Thursday 28 June 2012

Sememangnya Tuhan menjadikan berbagai ragam


Sememangnya Tuhan menjadikan berbagai ragam dan jenis manusia serta makhluk
ciptaannya. Mungkin saya kurang bernasib baik kerana dilahirkan sebegini.
Saya ada seorang homosexual dan berperwartakan wanita. Entahlah, mungkin
kurniaan Tuhan saya mempunyai buah dada. Sesungguhnya ini bukanlah cerita
rekaan semata-mata dan saya hanya mampu meluahkan apa yang tersirat.
Saya amat tertarik dan boleh sampai ke kemuncak nafsu stim yang amat sangat
bila terpandang lelaki macho, hensem etc. Saya warga JB dan di sini hanya
beberapa tempat sahaja yg 'happening' dan mudah bagi orang seperti saya
mendapat jantan. Malam tu saya dan kawan-kawan saya pergi ke sebuah PUB.
Saya memakai baju kilat ketat dengan tujuan ingin menampakkan buah dada
saya yang sememangnya besar dan menarik bagi lelaki!
Hampir pukul 1:00 pagi, seorang lelaki Mat Salleh masuk dan senyum. Dia
belanja saya minum dan saya mabuk. Saya bercium sambil lidah menjilat-jilat
antara satu sama lain. Selepas itu saya mengikut Mat Saleh tu ke biliknya
di Hotel berdekatan. Kawan-kawan saya hanya mampu tersengih..:)
Sampai di bilik, saya disuruh membuka baju. Habis dijilat tetek ni dan saya
sungguh stim hingga ke klimaks! Mat saleh tu buka baju dan hanya berseluar
dalam. Badannya penuh bulu dan saya suka lelaki berbadan bulu ini. Saya
dibogel dan dijilatnya saya dari mulut ke bawah. Saya tak suka kemaluan
saya dipegang kerana i would be feeling disgusted! Konek mAt Saleh tu
tegang keras tapi kalau tengok dari luar seluar dalam nampak kecik!
Saya buka seluar dalam dia dan WOW!! BESARNYA!!  Saya kulum dam jilat
buahnya sekali. Mat Saleh ni bersunat! Sedap rasanya. Konek dia amat besar
dan saya hanya mampu hisap sampai kepalanya sahaja. Cuba bayangkan betapa
besarnya. Tak pernah saya dapat konek sebesar ni! Mat Saleh tu masukkan
jari di bontot saya dan saya mengerang sedap kesakitan. Dia mengambil
kondom dan menyuruh saya menyarungkannya. Nak tau? Kondom tu terlalu kecik
utk Koneknya yg besar. saya paksa masukkan kondom tu dan berjaya.
Saya ambil KY Jelly dan sapukan perlahan-lahan di koneknya. Saya masukkan
jari yg disapu KY Jelly di bontot saya supaya otot ass-hole saya kembang
dan tak sakit kalau konek tu masuk. Mat Salleh tu memusingkan badan saya
dan cuba masuk dari belakang. AHHH!! saya menjerit kesakitan. Koneknya amat
besar! Bontot saya tak mampu! saya paksakan diri dan perlahan-lahan berjaya
jugak Konek Mat Saleh tu masuk! Sakitnya tak tertahan saya. Saya hanya
mampu mengerang... Sedar tak sedar, lubang bontot saya berdarah. Mat Salleh
tu memang terror. Macam-macam style dibuatnya. Walaupun sakit tetapi saya
seronok! Koneknya panjang dan besar, bila keluar masuk kat lubang tu memang
sedap. Saya tak payah susah-susah nak KEMUT. Selalunya saya kemut bila buat
dengan org bangsa kita (Melayu). Lama jugak Mat Salleh ni nak pancut. Bila
Mat Saleh tu nak 'coming' , dia buka kondom dan pancut kat luar atas badan
saya. Dia memancutkan dimuka dan dimulut saya. Saya menjilat-jilat manja
konek Mat Salleh tu. Air mani nya likat dan pekat. Masa-masam manis dan
berlemak. Saya rasa macam pelakon BLUE FILM saja.
Saya ke toilet dan mandi bersamanya. Bila saya nak cuci ass-hole tu, terasa
pedih kerana terkoyak setelah dilapah Mat Salleh tu. Saya diberi $100.00
walaupun saya sememangnya mebuat tu kerana FUN bukan utk duit. I did this
for fun only and not for MONEY. Bila balik tu, saya jalan terhinjut-hinjut.
sakit....
truly,
Chi Chi Labouche
p/s: tolong rahsiakan e-mail add saya. terima kasih kerana memberi peluang
kepada saya utk meluahkan apa yg tersirat dan tersurat.
 
  

No comments:

Post a Comment