Tuesday 26 June 2012

student IPT tempatan


Aku ni student IPT tempatan. Dulu masa sekolah aku dah ada girlfriend tapi aku ni tergolong dalam budak lelaki yang baik-baik so tak pernahlah aku nak merasa benda-benda sex ni. Beromen pun aku tak pernah. tapi kalau tengok video tu, jangan cakaplah... Melancap tu selalu juga... Then aku melanjutkan pelajaran kat KL ni... First year aku duduk kat kolej, masuk tahun kedua kena kick college.. so aku menyewa dengan kawan-kawan. Tapi kawan-kawan aku ni pun jenis yang alim-alim. Masuk kat U ni aku sambar satu awek... cunnya memanglah cun... aku memang teringin betul nak buat sex dengan dia tapi peluang tak ada, lagipun aku ni pandai kontrol. Setakat romen-romen tu adalah, masa tengo wayang ke... dalam kereta ke...

Tapi yang aku nak cerita ni bukannya dengan awek ni... awek aku ni bersih... Ceritanya macam ni... Aku ni ada beberapa orang kawan yang boleh di katakan kakila.. dalam bab-bab ni... tapi diaorang menyewa kat rumah lain... Girlfriend diaorang pun selalu tidor kat rumah... So ceritanya, satu hari tu aku melepak kat rumah diaorang... buat assignment... so lepas lunch hari tu aku rasa ngantuk sangat so aku pergi tidur kat bilik member aku... aku rasa tak sampai setengah jam aku tidur, aku dengar bunyi riuh kat ruang tamu. aku pun pergi la tengok... rupa-rupanya girlfriend kawan-kawan aku datang. Rasanya dalam 5 orang girl aku nampak. Mamber aku ni panggil aku dan introduce sorang girl tu.. aku rasa dia tua pada aku dan memanf betul pun... age dia masa tu 25 dan aku 22. Cantik gila... seksi pulak tu dengan mini skirt dia... rasa macam ade mix chinese. Nama dia aku panggil Reen aje... Lepas tu aku blah masuk bilik balik...ingat nak sambung tidur. Baru je aku nak baring si Reen ni masuk... Boring katanya sebab tinggal sorang-sorang kat luar.. Yang lain dah buat projek masing-masing. Dengan selamba dia datang meniarap sebelah aku. Aku terkejut jugak tapi buat selamba je. Then we all borak-borak. Dalam borak-borak tu dia tanya aku awek tak.. so aku cakap la ada.. Then dia kata mesti dah biasakan... aku kata eh tak pernah... aku beritahu aku ni teruna lagi. Dia tanya nak rasa ke?? Aku senyum aje... sebab nak tolak takut rugi.. Lagipun aku tau Reen ni memang experiance.

Then dia bangun terus tarik tangan aku... so aku terduduk le kat tepi katil tu... Dia beritahu biar dia yang buat untuk aku... Bagiku, ini sudah bagus.. Dia tarik t-shirt aku... dan start cium-cium dadaku... kemuadin dia cium puting tetek aku... batang aku mengeras tak terkata... dia main-main puting tetek aku dengan lidah dia, aku pun start ramas-ramas tetek dia yang sederhana besar tu... tapi dia tepis tangan aku...dan beritahu aku suruh duduk diam-diam. Dia tak berhenti-henti menjilat-jilat seluruh badan ku sampai ke leher dan cuping telingan aku... Aku punya stim... nafas aku pun dah turun naik... aku merebahkan diri ke katil... Dia tak berhenti menjilat-jilat kali ni haluannnya ke bawah pula...sampai ke pusatku.. aku rasa tangannya sedang membuka zip seluarku... aku membiarkan sahajadan hanya memjamkam mata... aku rasa sejuk lepas sebab aku dah berbogel.... aku buka mata dan nampak dia sedang membuka pakaiannya sendiri... Aku akui dia memang cantik. Putih bersih tubuhnya... sekali lagi dia menjilat-jialt perutku... sampai di batangku yang keras itu dia mencim-cium dan mula menjilatnya perlahan-lahan... kemudian dimasukkan batangkupenuh kedalam mulutnya ...aaahhhh....ooooo... nikmatnya tak terkata... dia menghisap, menjilat dan ku pula aaaahhh.... aaaahh... rasa macam nak terpancut tapi aku control... lebih kurang 10 minit dia kembali mencium dadaku... mengisap puting tetekku... Perempuan ni memang pandai... aku rasa dadanya yang lembut menindih dadaku... dikepitnya peha kanan ku di celah kangkangnya, aku rasa cipap dan bijinya yang basah... bertambah stim aku...

Kemuadian dia kangkangkan kaki dan memasukkan batang ku perlahan-lahan ... akhirnya batang ku masuk sepenuhnya... So dai memulakan henjutan yang pada mulanya slow tapi lama-kelamaan menjadi semakin kuat aku terawang-awangan.. Aku berkata kuat lagi sayang... dia pun menhentaknya semakin kuat.. aku dengar reen mengerang-ngerang kesedapan aku tak tahan lagi dan terus memancutkan mani ke dalam kemaluannya.. tapi Reen tak berhenti di situ.. Dia bangan dan membalikkan badanku... Buntut ku dicium-cium, digomol-gomol sehingga batangku keras kembali... Lepas tu dia barkata... It's your turn... Aku pun apa lagi...... Tolak dia ke katil dan terus menindihya... aku menghisap-hisap puting teteknya... Reen mengeliat kesedapan... jariku memainkan peranan... aku memasukkan jari ke dalam cipapnya... Reen berkata sedap... buat lagi... so jari ku semakin galak... aku turun ke cipapnya..aku terbau air maniku... tapi peduli apa.. aku menjilat cipapnya... sambil menyondol-nyondolkan hidung ku ke bijinya.. reen mengerang.. aaahhh...mmmmmm... buat lagi sayang---buat sayang... itu yanga ku dengan...

Aku kembali menindihnya dan memasukkan batangku... yeah... aku menghentak sekuat hatiku terhenjut-henjut badan reen menahan kesedapan.. aku rasa adalah tiga kali dia climax... dan aku merangkak k atasnya, sambil menonggeng dan reen pula terbarin aku sua kan batang ku ke mulut reen... Reen menghisapnya sepenuh hati .. aku pula terpejam mata... aaahhh... hisap reen... I nak datang ni... dan akhirnya aku memancutkan maniku ke dalam mulut reen...

Itulah cerita aku dan reen... lepas tu kami tak pernah berjumpa... aku still dengan awek ku yang kini dah kehilangan dara nya sebab aku dah ada experiance... nanti aku cerita pasal first time aku dengan awek ku pula...

Bye...


Aku dan Lina selalu dating. Balik kerja memang bersama. Tiap-tiap hari aku memang balik kerumah lina dulu sebelum aku balik ke rumah. Suatu hari Lina telefon aku beritahu dia tak pergi kerja sebab MC. Dia minta aku datang kerumahnya selepas balik kerja nanti. Oleh sebab aku tak ada kerja hari itu aku pun minta cuti dari boss aku. Aku bergegas kerumahnya. Sampai dirumahnya aku terus dipersilakan masuk. Masa itu hanya dia seorang sahaja ada dirumah dan kebetulan dia baru sahaja lepas mandi. Dia hanya memakai tuala dan t-shirt sahaja. Dia tanya aku kenapa datang awal, aku hanya cakap aku risaukan dia. Dia terus datang dekat aku dan cium aku. Aku mebalas ciumannya dan secara sedar aku melucutkan tuala yang dipakainya. Baru aku tahu pada masa itu dia tidak pakai apa-apa. Lina tidak marah atas perbuatan aku. Aku terus memainkan peranan seterusnya dengan memegang payudaranya. Lina menjerit kesedapan. Aku memberhentikan aktiviti aku dan bertanya Lina samada dia pernah melakukannya sebelum ini. Lina mengatakan ini first time. Dia tanya aku balik. Aku pun kata first time.

Aku minta Lina pakai baju dan ajak dia pergi makan. Tapi dia tak mahu, sebab dirumahnya ada makanan. Dia ajak aku makan sama-sama. Aku kata ok saja. Dia ajak aku makan didalam bilik dia. Aku pun menurut sahaja. Bila aku masuk sahaja dibiliknya. Lina terus menutup dan kunci pintu. Aku tanya dia kenapa buat begitu. Lina hanya cakap saja. Aku tanya Lina kenapa MC, sakit apa. Dia ketawa dan kata sakit rindu kat abang.

Oleh kerana tak ada apa nak buat, aku duduk diatas katilnya. Lina datang dan terus cium dan pelok. Dia berbisik nak tengok batang aku. Aku cakap kalau nak tengok bukalah. Pada masa itu batang aku memang keras lagi kerana aktiviti pertama tadi. Lina terus membuka baju aku dan seterusnya seluar aku. Aku juga membuka tuala dan t-shirt yang dipakainya. Akhirnya kami sama-sama bogel. Aku terus menjilat nipple payudaranya. Lina mengeliat dan aku tengok matanya pejam ketika itu. Lina cakap gigit bang.....sedap. Sekali-sekali tangan aku memegang pantatnya. Aku dapat rasakan pantatnya telah berair. Tangan Lina merayap terus ke batang aku. Setelah lebih kurang 15 minit Lina tanya aku boleh tak dia hisap batang aku. Aku terus cakap boleh dan kami melakukan posisi 69. Semasa aku menjilat kelentiknya Lina terus menjerit kesedapan. kami berada diposisi 69 lebih kurang 5 minit sahaja. Lina kata dia tak boleh bernapas kerana batang abang besar sangat penuh mulut sayang.

Seterusnya kami meneruskan aktiviti berpelokan sambil mulut aku meneruskan aktiviti menghisap teteknya sementara tanga aku meraba pantatnya. Tiba-tiba Lina membisikkan dia dah tak tahan. Aku buat pura-pura bodoh aje dan tanya tak tahan apa. Dia senyum dan kata dia nak aku masukkan batang aku kedalam pantatnya. Aku cakap bahaya, nanti mengandung. Dia cakap abang kena cabut sebelum air mani abang keluar. Aku tanya dia macam Lina tahu semua ini, dia cakap melalui buku.

Aku sebenarnya juga tak tahan. Tetapi sengaja buat bodoh. Aku seterusnya memeloknya. Sambil itu tangan Lina memegang batang aku dan meletakkan kearah pantatnya. Aku secara perlahan-lahan menekannya. Tiba-tiba Lina menjerit. Sakit bang...tolong jangan buat lagi. Aku buat tak tahu aje dan teruskan aja. Lina terus memelok aku dengan kuat. Akhirnya aku merasakan aku telah memecahkan mahkota Lina.

Aku meneruskan aktivit keluar masuk. Lina telah berhenti menjerit kesakitan tetapi menjerit kesedapan..Kuat bang...sedap bang...laju-laju bang. Itu sahaja yang keluar dari mulutnya. Tiba-tiba Lina terdiam dan aku merasakan batang terkena cecair panas. rupa-rupanya Lina telah sampai klimaxnya. Aku meneruskan lagi .... dan akhirnya selepas 5 minit kemudian aku memancutkan cecair putih di perut Lina. Lina terbaring keletihan....Pada hari itu kami melakukan perkara yang sama lebih kurang 5 kali...Aku hanya balik kerumah aku pada keesokkan harinya selepas semua house-mate Lina keluar bekeja. Aku bermalam di dalam bilik Lina tanpa pengetahuan house-matenya.

Selepas itu tiap-tiap hari kami melakukannya dibilik Lina selepas pulang dari bekerja kecuali pada masa Lina period.


satu malam tu aku memang penat sangat. jadi aku suruh ler
mail hantar. utk pengetahuan korang sume, mail ni hensem
giler! mase duk dalam kete tu, aku saje je tak kasi dia
bukak air-cond. kononnya nanti sejuk sangat. tingkap aku
pun tak kasi bukak. jadi kepanasan le kitorang kat dalam
tu....bile dah panas apa lagi,aku pun memelukan first step
aku...aku bukak kot aku. campak kat seat belakang(aku pakai
kot dgn skirt pendek) walopun aku kemeje long sleeve,tapi
transperent. dah la tu aku pakai bra kaler hitam. memang
jelas ketare ler kebesaran tetek aku ni. pas tu aku bukak
tige butang. kasi nampak sikit. dan aku dgn sesajenye
menjalarkan tgn aku atas pehe aku yg putih gebu nie. aku
tengok die drive dah tak tentu arah dah..pas tu sampai ler
kat apartment aku... aku ajak ler die naik..masuk je aku
kate ler kat die aku nak tukor baju. aku pasangkan die tape
org tengah beromen. aku tengok die asyik aje..aku keluar dan
bawakkan die kopi. die tengok aku semacam aje dgn pakaian
tidur yg agak jarang dan pendek ni. pastu aku duk sebelah
die. aku tanye ler kat die best ke ceirte nie? die kate best
pastu aku rase tgn die merayap naik kat bahu aku. aku buat
tak tau ler. pastu aku dgn selambenye merabe kote die.
aku tanye ler die nak buat ke? die kate aku tak kisah ke?
aku kate tak kisah..pastu die kiss aku. keasyikkannye sampai
terbasah spender aku. tgn die mase tgh sedap sedap merabe
pepek aku ni..pastu die pun pelan pelan bukak baju tidur aku
.die bukak bra aku pastu hisap tetek aku. memang aku rase
puting aku kembang..pastu die pun cabut le baju die. aku
tolong ler bukak seluar die. tak sempat tarik spender die
die pegi main pulak ngan pepek aku nie...pastu die bukak
sendiri underwear die tu.pastu die bukak kangkang aku.
sebelum tu aku sempat le jugak isap kote die cukup cukup.
keras kote die....die pun masukkan kepale kote die dalam
lobang jubor aku ni. mase mule mule masuk memang sakit..
lame lame dah syok pulak. makin lame makin laju pulak.
pastu aku dapat rase air mani die terpancut kat dalam aku.
mase tu memang tak tau ape nak kate. pastu die baring. rebah
kan kepale die atas tetek aku..aku belai belai rambut die.
pastu die jolok aku cukup cukup lagi. then tetibe die kate
nak balik. aku tanye ler die ape nak buat ngan tilam aku yg
ade kesan darah nie. die tarik cadr tu,die masuk dlm plastik
die kate nanti balik die basuh dan bagi balik kat aku. pastu
die pun blah..mase die blah tu sempat ler cium sekali..pastu
die kate "aku tak pakai kondom...."aku tak kisah pun.......



No comments:

Post a Comment