Sunday 1 July 2012

"Tengoklah Abang",


Aku dan isteriku masuk PejabatPos diKomtar. Sedang beratur isteriku tersenyum aje. "Tengoklah Abang", katanya. Ada pemuda berdiri dikaunter. Kocek belakangnya terkeluar kedua2nya. Aku dah nak gerak2 beritahu dia. "Tak payah Abang. Biar dia tahu sendiri", kata isteriku. "Awak nie tak baiklah", kataku. Isteriku gelak suka. Ramai orang yang perasan tersenyum kambing jugalah. Orang dikaunter tu lama pula. Kaunter lagi satu kosong. Aku selesaikan transaksi.
5min aje. Aku keluar. Isteriku ketawa lagi. "Sukalah tu", kataku. Dia tak peduli. Kami pergi makan dulu. Setengah jam kami pergi keCitySquare. "Awak jadi ke nak kerumah MakYah?", aku tanya. "Aah. Kul 5nanti. Saya pakai keretalah. Abang carilah barang tu dulu kat sini", katanya. Putar2lah dishopping mall besar nie. Satu jam cari barang yang anakku mahu. Kami terjumpa orang tadi. Dia berjalan dengan beg hitam dibahunya. Kocek belakangnya tak dimasukkan lagi.
Macam orang tak betul pula. Dia patah balik kesini. Agak terlupa sesuatulah tu. "Abang jangan. Malu saya", kata isteriku. Tapi aku kesian orang2 tengok dia begitu. "Saudara. Belakangnya tu", kataku. Dia terpusing melihat sisinya. "Koceknya", kataku. Dia meraba2 punggungnya. "Oh. Terima kasih. Tak perasaanlah", katanya. Dia masuk2kan kocek2nya. "Tadi kami nampaklah dari PejabatPos tadi. Saya ingat saudara dah tahu", kataku. Isteriku malu2 ditepi.
"Kalau begitu lamalah. Alamak. Malunya", katanya menutup mukanya malu sangat. "Tak kisah sangatlah", kataku. Kami minta diri dan meninggalkannya terkapai2 disitu. Dia masih malu lagi. Jauh sikit darinya. "Abang nie. Lain kali biarkanlah", kata isteriku. Mencubit2ku. "Iyalah. Dah 5nie. Nanti lambat", kataku. Isteriku salam dan terus meniggalkanku. Aku naiklah tingkat tiga. Masuk kedai. Keluar kedai. Tak jumpa2 barangnya. Aku ternampak baju pengantin.
Tiba2 aku terpukau pula. Aku berdiri memerhatikan keindahan barang dikedai nie. "Nak kawin ke?", suara tanya. Aku menoleh. Orang tadi. "Eh. Takdelah. Tengok2 aje. Tadi tu isteri saya. Kena pelangkung nanti kang", kataku tergelak2 sendiri. Dia senyum2. "Terima kasihlah. Tak sangka dari Komtar kesini satu orangpun tak beritahu2 saya. Cuma saudara aje", katanya. "Alah. Perkara kecil. Saya Man", kataku. Hulur tangan. "Mahadi", katanya menyambut salamku.
"Isterinya ditandas ke?", katanya. "Tak. Dia dah balik. Jumpa sedaranya", kataku. "Jadi sorang2lah. Kalau gitu boleh temankan aku jalanlah", katanya. "Boleh juga. No problem", kataku. "Man. Aku nak cari barang nie. Kat mana ye", katanya menunjukkan kertas. "Rasanya kat bawah tadi. Kesana ajelah. Bolehlah juga cari barang anak2", kataku. Kami dapat barang2nya tapi aku punya tak jumpa2lah. Kami singgah minum2 jap. Umurnya 49tahun dari Trengganu.
Dia diJB nie merisik peluang bisnes sambil mencari2 barang2nya. Bininya ada 2org. Trengganu juga. Anak dah 13orang. Ertinya kerjanya main bini ajelah tu. "Lepas nie nak balik ke Man?", dia tanya. "Takdelah. Nak cari barang2 tu lagi", kataku. "Kalau gitu. Ikut aku kehotel ajelah. Lepas solat kita keluar", katanya. "Tak payahlah. Buat susah2 aje", kataku. Cuba elak. "Takpelah. Dekat aje. Marilah", katanya. Aku ikut jugalah. Sampai bilik dah azan. Dia kasi kain. Sama2 solat.
Kami rehat2 sebentar. Minum kopi ambil dalam bilik. Besar bilik hotelnya yang dekat ngan immigration JB nie. "Aku mandi kejap Man. Rimaslah", katanya. Dan terus mandi. Aku pasang TVnya. 5min diapun keluar. "Dah segar2lah. Man. Kau mandilah juga", katanya. "Baiklah", kataku. Lepas solat Jumaat tadi. Melekit2lah Toilet kitnya penuh. Pakai ajelah. 5min abis mandi. Keluar. "Adi. Tak siap2 ke?", aku tanya. Dia dikatil membelek2 suratkabar.
"Nantilah dulu. Nak baca nie jap", katanya. Aku duduk sebelahnya. Mengering2kan rambutku. Melihat2 akhbar. "Adi. Boleh ke handle bini dua nie", kataku. Tiba2 aku curious nak tahu sangatlah. Dia ketawa aje. "Boleh. Kuat lagi Man", katanya. "Terrorlah kau. Anak sampai sedozen. Mesti asyik main ajekan", kataku. Aku gelihati. "Biasalah Man. Dah tua2 nie. Nafsu naik aje. Asyik nak menggatal2 aje. Kau tak gatal ke?", dia tanya. "Hehe. Kadang2 gatal jugalah", kataku.
Aku tersenyum2 kambing. "Gatal apanya Man?", dia tanya. Mengusik2 dan menggeletek2ku. Terbaring2. Sampai nak terjatuh katil. Dia baring sebelah. "Aku nie Man. Fikir nak ambil no3lah. Tapi dah tua2 nie. Gatalnya kelain pulalah", katanya. "Lain apa pula?", kataku. "Iyalah. Bernafsu kearah lain", katanya. Macam sama aje bunyinya tadi. "Kearah gadis2 belasan tahun?", aku tanya. Dia geleng2. "Isteri orang?", aku teka2. Dia geleng2 lagi. Tiba2 aku ketawa.
"Hah. Yang itulah. Sampai membuak2 nafsunya Man", katanya ghairah seperti dia memdapat baca fikiranku. "Kau ada nafsu yang serupa2 tak?", katanya. "Kalau perbualan kita sambung. Adalah juga. Tapi aku dah lama Adi", kataku. "Aku baru 3bulan nie aje. Tapi sekali kena aku asyik nak ajelah. Macam mana nak control2 nie?", katanya. "Eh. Kita bual pasal apa nie", kataku. Saja nak pastikan. "Sial kaulah Man. Aku ingat kau cakap benda sama", katanya.
Dia geletek2 aku lagi. Memeluk2ku. Aku membiarkannya aje. "Kalau Lelaki. Samalah", bisikku. Tiba2 cam teromantik pula. "Yelah sama", katanya. Ketawa2. Memeluk2ku lebih erat. "Rumah ada 2lubang. Anak2 dah 13orang. Nie masih lagi nak nakal2 lagi?", kataku meramas2 batangnya. Dah keras rupanya. "Entahlah. Aku rasa barang lelaki nie lagi sedaplah Man. Baru aku rasakan sekarang", katanya. "Eh. Mestilah sedap. Aku dah bertahun2 berkecimpung", kataku.
Aku melepaskan kainku mempamirkan batang beratku yang belum naik lagi. "Alamak Man", katanya terus aje menjilat daging mentahku. Dengan perlahap dia cuba menyonyot2 supaya keras. Macam budak2 baru dapat daging pertama kali. "Relak2 Adi", kataku membelai2 rambut lebatnya. Hitam lagi. "Hm. Man. Ini baru aje batang ke3 aku dapat. Faham2 ajelah", katanya. Kembali menikmati dagingku. Memang terkena2 gigi. Kadang2 dia tercekik2.
Terlalu ketara dia belum biasa2 lagi. 15min. Dia rehat jap. Mulutnya dah penat. "Aku tak faham Man. Macam nak sebal mulut aku hisap tapi aku masih nak hisap2 lagi", katanya. "Ini baru 3kali. Cuba dapat 1000kali. Fikir2lah. Giler2", kataku. "Betullah Man. Aku dapat gitu dah tak main binilah", katanya. Aku buka kemejanya dan melepaskan kainnya. Dan kami bertelanjang bogel. Bebas sikitlah. Aku mencium2nya. Dia kejung sikit. Tak tahu nak buat apa. Maybe tak pernah kot.
"Adi. Ngan lelaki bukan hisap2 aje tau. Ada banyak lagi boleh buat", kataku. Aku cium2 mulutnya. Dia ketawa2. "Misai kau. Aku geli2lah", katanya. "Keluarkan lidah kau tu", kataku. Keluar aje. Siaplah dia. Aku menyedut betul. Tercungap2 dia nak bernafas deras. Aku eratkan mulutku kelidahnya. Dia menolakku cuba nak melawan sensasi. Seminit aku lepaskan. "Kau nie Man. Lemas akulah", katanya. "Tapi puaskan?", aku tanya. Dia angguk2. Eksenlah diam.
"Nak lagi Man", katanya. Merayu meminta belas. "Cukuplah. Balik gi cuba ngan bini kau tu", kataku. Bangun. Dia menahanku. "Alah. Tak sama. Kaunya bestlah", katanya. Aku baring. "Jangan cam ginilah Sayang", katanya manja cuba mencium2ku. Tapi takut2. Tak biasa. "Kalau tak cium betul2 aku malaslah", kataku. Eksen2lah tutup mata. Nak tidur2. "Okay. OK", katanya. Kelam kabut. Lidah aku keluarkan. Dia sedut. Boleh tahan jugalah. Barulah katakan.
Matanya ditutup2. "Adi. Kau cium bini tak?", kataku. "Jaranglah Man. Biasa fuck aje. Romen2pun jarang", katanya. "Patutlah", katanya. "Itulah Man. Aku tengah kemaruk main ngan lelaki nie. Kau ajar2lah sikit", katanya. "Boleh. Tapi dulu buat apa?", aku tanya. "Pertama kali hisap batang orang diTrengganu. Tapi herannya tu. Bila dia goda2 tu. Aku marah2. Cakap aku ada bini dualah. Tak suka benda2 nielah", katanya. "Abis", kataku. Pelik juga.
"Satu hari dipasar tu. Dia beli barang2 banyak. Dia minta aku hantarkan. Sampi dalam rumahnya dia telanjang bogel goda2. Entah kenapalah aku boleh tertarik pula ngan batangnya tu. Biul apa entah dah hinggap. Aku terikut hisap2 batang batang gemuknya", katanya. "Itu nama BatangPower", kataku. Gelak2. "Lagi satu diJB. Satu hotel bilik sebelah. Bila nampak aku keluar pintu dia eksen2 pengsan. Aku angkat dia kebiliknya. Situlah aku tergoda lagi", katanya.
"Pengsan juga. Umurnya?", aku tanya. "55tahun. PakAji lagi. Tapi nafsunya kuat betul. Aku tak boleh handlelah bila dia hisap2 batang aku nie. Akupun terover2lah hisap batangnya tu. Bernafsu2 sangat kali kedua tu", katanya. "So this time nie. Kau yang carilah", kataku. Dia senyum lebar. "Man aku tak tahanlah. Bila kau tegur tadi aku dah gian betul. Badan kau bestlah. Bila aku nampak kau sorang aje. Apalagi aku ajak biliklah. Peluang", katanya memeluk2ku.
"Actually aku dah agak", bisikku. Aku jilat2 telinganya. Dia geli2 sangat tapi aku tak berhenti. Aku jilat seluruh wajah dewasanya hingga ketelinga sebelah. "Hmm. Segarnya Man. Sedap betul kau buat", katanya. "Eh. Bini2 kau tu tak buat?", aku tanya. "Tak. Mereka cuma kangkang aje. Style dulu2lah", katanya. Aku tergelak2. Banyak member2ku gitu juga. Aku ajar dia buat padaku. Dia tak biasa. Tapi dia hendak mencubanya juga. Nak tahu sangat.
"Bestlah Man. Lagi2 dilubang2 telinga. Stim2 betul", katanya. "Kau baring", kataku. Badannya seperti orang2 berumur lain. Ada babat2 sikit. Cuma mukanya nampak muda. Bulu2 dadanya mecantikkan badannya. Tinggi sepertiku. "Apa2pun terjadi. Kau kena tahan. Kalau tak aku tak main", kataku. Gertak sikit. Badan baru nie. Lagipun dia belum terror lagi main jantan cam aku. Dia angguk2. Aku mula dari tapak kakinya. Menjilat2. Menyonyot2 setiap jari2nya.
Dari kanan kekiri. Dia mengeliat2 ketawa2 tak tertahan2kan. Kadang2 dia menendang2ku. Takpelah. Tak biasa. Aku menjilat2 betisnya, pehanya, celah2 kelengkangnya. Kiri dan kanan. Dia punya ghairah. Meneran2 kuat nikmat tak terkira2. Batangnya ternaik2 tapi aku tak layan. Tak sentuhpun. Dia melihat tersenyum2 bangga diperlakukan. Aku menjilat2 dari celah batangnya keseluruh perut dan dadanya. Menyonyot2 lubang pusatnya serta puting2 tebalnya.
Aku menggigit manja. Kasi stimlah sikit. Dia terlaung2 terpekik2 juga tapi aku biarkan dia merasakannya. Jilat celah tengkoknya naik kemukanya dan mencium2nya dengan keras. Dia dah pandai menyambut ciumanku. Tangannya cuba2 mendekatkan kepalaku tapi aku tahan2kan dulu. Biar mulut aje yang kerja. 5min aku cium2 tak henti2. "Alamak Man. Kalaulah bini aku buat gitu dulu lagi aku tak kawin dualah. Sedapnya Man", katanya memeluk2ku manja.
"Tapi Man. Aku heranlah dengan kau. Batangku disitupun kau boleh eksen2 tak nampak. Kalau aku. Lama dah aku hisap. Tak peduli yang lain2", katanya. "Aku dah selalu dapat daging2 nie. Lagipun kau sedang desperatekanku. Kenalah tarik2 tali sikit", kataku mencubit2 punat gebunya. Tegangnya. Sedap buat gigit time baru kawin. "Sekarang kau pusing", kataku. Aku menjilat dari tengkoknya hingga kebetis. Datang kepunggungnya kembali.
Sambil jilat2 aku picit2 juga. Keras. Geram sangatlah. Kangkang2kan dan naik2kan punggungnya. Dia hanya ikut aje. Dia dah tertungging. Matanya menoleh2 memandangku. Aku jilat juburnya sekali aje. Kepalanya ternaik2 ghairah menikmatinya. "Apa tu Man", katanya. Meneran2 kepuasan. Berulang2 aku menjilat2 lubang dewasanya. Berair2lah jubur orang tua nie. "Argh. Oh. Tolong Man. Tak tahan. Argh. Sedapnya. Tolong stoplah. Argh", katanya berulang2.
Tapi punggungnya tetap dihulur2kan padaku. Biasalah tu. Tak nak tapi nak. Agak2 10min kepalanya tersumbat dalam bantal empuk. Dia meneran2 sekuat2nya meminta tolong. Kadang2 aku masukkan jari2ku juga. Dia tak perasaan betul . Dia ingatkan lidah nakalku. Dah confirm jubur Virgin. Orang straightlah katakan. Aku membaring2kannya disebelahku sedikit. Dia meluruskan badannya. "Matilah aku Man. Jumpa expert2. Yang lain tu cuma hisap2 batang aje", katanya.
"Tak matilah. Jangan takut. Tapi kenyataannya kau akan lebih tergila2kan jantan", kataku. Aku ketawakannya. "Aku rasa2 gitu jugalah Man. Lagi2 yang tua cam aku nie. Sekarang aku tengok lelaki berumur aje. Aku stim rabaklah", katanya. "Yang muda2 tak stim ke?", aku tanya. Dia menarik2 bulu dadaku. "Entah Man. Ada juga budak muda nie offer. Tapi aku tak stimlah. Sampai mengikut2ku pulang. Tapi kalau orang berumur tengok aku aje. Aku dah stim gile", katanya.
"Itu namanya. Kau nie jantan jalang", kataku. Dia ketawa2. "Kalau nak cuba. Boleh try kat aku. Manalah tahu. Jumpa expert lagi. Boleh tunjuk2 skill kau", kataku. Mencuit2 bibir manisnya. Dia mulakan. Menjilat2 kakiku. Kejap aje. Naik kekelengkang. Dan terus terpukau dengan daging tegang. Menghisap2 tak menghiraukan dadaku. Dia terlupa. Hayal menyonyot2. Aku panggil2 tapi dia tak menghiraukanku. Seperti anak kecil dapat puting susu.
Gitulah kes orang baru mencuba. Aku biarkan dia dengan dunia barunya. Terkena2 giginya. Misainya tebal membuatku stim. Bayangkan bapak 13anak menghisap2 batangku. Itu aje dah menegangkan batangku. Baik buat nyonyotan2nya. Mukanya handsome. Tak nampak 49pun. Loghat Trengganunya ada. Badan gebu2. Sedap buat peluk. Batangnya yang tadi aku tepis terpandang bila dia tergerak2. Nak juga rasa batang yang berbini dua nie. Mesti best gak.
Daging dewasanya dah keras gila. Gelap. Bulu2nya lebat. Adalah 5inci. Kepala koneknya tak cendawan. Batangnya taklah tebal sangat. Biasa aje. Macam konek 'Pensel'. "Cili padi jugalah orang tua nie. Bini dua lagi", kataku. Dia diam aje. Biarkanlah. Aku mengulum2 dagingnya. Sedaplah juga. Dia meneran2 manja. Batangku tersumbat dalam mulutnya. Dia terhenti sekejap. Sambung menyonyot2 batangku lagi. Pasti dia hayal mendapatkan daging selatanku.
Aku pula ghairah2 mendapatkan konek Utara. Biasanya orang2 Trengganu nie macam Kelantan. Dakwah2 semua. Tapi yang nie dah terkeluar ring sikit. Aku nyonyot daging Pensel. Sekeras2. Penselpun Pensellah. Asal daging mentah. Dia terkial2. Terlepas barangku. Seperti tak biasa dihisap2lah. Aku sedut2 power2 sikit. Terus dia terbaring meneran2 tak dapat mengawal suaranya lagi. "Kenapa Adi?", kataku. "Sedap sangatlah Man. Takleh handle", katanya.
"Takkan 2bini takde yang isap. Bohonglah", kataku. "Betul Man. Kalau adapun mula2 kawin. Mereka geli. Jijik. Sebab tu anakku banyak. Main biasa2 aje", katanya. "Alah. Kesiannya dia", kataku. Menghisap2 konek orang Trengganu. Terkial2 dia melari2kan dirinya. Terjatuh2 kebawal katil. Tapi aku hisap2 lagi. "Man. Stop. Kesiankanlah aku", katanya merayu2ku. Aku stop kejap. Kami naik kekatil. "Abis orang tua tu?", aku tanya. "Dia tak hisap cam kau. Pelan2", katanya.
"So kau suka perlahan2lah Adi?", aku tanya. "Nanti. Rest dululah Man. Biar aku aje hisap2 kau", katanya. "Mana adil Adi. Kena sama2lah. Kau tak tahan. Aku stop", kataku. Dia tersenyum. Apalagi. Terus dibahamnya batangku. Memang kemaruk abislah. Aku kulum2 seperlahan2 termampuku. Asal dia boleh control kesedapannya. Hampir 45min dia menikmati dagingku. Ghairah2. Macam slut. Bunyi2 kuat. Sampai keluar angin mulutnya dia masih nak hisap2 lagi.
Aku pula dah bosan. Lebih sikit aje dia mengeliat2. Geli atau sedap. Aku sampai geram sangat. Tarik kedua belah tangannya. Supaya dia takleh meronta. Terus menghisap dan menyonyot2nya. Cuba2 juga dia nak lepas2 dirinya tapi takleh. Dah dalam sangkarku. Puas dapat dagingnya. Agak 10min. Dia terpekik kuat. Terpancut2 semua airmani pekatnya masuk dalam mulutku. Bestlah. "Kau nie bisinglah", kataku. "Sorry Man. Tak biasa kena hisaplah Sayang", katanya.
Dia membelaiku manja. "Main cam pompuanlah", kataku. Dia ketawa2. Terus hisap2 batangku lagi. Dah bosan2 lagi. "Kau nie Adi. Tak penat2 ke. Tadi janji nak cari barang2 anakku", kataku. "Alamak terlupalah. Daging kau nie berhantulah. Power2 lagi", katanya. "Jangan nak mentel2lah", kataku mencubit pipi cutenya. "Boleh jilat2 jubur aku cam tadi. Best gilerlah", katanya. "Aku janji tak bising2. Sumpah", katanya. "Kejap aje", kataku. Dia senyum2. Baring.
Kakinya aku naikkan. "Pegang", kataku. Dia senyum lagi. Manisnya. Juburnya yang virgin aku jilat lagilah. Punyalah sedap. Dia meneran2 manja. Pandai menggoda. "Lain kali suruh bini2 kau buat sebelum fuck", kataku. "Baiklah Sayang", katanya. Pandai aje ambil2 hatiku. Dia senyum bila lidahku bergerak2. Aku masukkan satu jari. Dia meneran2 lagi. "Sedapnya Man. Panjangnya lidah kau", katanya. Mata2nya tertutup stim. "Bukan lidahlah. Jari2 aku nie", kataku.
"Hah. Jari. Mak ooi. Sedapnya. Buat lagi Man", katanya. Masuklah beberapa jari. Matanya terkebil2 stim kodok. 10min. "Okay. Dahlah", kataku. "Man. Try ngan konek kau tulah", katanya. "Eh kau nie. Jubur dah pakai takpe. Ini macam anakdara", kataku. "Cuba2lah kejap. Nak rasa sangat nie", katanya merayu2ku. "Takleh. Ketat2 sangat nie. Kena pakai KYlah", kataku. "Okay. Kita turun beli. Lepas tu boleh kan?", katanya. Betul2 kemaruk nak cuba semuanya.
"Dah malam nie. Aku nak baliklah", kataku. "Alah. Tidurlah sini Sayang. Esok tak kerja kan", katanya. "Engkau nie Adi. Tahu jelah", kataku. Bangun bersihkan badannya. Cepat2 siap. Macam anak2 ghairah2nya. "Okaylah. Nanti aku call isteriku", kataku. Siap dan turun. Dia beli semua barang2 yang diperlukan. Keluar kedai dia pamir2kan. "Kau nie Adi. Simpanlah. Orang nampaklah", kataku. "Kita gi makan jap ye", katanya. Terus sama2 nak lintas jalan.
"Kenapa orang tu tengok2 kau nie Man?", Adi tanya. "Entah", kataku. "Maaf. Ini Man kan?", dia tanya2. "Iya. Siapa?", kataku. Tak jadi cross. "Aku Kamal. Singapore. Kita pernah jumpa 2bulan lepas. Kenal?", dia tanya. Dia menghulurkan tangannya. Aku sambut salamnya. "Ooh. Mal. Kenal. Yang jumpa kat situ kan?", kataku. Malu nak sebut. "Bawah jembatan kat Woodlands tu. Masih teringat2lah Man. Tak sangka terjumpa kat sini ye", katanya. Tersenyum2.
"Iyalah Mal. Eh. Kenalkan. Ini Kamal. Mahadi", kataku. Mereka bersalaman. "Marilah kita berbual2 kat sana. Aku lapar sikit nie", kata Adi. Kami melintas kekedai depan. Dapatkan meja. Order2 makanan dan minuman. "Man. Kau buat apa diJB nie?", dia tanya. "Aku orang sini. Cari barang2 anak aku kat CitySquare. Jumpa member dari Trengganu nie. Temankan kejaplah. Kau?", kataku. "Aku ada rumah sini tapi jarang tinggal. Tadi bersih2kan sikit. Setiap sebulan dua", katanya.
"Oh. Biasalah. Banyak orang SG banyak ada rumah disini. Jarang tinggal sampai lalang2 tinggi pula", kataku. Dia senyum. Mal nampak KY atas meja. "Eh. Buat apa tu. Anak sakit ke Man?", dia tanya. Aku ketawa2. "Takdelah Mal. Itu buat Bapaknya nie", kataku. Adi tersenyum2 malu. Eksenlah makan sampai abis. "Man. Aku masih teringatlah time tu. Ingat nak cubalah ngan kau. Boleh aku call kau tak Man?", dia tanya. Direct betul sekarang.
"Kau nie Mal samalah dengan Adi nie. Tak tapis2 lagi", kataku. Adi tersenyum2. "Oh kau pun baru try2 juga ke Mal?", dia tanya. "Baru Adi. Maksudnya apa?", kata Mal. Dia cuba elak2 dari ketara permainan barunya. "Eh Man. Dia sama cam aku ke?", Adi tanya. "Takdelah. Kau menggelapu sangat. Aku sampai tak terlayan lagi. Dia nie belum apa2pun", kataku. Adi senyum2. "Kau baru main lelaki cam aku ke Mal?", dia tanya. Curious dapat bertemu pemain baru.
"Cam gitulah Adi. Alang2 dah terjumpa dia. Ingat nak cuba. Takut tak jumpa lagi. Lagipun masa aku tengok dia main dengan 2orang membernya. Terbayang2 sampai sekarang", kata Mal. Tersipu2. Merah mukanya sikit. Adi kelihatan gembira. "Baguslah. Aku niepun tadi baru juga mencuba2. Punyalah sedap tak terbayangkan. Batangnya panjang gilalah. Mulut aku nie macam ada lagi rasa batangnya tu. Kita nak sambung nie. Marilah ikut sama", kata Adi.
"Eeh. Apa nie Adi. Aku tak cakap apa2pun", kataku. "Bolehlah Man. Aku termimpi2 nak rasa batang panjang kau tu. Gian pula sangatlah. Main binipun aku terbayang2kan badan kau tu. Kalau takde tempat. Boleh balik rumahku. Tak jauhlah", kata Mal. "Tak payahlah Mal. Aku kat hotel itu. Marilah", kata Adi. Aku dah terjerat2. Dua2 nie orang baru. Kerja banyak kang. Mana nak ajar lagi. Bising2nya lagi. Takut aku takleh take it kang. Tapi teringat jubur Virgin. Senyum2.
"Aku belum pernah hisaplah Adi. Takut pula tak sehebat kau berdua. Cuma sekali je dihisap dengan member Man dulu", kata Mal. Masih ragu2 lagi dengan pelawaan Adi tu. "Alah Mal. Akupun baru cuba 2kali aje. Kira sama2 bongoklah. Kalau kau nak belajar. Kita sama2lah belajar ngan yang expert nie", kata Adi. Meraba2 pinggangku. "Lagipun aku dah beli KY nie. Nak cuba part tulah. Kau nak ke?", bisik Adi. Mal terkapai2 tak faham. Kami masuk lift.
"Man nak main belakang akulah. Tadi jari2 dia masuk punyalah sedap. Kita sama2 cubalah Mal", katanya lagi. Adi meramas2 daging Mal. Tangan Malpun menggatal meramas dagingnya juga. "Sedaplah Adi. Boleh aku hisap tak?", Mal tanya. "Akupun nak kau punya. Kita sama2lah", kata Adi. Terus stim menyetim pula dalam lift. "Eh korang berdua sabar2lah. Kalau ye pun. Kau berdua bukan budak2", kataku. Marahlah sikit. Takut ada camera kot.
"Sorrylah Sayang Man. Gian sangat ngan batang kau tulah. Iyakan Mal?', katanya. Mal terangguk juga. Adi menciumku. "Sial Adi. Ada Cameralah. Ini yang buat aku tak jadi nie", kataku. Marah2 lagi. Lift terbuka. Semua diam. Takut aku marah lagi. Part gini kenalah cover2. Kami masuk bilik. Aku terus duduk dikerusi. Adi dan Mal serba salah. Mereka cepat telanjang bogel depan menggoda2ku. Aku tersenyum2. Sentiasa kalah dengan jantan dewasa bogel

No comments:

Post a Comment