Monday 2 July 2012

Terperangkap




Sabar lah! Sabar aku datang ni!" kata Bilal Dollah. Pintu kayu rumah buruknya masih diketuk. "Ye lah! aku datang ni." Bilal melihat jam di dinding. 'apa le hal nye malam2 begini! mesti Masrol dan Jamil tu.

"Sapa tu bang?" tanya Yong, isterinya.

"Kau tidur lah balik." Bilal menyelimutkan isteri barunya, Yong, yang tidur
separuh bogel tu. Mereka baru bernikah kurang setahun. Yong memang suka tidur pakai kain batek saja, kalau dah lama tidur, terselak lah kain bateknya tu. Terburai di atas.... selambak buah dada Yong... terselak di peha... nampak cipap nya... Ketukan semakin keras dan pantas. Hmm.. celaka betul budak2 ni!

Bilal membuka pintu. "Tok! Tok!"

"Ye! Ape ke hal nye kau orang berdua ni.??? Malam2 begini ganggu aku ni?" Memang betul tekaan bilal. Masrol dan Jamil - nampak cemas dan termenggah menggah.

"Tok bilal! mari lah ikut kita orang! Kita tangkap si orang puteh tu. Dia buat
tak senonoh tok! "

"Dengan sapa?" Dollah duduk di mata tangga teratas. Budak2 tu di bawah lagi. Motor cubcai mereka berdegup degup bunyi enjinnya.

"sapa lagi? Doktor Hafiz lah Tok!" Doktor Hafiz baru setahun di tempatkan di kampung tu. Posting pertama doktor muda adalah di kawasan pedalaman dan luar bandar, seperti di Kampung Ulu Bunga ni. Ulu Bunga, nama dari sungai yang mengalir di kampung ni. Jauh dari bandar besar - yang terdekat Kuala Lipis. Jauh pulak tu! Doktor ni hanya di klinik desa ni, seminggu dalam sebulan saja.

Minggu2 lain dia akan ke kampung2 lain pulak dalam daerah Lipis ni. tapi sejak adanya Gina ahli US Peace Corp ni, dua lama pulak di Kg Ulu Bunga... kadang2 sampai 10 hari di sini... dan selalunya doktor Hafiz akan ke kg2 lain... dua tigaminggu baru balik ke mari... tapi sejak ada Gina... empat lima hari dia dah muncul semula !!!

"Kau biar betul Masrol!" Dollah bertanya.

"Betul Tok! Kami nampak sendiri tadi! baru setengah jam tadi dia masuk ke dalam

rumah si Gina omputeh tu." tambah Jamil. "Mari lah Tok! Kita pergi tangkap!"

"Kita kena cari empat orang saksi." kata bilal.

"Kita bertiga ni?" kata Masrol.

"Eh! tak boleh! Kita kena cari orang2 macam Imam Kassim, imam kita tu...! Kena

lah cari orang2 yang nampak alim dan beriman." kata bilal.

"Tok pun boleh lah!" masrol mengangguk angguk atas cadangan Jamil tu.

"Aku ni bilal surau je.... tak boleh lah! tak alim pun!" tegas si Dollah. Memang

dia baru jadi bilal sejak nikah dengan Yong. Dulu dia pun 'sesat' juga macam

budak2 muda kampung tu... selalu je terbabas! Berjudi lah. Mengintai lah! Itu dulu dulu!

"Alah Tok boleh lah... kita kena cepat Tok, kalau tak doktor tu balik nanti!" Masrol tegas memberi alasan supaya orang tua 55 tahun tu ikut sama menangkap doktor hafiz. Dia memang benci akan doktor tu. Buah hatinya Ayu pun dah mula jatuh hati dengan doktor tu sejak dia datang ke kampung tu. Begitu juga dengan jamil, gf nya si Norita dah jatuh hati juga dengan si Hafiz.

"Yelah! Baik lah!" Bilal mencapai bajunya dan mengikat kain dan naik membonceng dengan si Masrol.

Rumah yang di sewa Gina tak lah begitu jauh. Tapi ia nya jauh dari jalan. Rumah kecik saja, sebab di Kg tu mmg tak ada pun rumah sewa. Ia sebuah rumah di kebun, cukup utk 2 , 3 org penghuni saja. "Tu... kan kereta doktor tu...tepi rumah minah tu!" kata Jamil pada Pak Dollah. Mereka tinggalkan motor mereka agak jauh sikit dari rumah Gina. dan mereka jalan dengan hati2.

Gina dan Hafiz baru saja balik dari makan di kedai makan tepi sungai. Gina dihantar pulang dan oleh kerana mereka dah horny sangat, apabila masuk saja ke dalam rumah sewa itu, Gina yang mula membuat langkah pertama. hafiz ditariknya dan mereka berkucupan. "Ohhh doctor... I want you tonite please...I hv not had a cock in weeks doc! Please fuck me!" hafiz yang juga suka akan Gina tak membuang masa. Pertama sekali baju Gina ditariknya ke atas dan buah dada besar Gina ditargetnya dulu. Dia tak pernah melihat buah dada omputeh... melayu, Cina ada lah, semasa dia di medical kolej dulu...seorang nurse melayu dan seorang lagi rakan kolej nya...Doreen.

"Suck my nipples Hafiz...please..." Hafiz pun menghisap puting pink Gina. Gina mengerang dengan Hafiz memerah dan meramas, sambil menghisap puting tegang Gina. Dia beralih alih , dari puting buah dada kiri sekeejap, kemudian ke kanan pula. Semakin tegang buah dada dan puting Gina dibuatnya. Gina pula tak henti henti mengeloh. Tangan Gina meramas ramas pula rambut hafiz.

"Jangan bising...ada ke lubang? Nampaknya tingkap tertutup tu..." kata Dollah.

"Ada Tok!" sama2 Masrol dan Jamil menjawab. Masing2 memandang satu sama lain. Masrol ada lubangnya dan Jamil juga tahu ada lubang lan. Mereka menunjuk ke arah yang berlainan. Dollah mengeleng ngeleng kepalanya. Mereka ni ada lubang mengendap masing2 ni! kata hati Dollah.

"Yang ni Tok....sini ada." kata Masrol. Di lubang itu lah dia selalu menghendap dan mengintai Gina dua tiga hari dulu.

"Kau ni macam tahu je ada lubang kat situ...!" kata Dollah. Mereka bertiga perlahan lahan menuju ke lubang di dinding rumah kayu tu. Masrol dahul mengambil tempat. Jamil dah ke lubang yang dibuat nya dulu.

"Omputeh tu tengah duduk Tok, dan pakai baju je. Doktor di celah kangkangnya...putih peha dia Tok!" Masrol berbisik kepada Dollah.

Dollah tak sabar sabar nak mengambil tempat pada lubang itu. "Ehhh Rol! Biar aku tengok pulak." Dollah mengintai. Memang benar kata

Dollah tak sabar sabar nak mengambil tempat pada lubang itu. "Ehhh Rol! Biar aku tengok pulak." Dollah mengintai. Memang benar kata Masrol. Peha GIna yang muda itu memang putih melepak....

Hafiz masih lagi menyonyot puting Gina. Gina mengerang. Keras batang Dollah bila mendengar erangan Gina, gadis omputeh tu.... maklum je lah bukan senang nak dapat tengok benda2 ni 'live'. Jamal pulak dah mula meramas ramas batang nya yang juga dah keras, walaupun sudut yang tempat dia mengendap itu hanya nampak belakang Gina. "Suck me doctor...ohhh!!! Like that!!!" suara Gina memang sexy dan membuat mereka bertiga itu alpa sebentar.

"Ehh! Pak Dollah, bagi lah saya pulak!" bisik Masrol keras.

"nanti lah dulu... kau budak2 lagi... biar orang tua tengok dulu!" Dollah tak mahu memberi Masrol peluang. "haisyy!! Baik aku cari lubang lainlah!" kata Masrol dalam hati. Dia tak mahu ketinggalan sesaat pun babak babak menarik minah mat salleh tu dengan doktor Melayu tu. Dia nak tengok batang Melayu berwarna coklat gelap tu masuk ke dalam pantat putih si Gina. sesuatu yang belum pernah dilihatnya...

Masrol ke bahagian depan rumah sewa Gina. Mencarai cari, tercari cari.... adegan di dalam semakin panas.... Gina membuka bajunya... dan kemudian bra nya pula. Jatuh saja bra itu ke lantai, Dollah mula meraba batangnya. 'besarnya buah dada kau cik Gina....hehehehe" keluar suara Dollah tanpa disedarinya. Tangannya menggenggam batangnya yang dah bertambah keras... baru sejam dua tadi dia dah terpancut di dalam lubang Yong, isterinya... kini dah terasa nak mengalami klimaks lagi.

Gina dan hafiz berdiri sama dan doktor muda itu berhenti menghisap....tapi tangannya masih di buah dada besar Gina...meramas ramas buah dada yang berbuai buai itu. "Besarnya...alamak! doktor ni tengok je...ramaslah doktor ...ramas lah lagi..." bisik hati Jamal yang dah mula menggosok gosok batangnya.

"Bagi aku tengok jap Mal!" bisik Masrol dari belakangnya. "Isyyy! Tunggu lah... aku ni tua dari kau. Kau tunggu lah dulu, biar yang tua tengok." Jamal menoleh pada Masrol seketika saja untuk memjawab. Tak sabar dia nak menonton adegan
panas Gina dgn Dr. Hafiz.

Masrol bertambah berang. Dia yang mula mula dtg ke situ tadi, yg mula mula nampak doktor tu datang dan masuk ke rumah sewa tu...kini dia tak dapat tengok. 'aku kena cari lubang lain ni! nanti aku miss babak yang sedap2' kata Masrol.

Di dalam adegan memang bertambah panas, Gina dah menanggalkan seluar si doktor, maka keluar lah batang Melayu yang megah (pada si doktor tu)... dengan kepala takok botak... "Ohhh my! impressive dick doc! ...I love cut ones, hehehe!" kata Gina. yang mengendap tak berapa paham sangat kata2 Gina.... tapi tahu lah yang gadis amerika tu suka batang melayu tu! Mereka berkucupan lagi dan doktor duduk di atas meja makan/tulis.... dengan batang nya tegak, Gina pula dengan pantas menghisap dengan engolom dulu kepala takok di depannya itu. "Hmmm...smooth hmmm..." kata Gina.

"Ohhh Ms Gina... Ohhh!!!!" mengeloh doktor Hafiz dibuat Gina. Gina menjilat sekeliling kepala takok hafiz. "Hmm...you have a great dick, doc! I am sucking ur cock so dont call me Miss Gina, please...hehehe!!!" Kata Gina sambil tersenyum dan memberi doktor muda itu satu gelingan manja.

"You suck dicks very well Gina...and I love it....aghhhh!!!" jawab Hafiz dan mengerang bila kepala takoknya dikolom semula.

"Apa dia buat tu Jamil?" tanya Masrol yang masih belum dapat menlihat apa2 pun.

"Si Gina tu tengah hisap batang doktor tu lah.... tak berapa nampak lah, kena tunggu dia orang ubah posisi lah...!" jawab jamil berbisik.

Sementara itu kain Dollah dah terlondeh...dia dah mula memainkan batangnya...melancap. Oleh kerana terlalu fokus hingga kan beberapa ekor nyamuk menggigit bontotnya tidak dirasai orang tua tu. 'Ohhh omputer ni pandai hisap batang... Hai...nasib aku lah... Yong tak berapa pandai lah hisap!' kata hatinya. 'dikolom dan dijilatnya semuanya....dari kepala takok tu sampai ke buah sekali... haisyyy!!! kalau aku dapat si minah mat salleh ni memang aku suruh dia hisap aku punya ni...' situa tu terus memainkan batangnya dengan laju sekali.

"Bagi lah aku pulak, Jamil!" bisik si Masrol kat telinganya...

"Ye lah...nah! Kejap je tau?" batang Jamil dah keras sangat dah. tak pernah dia rasa sekeras begini semenjak si Nurul digomolnya masa tengok wayang masa lepas SPM dulu.

Hafiz dah terasa nak terpancut dihisap Gina. Dia mengangkat Gina dan mereka kiss. Dilucutkannya panties Gina... Gina kini menghadap lubang si Masrol mengehndap. Ohhh!!! sexy nya minah ni Jamil!!! Bulu kat cipap dia sikit je..." bisik si Masrol. Hafiz terhenti sebentar, dia se akan akan merasakan ada orang mengintai mereka... macam terdengar suara pulak... "Come on doc....fuck me! Now.." kata kata Gina itu mengalih pandangannya semula ke Gina yang telah bogel itu.
"Go lie down on the mattress... you want my cock now?" tanya Hafiz.
"Ohh doctor, I have been waiting for this...Hmmm!!!" kata Gina sambil dia melangkah ke belakang dan baring... perlahan lahan.

"Bagi aku pulak lah! " jamil menarik kolar baju Masrol. Masrol hilang balancenya... dan terjatuh. 'ketang!' bunyi Masrol terjatuh dan tertolak sebatang cangkul yang berada di sebelah mereka itu.

"Syyy!!!" Hafiz berhenti seketika. Dia cuba mendengar... keadaan senyap sunyi seketika. Jamil danMasrol berhenti dan berdiri diam..... begitu juga si Masrol yang dah terduduk...dia juga diam.

"Apa pulak tu?" kata Dollah dalam hatinya. "Kenapa berhenti? Ini mesti budak2 berdua tu... dah buat bising ke?" dia berkata dalam hati, matanya masih lagi ditekapkan ke dinding depan tu, 'minah tu dah baring terkangkang dah... jangan lah berhenti...doktor?' kata hatinya lagi. Tiba tiba masa tu lah dia dengan tak sengaja secara automatis menampar bontotnya. 'smack!' Celaka nyamuk ni!

Hafiz dan Gina terdengar tamparan itu. Mereka terdiam sebentar. hafiz menoleh ke depan. Jarinya terus ke bibir. Batangnya mula kendor. hafiz dan Gina diam sebentar. Hanya ada bunyi cengkerik dan geseran daun2 kering ditiup angin.

Masrol , padda masa tu dah mula kembali ke lubang di dinding tu semula... 'Alamak! si tua tu buat bising lah...' bisik Jamil pada Masrol.

Dia memberi isyarat supaya masrol jangan buat bising.

"What is it doc?" tanya Gina perlahan.

"I dont know... I think there is someone outside..." jawab Gina, tetapi semuanya dah reda dan senyap masa tu. masrol dan Jamil diam. Pak Dollah juga diam, tapi tangannya menggaru kesan kesan bintat gigitannyamuk di bontot berkedutnya itu.

"Come here doc! Its nothing. Its quiet..." kata Gina. Telinga nya tak sesensitif Hafiz yang dah biasa dengan bunyi2 malam di situ. "Ohh baby... your cock is getting limp...." Gina mencapai dan membelai batang hafiz yang dah mula kendor...

Ketika itu lah konsentrasi Hafiz kemabli kepada minah mat salleh dah bogel menanti batang Melayunya itu. batangnya kembali keras.... "Ooo Its getting hard doc...I like...come to me doc!" kata Gina manja. Minah mat salleh tu pun baring dan mengangkang...

"Ohhh dia mengangkang menghadap sana pulak! " kata Dollah perlahan pada dirinya sendiri. Menyumpah dia.

"Pantat dia bersih putih lah Rol!" bisik Jamil... matanya fokus ke arah lubang pantat Gina.

Tiba2 pandangannya dihalang oleh tubuh Hafiz. 'Ceh! Celaka punya doktor ni...dia tutup pulak pandangan aku! Dah taknampak lah...' bisik Jamil.

"bagi aku tengok lak!"

"Tunggu lah dulu, dia dah nak masuk dah tu!" bisik Jamil tegas. Dia tak nampak batang Melayu tu masuk ke dalam pantat minah mat salleh tu... tapi muka Gina dia nampak jelas... Gina tersenyum saja...tiba2 wajah Gina berubah danmulutnya melopong. 'Nak masuk dah tu...mesti kepala takok doktor tu dah cecah bibir pantatnya...dia dah melopong menarik nafas tu....' kata hati Jamil. batangnya keras betul....air mazinya dah mula meleleh keluar.

"Ohhh!!! It feels so goooooddd!!!" Gina mengerang sebaik saja kepala takok Hafiz melepasi bibir pantatnya.

"Your pussy is sure hot ! baby!" hafiz membongkok dan menolak batangnya masuk perlahan lahan. Panasnya pussy minah salleh ni...fikir si Hafiz sambil dia menolak masuk selebih batangnya itu ke dalam pantat Gina. tangannya meramas ramas buah dada Gina yang menggunung itu.

"Ooo!! masuk dah... Dah masukkk!!" kata Dollah perlahan-lahan. Batangnya keras tak tahan.....

ollah tak tahan lalu menlancap lagi. Begitu juga si Jamil. tapi si Masrol merasa amat frust tak dapat melihat apa yang berlaku. dari pergerakan Jamil dan batangnya , dah pasti doktor hafiz sedang memantat si minah salleh tu!

hafiz pun menolak terus ke dalam...dan membuat Gina mengerang panjang. "Ohhh!!!! Sooo gooodddd!!! " suara Gina kuat, dan boleh didengar oleh Masrol yang jauh dari dinding.

'jamil! Bagi aku pulak lah! Sekejap je... kau ni!" kata Masrol. Batangnya tadi yang lembik dah keras.

"Tunggu lah kejap lagi... belum masuklah!' kata Jamil.

"Tu suara si Gina tu ...mengerang tu.. mesti dah masuk ni!" kata Masrol. Dia tak sabar lalu menolak keras si Jamil ke tepi. Jamil jatuh dan baldi pula yang jatuh dan 'adoi!' suara jamil kuat!

kali ini hafiz dan Gina terdengar suara itu. Mereka berhenti. Batang hafiz baru masuk 3 - 4 kali.... mereka terhenti. Dan terdengar lagi suara Jamil.

"Celaka kau Masrol!"

Dollah terhenti. "celaka budak2 ni!" Dia kebelakang dan mengikat kainnya. Kendor batangnya . Begitu juga si Jamil dan masrol, batang mereka kembali kendor.

Di dalam, Hafiz mencapai seluarnya, Gina binkas bangun dan mencapai baju di atas kerusi. Mereka dengan pantas memakai pakaian... "Someone is outside...' bisik hafiz - tegas nada suaranya.

Dollah menolak pintu kayu depan. "Hoi! Bukak pintyu ni cepat!" kata Dollah. Diamengetuk dan menolak. Bergegar pintu kayu itu. Oleh kerana ianya hanya berkunci dengan ensel di belah atas, kera digegar, ensel itu terjatuh dan Dollah berjaya membuka pintu itu.

"Eh! ak Dollah dah buka pintu lah!" kata Masrol yang mengendap. jamil bangun dan berlari ke pintu depan. pak Dollahmasa tu dah berdepan dengan Hafiz yang dah berseluar tetapi masih menyarung baju. Gina pula melutut dan hanya sempat memakai t shirtnya.

"Eh? Apa ni?" tanya Hafiz....terkjetar ketar sedikit.

"Ohhh!!! Ini kerja kau ye!" Jerit si Dollah. Matanya beralih ke Gina yang separuh bogel. Hanya ber t shirt dan pehanya terdedah. "Kau buat tak senonoh ye!"

Masrol berlari masuk. Dollah dan jamil dah pun berada berdiri di depan Gina... dan Hafiz. Gina bangun perlahan lahan danmendakap Hafiz dari belakang, nak berlindung.

"Pak Dollah? jamil? Kau orang tak boleh buat begini tahu?"

"Kami nak tangkaop kau! " kata Dollah.

"Nak tangkap kenapa? Pak Dollah dan dua orang bodoh ni yang menceroboh!" jawab Hafiz. "What is happening dic?' bisik Gina pada telinga Hafiz. 'Syyy!!! wait!" jawab Hafiz prlahan.

"kami nak tanbgkap kau berkhalwat lah, bodoh doktor ni!" kata Jamil.

"Eh? Kan kena 4 orang baru boleh tangkap khalwat.! Empat saksi! mana seorang lagi!" herdik si Hafiz.

'Eh? Ye tak ye juga' kata hati Dollah. 'si Jamil ni aku suruh cari seorang lagi dia tak nak!' celaka punya budak! kata hatinya lagi.

jamil menyampuk, "Tak apa! Tiga ke! Empat ke! Kami nampak tadi yang doktor melakukan tak senonoh dengan Gina ni!" Jamil menunjuk pada Gina. Gina merapatkan tubuhnya pada doktor muda itu.

"Itu buktinya? hahahaha!!!" ketawa Hafiz.

"Eh? Kau ketawa!" kata Masrol. "Tu pompuan tu, tak pakai seluar tu! Itu bukti juga!" Dia mengeluarkan handfonnya. Dia nak ambil gambar. tadi tak seorang pun yang teringat nak ambil gambar... ketigatiga mereka itu lebih ghairah nak menintai sex show free!

"Ohh sexy nya si Gina ni Pak Dollah!" kata jamil. Dia melangkah ke arah Gina dan Hafiz. tangannya mencapai muka Gina.

Hafiz menepis tangan jamil. jamil naik berang. Gina beralih danlari ke pintu dapur. Masrol bergerak dan memegang Gina. Gina meronta ronta. Jamil menolak Hafiz ...dia terjatuh dan "Ohhh Nooo!! Please dont!" suara Gina membuat Jamil terhenti dan menoleh ke arah Gina. Si Masrol sedang memeluknya dari belakang. Naik baju T Gina. pak Dollah ternganga bila ternampak pantat minah mat salleh tu! Jamil juag terhenti.

Pak Dollah terus pergi ke arah Gina. Dia memang dah tak tahan dah. Dia terus mencekup pantat Gina. Hafiz tiba tiba sedar yang dia bukan lagi menjadi tumpuan. Masa utk memboloskan diri! hafiz perlahan lahan merangkak ke pintu. Tiga org gila seks tadi dah mula mengerumuni Gina.

"Ohhh!!! No please dont!!! Dont touch me there!!!" Gina menjerit.

hafiz dengan pantas merangkak keluar. Gina masih lagi digomol oleh tigaorang tadi. Buah dadanya diramas raba oleh Jamil dan Masrol. Pak Dollah pula tengah asyik membelai pantat Gina.

hafiz menjerit dari luar, "hang on! I wll get help!" jerit Hafiz dari luar rumah. Pak Dollah menoleh ke arah suara Hafiz. "hafiz dah cabut!" kata Pak Dollah. Jamil dan Masrol masih menggomol buah dada Gina... Gina mengerang. "Ohhhh!!!" dan pak Dollah mengarahkan si Jamil mengejar Hafiz.

"Alaaaa... biarkan si doktor tu lari!" kata si Jamil dan sibuk menraik ke atas baju t Gina. "Kalau Pak Dollah nak kejar dia dalam gelap tu...pergi lah!" kata Jamil yang dah hilang kawalan....

"Ohhh!!! " Gina mengerang lagi. Fokus Pak Dollah beralih.... batangnya dah kembali keras mendengar kelohan Gina dan melihat pantat Gina... Orang tua gatal itu terus rapat ke arah Gina. "Best Pak Dollah...kenyal buah dada si Gina ni..." bersuara si Masrol.

Mereka bertiga saling membantu menaikan keghairahan minah mat salleh itu. Sebaik saja baju t nya ditanggalkan... Jamil terus menyonyot buah dada kiri Gina. Pak Dollah melutut dan membelek belek pantat Gina. Masrol pula meramas ramas buah dada kanan Gina. "Ohhh !!! Pantatnya cantik lah...." kata Dollah. "Kita baringkan dia di situ dan aku nam masuk dulu..." kata Dollah pada dua orang budak muda itu.

Sementara tu, Hafiz telah pun menghilangkan diri dgn keretanya. Kereta nya dipandu laju untuk ke rumah Pak Dollah dulu. Dia nak kejutkan isteri Pak Dollah si Yong. Kemudian dia nak ke rumah Penghulu pula.... dia nak bawa mereka dan beberapa orang lain ke rumah Gina.

Gina masih lagi meronta ronta sekejap, kemudian dia mengalah seketika.... dia tak tahan digomol dan disentuh begitu...dia merasai horny juga....dan dia juga tak mahu dirogol oleh tiga orang yang dia tak suka tu... dia cuba menahan perasaan horny nya....

20 minit kemudian, Hafiz dan Penghulu rahim, Yong, bapak jamil dan bapak Masrol dah tiba berdekatan rumah Gina. Masa tu Gina dah dibaringkan. Pak Dollah tengah menjilat pantat Gina. dan Jamil pula tengah memasukkan batangnya ke dalam mulut Gina. Gina meronta ronta.... Masrol pula tengah menyonyot puting Gina.

"Hoi! dollah!" suara Penghulu Rahim menengking Dollah membuat ke tiga tiga penyerang malam tu terhenti dan terkejut!

"jamil!" tengking bapanya. Begitu juga si Masrol. Mereka semua terhenti. Dengan sekelip mata, batang mereka bertiga terus lembik... dan Gina melepaskan diri dan lari ke arah bilik tidur nya.

"Ehh!!! Tok Penghulu... abah?" suara Jamil terketar ketar menyapa bapanya dan tok Penghulu. Pak Dollah, Jamil dan Masrol melutut dengan tiada berseluar... batang lembik mereka berbuai buai sama dengan nafas kencang mereka.

"Abanggg!!!" suara Yong pula membuat Dollah menoleh kearah pintu... dan ke arah belakang Penghulu Rahim.

Apabila terlihat saja isterinya, Yong... Pak Dollah pun terbayang bayang dan jatuh pitam! batangnya lembik..

No comments:

Post a Comment