Thursday 28 June 2012

cairan jampi



n jampi disapu ke seluruh badanku.Lama sekali Pak Boon menyapu air jampi di sekitar kemaluanku. Supaya lebihberkesan, kata Pak Boon. Kemaluanku yang berbulu halus diusap-usapnya. Bibir kemaluanku yang berwarna merah diraba-raba. Kelentitku yang berwarna merah jambu dibelai-belai halus. Air jampi disiram ke kelentitku. Sejuk terasa air jampiPak dukun. Nafsuku tak tertahan lagi. Ghairahku memuncak. Lubangkemaluanku mengemut dan cairan lendir hangat mula keluar membasahipermukaan kemaluanku."Cikgu, supaya lebih berkesan, air ini perlu dimasukkan ke dalam rahim cikgu," jelas Pak Boon lagi."Apakah cikgu bersedia?," tanya Pak Boon sambil meminta kebenaranku. Akudah terlanjur, biarlah bisik hatiku."Buatlah apa saja Pak Boon. Asal saja saya boleh mengandung," jawabku penuhrela."Air ubat hanya boleh dimasukkan dengan ini, itupun kalau cikgu setuju," jelasPak Boon sambil menunjukkan batang kemaluannya yang keras terpacakapabila kain yang dipakainya diselak.Aku terkejut kaku. Batang kemaluan Pak Boon besar panjang. Lebih besar danpanjang daripada kepunyaan suamiku. Sungguhpun telah berusia, kemaluanPak Boon masih kekar dan gagah. Batang berwarna coklat gelap berurat-urat ituseolah-olah tesenyum kepadaku.Pak Boon melepaskan semua pakaian yang dipakainya. Pak Boon telanjangbulat. Dada Pak Boon berotot, perutnya berulas. Masih sasa Pak Boon ini fikirku.Sambil menghampiriku, Pak Boon menguak kedua pahaku hingga akuterkangkang. Kemaluanku yang berbulu hitam keriting halus betul-betul berada dihadapan Pak Boon. Pak Boon berlutut di celah pahaku dengan batangkemaluannya terhunus keras.Pak Boon mengambil sebuah bekas plastik kecil dan diletakkan di bawah batangkemaluannya. Sebiji botol kecil berisi air jampi berada di tangan kanannya. PakBoon mula menyiram batang kemaluan. Bermula dari pangkal pelan-pelandisiram hingga hujung kemaluan yang masih tertutup kulit kulup. Denganmenggunakan jari, Pak Boon menarik kulit kulup ke belakang hingga kepalacoklat berkilat terbuka. Dengan tangan kanan Pak Boon menyiram semulabatang kemaluannya bermula dari hujung kepala yang berkilat hingga kepangkal.Siraman ketiga bermula dari pangkal kembali. Air disiram hingga ke hujung.Kemudian dengan menggunakan jari-jarinya, Pak Boon menarik kembali kulitkulup kemaluan hingga kepala coklat berkilat tertutup. Dengan kepala tertutupkulup Pak Boon mula mendekati kemaluanku. Waktu itu nafsuku telah beradadipuncak setelah melihat perlakuan Pak Boon dengan kemaluannya.

Kepala berkulup mula meneroka permukaan kemaluanku. Pak Boon menekanlembut kepala kemaluannya ke kelentitku. Aku terasa geli dan nikmat. KemudianPak Boon mula menggeselkan kepala kemaluannya ke bibir kemaluanku. Sekaliditekan, separuh batang kemaluan dukun siam telah berada di dalam ronggakemaluanku. Sambil menggerakkan maju mundur, akhirnya seluruh batangcoklat gelap berurat telah berada di dalam lorong sempit kemaluanku. Batangbesar panjang itu benar-benar mengisi rongga kemaluanku. Sendat dan padataku rasa. Aku benar-benar menikmatinya kerana kemaluan suamiku tidaksebesar dan sepanjang ini. Mungkin kulit kulup tebal tu menyelerakan bahagiantepi bibir kemaluanku.Sambil punggungnya digerakkan maju mundur, badan Pak Boon mula merapatke dadaku. Tetek dan puting susuku di belai dan dihisap oleh bibir lebam PakBoon. Aku terasa seperti di awang-awang. Lepas dibelai sepuas-puasnya, lidahPak Boon mula menjalar ke leher dan ketiakku. Bau ketiakku disedut dalam-dalam oleh Pak Boon. Aroma deodorant bercampur keringat di ketiakkumembuat Pak Boon benar-benar terangsang. Aku kegelian dan mengeliat-liat.Aku mengerang kesedapan.Tanpa kusadari mulutku bersuara.."Ohh.. Ahh.. Arghh.. Sedap Pak Boon. Laju lagi Pak Boon, tekan dalam-dalam.Ahh.. Nikmatnya."Aku tak tahu berapa puluh kali aku mengerang, aku benar-benar nikmat. Belumpernah sepanjang enam tahun aku berkahwin aku rasa sebegini nikmat. Batangbesar coklat gelap yang masih berkulup benar-benar nikmat. Batang suamikuyang bersunat itu tidak senikmat ini. Kadang-kadang kulihat senjata suamikuseperti kurang sensitif dan cepat layu. Patutlah orang Arab dahulu kala bersunatsupaya keghairahan seks mereka berkurangan di samping menjaga kebersihandaripada debu padang pasir, fikirku.Lebih kurang 30 menit lubang kemaluanku diteroka dengan lemah lembut olehPak Boon. Dukun siam ini benar-benar sabar dan pandai melayan wanita. Duakali aku mencapai klimaks. Aku khayal menikmati layanan dukun siam ini.Hingga akhirnya aku terasa Pak Boon melajukan gerakannya. Badannya kejangdan akhirnya aku terasa batang kemaluan Pak Boon makin mengeras dalamkemaluanku dan lima kali cairan panas menyirami pangkal rahimku.Aku tahu Pak Boon telah mencapai klimaks. Batang Pak Boon masih terendamdalam kemaluanku beberapa minit sehingga aku terasa batang besar mulaimengecil. Akhirnya Pak Boon mencabut batang coklat gelap dari lubangkemaluanku."Barang cikgu sungguh bagus. Sempit dan sedap. Kemutan cikgu betul-betul

nikmat. Susah saya Nak cerita," puji dukun siam.Aku tersenyum puas. Selepas badanku pulih semula aku berpakaian danmeminta diri pulang sambil menberi sampul berisi wang RM 35.00. Pak Boonmenyerahkan 2 botol berisi air jampi kepadaku."Satu untuk dicampur dengan air mandi cikgu. Yang satu ini untuk diminum olehsuami cikgu sebelum tidur," terang Pak Boon cara-cara mengguna air jampinya."Cikgu kena datang dua kali lagi untuk dirawat baru ubat ini betul-betul mujarab",terang Pak Boon lebih lanjut. Aku mengangguk saja tanda setuju dan faham.Malam itu aku mengajak suamiku bersetubuh. Aku melayan suamiku sambil lewasaja kerana aku telah puas petang tadi. Letih kerana perjalanan jauh ,kataku.Suamiku melayanku tanpa curiga.Seperti dijanji aku mengujungi semula Pak Boon. Tiap kali ke sana, kejadiantempoh hari berulang. Aku pulang dengan perasaan puas. Malamnya akumelayan suamiku seperti biasa supaya dia tidak curiga.Sebulan kemudian aku muntah-muntah. Suamiku amat gembira. Ini anak dukunsiam, bukan anak abang, hatiku berbisik. Tapi biarlah, asal suamiku gembira danaku tidak dimadukan. Aku akan menjaga dengan baik kandunganku ini. ....

No comments:

Post a Comment