikmat ku sekali lagi membasahi rongga lurah dendam ku dan menyirami batang kemaluan abang k.Tubuh ku kejang seketika,abang k tetap meneruskan hentakan bertubi-tubi kedalam lurah dendamku,sekejap laju sekejap perlahan.Nafsu ku naik lagi akibat geselan batang abang k pada biji kelentitku.Aku meronta menahan kesedapan.Semakin lama semakin laju hentakan batang kemaluan abang k didalam lurah dendamku.Hentakakan demi hentakan dari abang k membuatkan aku sekali lagi mengerang panjang,abang k juga mengerang kesedapan.Sekali lagi aku sampai kekemuncak tapi kali ini aku tidak keseorangan abang k juga telah sampai kekemuncak kenikmatan,beberapa das tembakan air nikmat telah dilepaskan kedalam lurah dendam oleh abang k kehangatan air nikmat abang k membuatkan aku terasa diriku melayang layang.Terkemut-kemut rongga lurahku menerima benih zuriat Abang k.Aku melepaskan pelukan dari tubuh abang k terasa kejang seluruh urat sarafku,aku terdampar kelemasan.Abang k terdampar diatas tubuh ku,batang kemaluanya masih tertanam didalam lurah dendamku.
Lamunan ku terhenti apabila guruh berdentum kuat.Aku meraba dicelah kelangkangku,seluar dalamku basah dengan air maziku.Lurah dendamku terasa gatal.Aku bangun dan melepaskan pakaianku satu persatu hingga telanjang bulat aku seorang diri dalam bilik.Nafsuku masih lagi membara ingin dipuaskan tak cukup dengan hanya mengelamun mengingatkan kisah aku dengan abang k.Tangan ku segera mencapai botol deodorant diatas almariku.Aku berbaring kembali sambil membuka luas kelangkangku.Tangan kiri ku meramas buah dada kiriku manakala tangan kananku memegang botol deodorant yang ku halakan kelurah dendamku yang telah banjir dengan air maziku.Aku masukkan sedikit demi sedikit botol deodorant kedalam lurah dendamku sambil aku membayangkan batang kemaluan abang k sedang menujah lurah dendamku.Ku mulakan aksi sorong tarik,ah nikmat sungguh walau dengan botol deodorant.Aku songket sedikit botol deodorant agar mengenai biji kelentitku.Aku mengerang kesedapan.Tangan kiriku tetap meneruskan ramasan di kedua-dua buah dadaku yang sudah mengeras.Semakin laju aku mengocok lurah dendamku dengan botol deodorant semakin sedap aku rasakan.Mulutku tidak henti-henti mengerang kesedapan,aku dah hampir kekemuncaknya.Aku melepaskan keluhan panjang diiringi dengan pancutan air nikmat yang membasahi botol deodorant.Kejang tubuhku seketika akibat permainan ku tadi.
Aku tersenyum puas sambil mencabut botol deodorant dari lurah dendamku.Aku terkapar lesu diatas tilam hingga aku terlena dalam keadaan telanjang bogel.
Categories:

No comments:

Post a Comment