Tuesday 26 June 2012

mukanya bersih dan matang bertudung labuh

Kak Tini bukan wanita macam yang lain aku kenal, mukanya bersih dan matang bertudung labuh. Memang sekali sekala aku mencuri pandang ke arahnya oleh kerana dia sudah bersuami dan mempunyai 4 orang anak. Walaupun begitu kadang- kadang aku sering juga mendengar marah- marah, ye lah, nak layan kerenah anak bukan satu tapi empat orang. Ada sekali dia pernah menegur aku hanya semata tidak mahu dikatakan sombong. Entah macamana akau tertarik pulak aku pada dia dan cuba mencari jalan untuk berbual dengannya. Satu hari akau pura- pura mencuci depan pagar rumah kerena tahu dia akan pulang ke rumah.
Ketika kak Tini menutup pintu dan mendakap anaknya yang berusia 1 tahun akau memberanikan diri menegurnya.
”Anak kak sihat? Sapa namanya?.. aku bertanya dengan mesra.
”Syikin”..kamu tak kerja hari ni? Balas kak Tini
”tak...saya off. Selalu juga anak kak nangis ye..tapi dia comel macam akak” aku memberi sedikit pujian
”ye..ke.. ada je kamu ni nak puji akak..dah sarapan ke belum? Respon kak Tini agak baik.
”dah..time kasih..nanti kalau ada masa kita bual lagi ye kak... aku menamatkan perbualan
”kak masuk dulu ye..assalamualaikum...
”waalaikummussalam”... jawab aku.
Kak Tini masuk dan memberi sedikit senyuman yang susah aku lupakan. Namun semasa perbualan aku rasa bau hamis sedikit mungkin dia belum mandi lagi. Namun aku paham dia mungkin sibuk menguruskan anak kecilnya. Minggu berikutnya aku memulakan babak baru tetapi kali ni komunikasi antara aku dan dia lebih mesra dan selalu tersenyum kepadaku, dan kak Tini memakai bauan yang sungguh menggoda. Aku bertanya satu soalan yang telah lama dia dambakan.
”kak dah kahwin berapa tahun?
”dah hampir 10 tahun” jawab kak Tini.
” kadang- kadang saya dengar akak marah- marah je kenapa? Anak buat perangai ke? Tanya aku lagi.
”biasa ala tu, tapi lepas geram je... kak Tini menunduk
”kenapa? Aku ingin jawapan yang tepat
”kadang- kadang dah lama kahwin ni akak rasa suami akak dah kurang ambik perhatian” terang kak Tini
”mungkin dia sibuk kot” aku menenangkan kak Tini
”semua orang sibuk, nak berbual sama sebilik pun jarang, tau – tau masuk je dah tidur” balasnya
”kak kahwin dulu kenal macamane? Aku bertanya lagi
”pilihan keluarnga, sebab nak kekalkan status keluarga orang alim, kamu rasa kak macam tu ke? Tanya kak Tini
”emm... kak nampak baik dan lemah lembut, kalau boleh saya nak kawin yang macam akak juga. Aku memujuknya.
”kak nak tanya sikit boleh tak?”
”apa dia kak?”
”Kamu dah ada wanita pilihan” 
”dulu ada, tapi dah putus sebab dia ni kasar sikit.. saya ni romantiksikit.”
Aku melihat mata kak Tini yang luluh jiwa mendengar kataku. Aku dapat rasakan yang dia kurang sentuhan dan belaian suami. Dia juga memberitahu suaminya lebih mengutamakan agama saja. Kemesraan suami isteri ini juga sekadar menjalankan tanggungjawab. Perbualan kami tamat ketika rasa terik mentari membakar kepala dan anaknya mula kelaparan. Kak Tini memohon izin untuk masuk rumah dan memberikan sedikit senyuman yang lembut sambil merenung mataku. Minggu demi minggu kami menyelami keserasian masing-masing. Sehingga terjadi satu peristiwa yang tak dapat aku lupakan.
Pada suatu hari aku melihat kak Tini menyerahkan anaknya kepada adiknya mungkin dia ada sedikit urusan peribadi dan suaminya memberitahu dia outstation 2 hari. Tengahari tersebut tiba- tiba mendung melanda, hujan lebat dengan tiba- tiba. Aku berlari keluar dengan seluar boxter dan baju putih ketat mengambil kain dijemuran sempat menjeling ke rumah kak Tini yang sedang berusaha keras membuka tayarnya yang pancit.
”kak! Nak saya tolong ke?” aku bertanya.. lalu kak Tini hanya mengangguk dan mukanya berkerut. Aku berlari anak masuk melalui pagar rumahnya. Dalam hatiku terlupa yang aku sekarang memakai pakaian santai dalam rumah dan telah basah dua kali ganda. 
”macamane boleh pancit ni kak” tanya aku
”entah la, kak cadang nak keluar ambik anak pukul 2 ni, baru lepas mandi nak sidai kain tengok tayar dah kempis!” terang kak Tini. 
Kak Tini dalam keadaan berbaju t- putih juga dan menutup kepalanya dengan tuala serta berkain batik. Aku menyedari kebasahan aku amat memalukan.aku mencangkung dan cuba mengelakan adik aku terjuntai. 
”ada pemutar skru tayar tak akak? Tanya aku mencari peluang membetulkan adik aku yang terjuntai. Kak Tini membuka bonet belakang dan mengambil sedikit masa mengambil pemutar skru menyebakan bajunya basah dan segera menutup cepat bonet lalu berlari kea arah aku. Dia melutut disisiku dan menghulurkan pemutar skru tersebut dengan bajunya yang sudah lenjap. Sekilas aku memandang kearahnya melihat dua puting terjojol berwarna sedikit gelap. Aku segera berpaling dan mengambil pemutar skru yang berada ditangannya kebetulan terpegang pada tangannya. Cepat- cepat aku menarik pemutar skru tersebut dan jantung aku berdegup kencang tak berhenti dengan tak ku sangka adik aku bangun terpacak tak dapat diselindung lagi alu bergetaran. Kak Tini jelas boleh melihat adiku yang sedang mengeras memanjang.
Tugas aku menukar tayar sudah tidak tentu arah aku bangun mencari skru, ketika itu aku lupa apa yang harus aku jaga. Ya, adiku berdiri tegak sebagai pahlawan yang pantang dicabar. Tanpa disedari ada tangan yang menggenggam erat adik ku. Aku lihat kak Tini rupanya dadanya sedang berombak kuat menonjolkan teteknya yang serdahana besar itu membuak berirama dan tak dapat dinafikan kak Tini mempuyai puting yang cantik.
Aku diheret oleh satu cengkaman kua pada adik ku kedalam rumah dan pintu slide terus ditutup. Kak Tini terus mencium aku dengan rakus dan aku membalasnya juga dengan mesra. Tangan kak Tini tak melepaskan batangku yang teramat keras alalu aku membalas dengan mencubit putignya yang keras itu. Kami berbalas ciuman dengan asyik, aku memicit dan memintal puting itu di balas kak Tini dengan merentap- rentap batang aku. Kak Tini melepaskan ciuman dan menarik boxter aku kebawah, aku melihat kak Tini menitiskan air mata bercampur gembira dan nafasnya tidak keruan. Lalu dengan rela menjolok anak tekaknya dengan batang aku yang panjang sambil mencengkam punggung aku untuk dihayunkan mengikut tempo yang sesuai. Berdecap decit bunyi mulutnya dan bercucuran air lendir batangku bercampur dengan air liurnya menitis namun ditadah dengan tapak tangannya. Kak Tini memasukan balik kedalam mulutnya dan menelan habis. Sekali sekala aku melakukan deep throat keatas kak Tini sehingga dia sukar bernafas dan hampir terkecik, namun setiap kali aku selesai menarik keluar dia memandangku dia atas dan tersenyum dan berkata;
”nak lagi... aku menekan lagi batangku kedalam anak tekaknya. Entah macamana aku mula dikuasai oleh nafsu sehingga terlupa dia isteri orang lalu mendongakan kepalanya dan menjepit hidungnya lalu menghayunkan punggungku ke dengan deepthroat bertubi- tubi sehingga kak Tini hampir sesak nafas. Aku lihat wajah kak Tini comot dengan cairan lendir. Aku membangunkan kak Tini lalu melucutkan kainnya dan menyelak lantas t-shirt nya keatas. 
Aku pula mencengkam kedua punggungnya lalu menyasarkan mulutku kearah putingnya yang mengeras itu aku menghisap dan menyedut putingnya dengan rakus sehingga berupaya menangkat tubuhnya keatas seolah olah ingin terjengkit oleh kerana aku lebih tinggi darinya. Seraya dengan itu aku menarik punggungnya supaya teteknya tidak terjuntai dek sedutan kuat aku. Kak Tini mula mengerang nikmat. Apa tidaknya, selama ini air susunya tidak pernah keluar untuk diminum untuk anaknya tetapi aku berupaya memerah dari pangkal ke hujung sehingga susunya memancut lama seolah- olah tersumbat. Aku melahap pula puting disebelah kiri, putingnya aku sedut dalam- dalam dan aku tarik dengan kuat beberapa kali. Sesekali kak Tini menjerit kerana perlakuan aku tetapi semakin lama juga dia mula mengerang kesedapan.
Aku melepaskan nyonyotan pada putingnya dan membaringkannya keatas sofa dan membuka paha kak Tini selebar mungkin. Pantat yang bersih wangi baru selesai dicuci itu tanpa diduga bertakung air mazi amat pekat lalu aku menyedutnya dengan nikmat di lubang keramat kak Tini menyebabkan dia menekan kepalaku supaya melakukan lebih lama, ketika itu juga kak Tini merintih- rintih menahan sedap yang tak terhingga. Terasa kemutan pantatnye ketika lidahku bermain di lubang pantatnya. Biji kelentitnya yang mula timbul aku sedut di hujung bibir aku dan menariknya beberapa kali, disitu terasa nikmat dan aku rasa kak Tini sudah mula ingin klimas kali pertama.
’burst!.... air mazinya bersembur keluar terus kemulutku, aku menelannya semua walaupun agak masin.
Aku melakukannya lagi dan menyonyot kelentit sehingga berlaku klimaks kali ke dua...burst!....
Entah macamana aku menyasarkan lubang kencingnya cuba menyedut punatnya. Kak Tini mula tidak tertahan, kepalanya digelengkan ke kiri dan ke kanan kerana punatnya telah berjaya disedut menunggu masa saja kak Tini memancutkan air kumbahan dari pundinya. Kak Tini cuba mengawalnya supaya tidak terkencing tetapi gagal. Apabila saja dia hampir terkucil aku memicit punatnya menyebakan dia puncinya hendak pecah saja. Aku menahannya dan mengarahkan kaka Tini mencangkung lalu mengambil gelas panjang.
”kak kencing dalam ni, boleh?”
”pls..tak tahan dah ni... kak Tini merayu
Aku suruh dia melegakan sikit rasa ingin terkencingnya supaya permainan tidak tamat segera. Aku kembali menyonyot lubang kencing nya dan terasa ada sedikit ingin keluar. 
”tahan kak!...cubit puting kak kuat- kuat dan tahan. Aku mengarah dengan keras.
”ok..umph...ssst...argh!...kak Tini mengikut arahanku tetapi belum cukup kuat. Aku tidak puas hati. Aku suruhnya menarik nafas menyepit jari pada punat lubang kencingnya. Aku keluar di ampain mencari 3 penyepit baju dan tali. Aku lihat kak Tini mengigil menahan kencing. Kedua putingnya aku guna sepasang penyepit kertas yang kuat jepitanya lalu menyepit puting yang tidak henti melelehkan air susu yang pekat ke kuningan. Seutas tali aku lilitkan ke pangkal tetek keduanya lalu dijerut dengan kuat menyebabkan tekanan yang kuat untuk susunya keluar tetapi tertahan oleh jepitan kedua putingnya. Kak Tini mengerang kesakitan lalu ditambah pula dengan sepitan pada punat kencingnya seolah menduga sejauh mana dia boleh tahan kekangan yang aku lakukan. Aku menggelitik pinggang kak Tini lalu dia sedikit tertawa kegelian dan lupa akan kesakitan sehingga aku rasa pundunya sedikit membengkak aku rentap penyepit pada punat kencingnya lalu terhamburlah air kencing kak Tini dalam gelas dengan tidak disangka ia hampir penuh gelas besar. Mujur saja tidak tumpah. Kini kak Tini tahu ini Cuma permainan nakal aku. Aku mereanung kak Tini yang semakin cantik itu lalu berkata;
”kak..akak nak tak saya jolok kat dalam akak punya ni?” pintaku manja
”buatlah apa saja sayang..semua lubang pun kak serahkan pada kamu..” kak Tini memberi keizinan
”kak sedia ye..jangan jerit kuat- kuat nanti orang dengar” 
”akak rela menjerit menangis asal kamu dapat puaskan akak.
Aku menghunus senjataku kelubang pantat kak Tini dan menerjah masuk dengan kasar , terus dengan tempo yang laju menghujam kearas ke segenap rongga, makam kanan dan kiri atas dan bawah. Kak Tini menggelapar dengan tujahan ganas aku. Setiap kali selesai satu makam kak Tini akan pancut namun aku masih belum menampakan tanda ingin terpancut. Lalu aku mengeluarkan batangku yang lencap dengan lendir pantat kak Tini. 
”kenapa belum pancut sayang..?..kak Tini kehairanan.
”kak tak kemuat kuat, sebab tu saya tak dapat pancut” aku membalas
”macamane kak nak tolong”...
”saya nak lubang jubur akak boleh” pinta aku
”ok..akak akan buat kamu pancut, jangan hiraukan apa yang terjadi pada akak, teruskan saja”
”betul ke ni kak? Aku ingin kepastian
”cepat..nanti hujan berhenti”. 
Aku mengangkat punggung kak tini yang kecil itu dan melipat badanya sehingga lututnya berada di bahu. Dengan batangnya semakin keras dan berlendir ada hunuskan pula muncung batangku ke lubang juburnya.
”jangan kemut dulu kak ye...relaks..”
Sebaik saja aku menekan masuk batangku air muka kak Tini terus berubah, berkerut mengetap giginya dengan kuat, urat- urat kepalanya mula naik dia ingin melihat bagaimana kali pertama dalam hidupnya juburnya dijolok dengan batang berukuran 6” setengah. Kak Tini merasa seperti dirodok dengan batang kayu yang keras dan dia merasa sakit yang amat sangat kerana aku menekannya dalam- dalam dengan penuh hati-hati dibantu oleh kelicinan lendir. Aku menarik kembali batangku dengan perlahan dan suka melihat wajah kak Tini sedang tersiksa. Sebentar lagi kak Tini bakal diazab oleh kekejaman batang aku. Aku mendorong batang aku keluar masuk dan muka kak Tini kelihatan cemas, kesakitan yang bakal di alami akan meninggalkan kesan yang mendalam. Aku mula menghenju dengan laju dan kak Tini mulai menagis kesakitan dia berharap aku akan pancut cepat namun tidak sanggup untuk mengemut. Apabila segalanya telah terkawal aku melajukan lagi jolokan dan air mata kak Tini mula berderaian.
Oleh kerana tidak mahu kak Tini panik aku mengarahkan dia menonggeng pada sofa tetapi mukanya dipalingkan kearahkanku. Bermulalah keganasan yang tidak terhingga. Kak Tini menangis tak henti- henti tangannya mencengkam kusyen sofa dengan kuat tanda sedang mengalami kesakitan yang dasyat sehingga akhirnya tiba- tiba gerakan bontotnya ditolak kebelakang kerana serasi dengan batang aku. Ada cairan kuning dan merah juga meleleh keluar agak banyak dari lubang jubur ke celah pehanya. Kak Tini sudah boleh mengemut dan aku sudah tidak dapat mengimbang lagi tubuhku kerana kakiku sudah menggigil kuat. 
Aku memindih belakang kak Tini dan menekan batangku dalam- dalam sehingga terpancut lahar putih yang panas sebagai ubat penderitaan kak Tini sebentar tadi. Hatiku puas dan membiarkan batangku terbenam agak lama, kak Tini perlu mengemut supaya air maniku tidak melimpah keluar. Perlahan aku menanik dan batangku berlumuran darah. Tak sangka aku amat kejam melakukan ke atas kak Tini. 
Kak Tini terbaring lemah, aku lepaskan jepitan pada putingnya lalu memacut susunya yang maha banyak, kerana tertahan oleh jerutan yang kuat. Kak Tini menyuruh aku pulang cepat kerana hujan sudah hampir berhenti dan dia perlu keluar mengambil anak. Aku mempahnya ke bilik air untuk mencuci badan dan aku segera mengenakan baju dan seluar aku untuk pulang ke rumah

No comments:

Post a Comment