Sunday 1 July 2012

aku dlm tahun 2004.

Cerita ini kisah benar terjadi pd aku dlm tahun 2004.
Nama aku man.berkerja sebagai jurutera di sebuah
syarikat perunding di shah alam. aku pon br jer join
company nie lebih kureng 6 bulan jer.Awek nie satu
opis ngan aku. Bleh tahan orangnya...tp xder ler
cantek sgt mc erra fazira...sedap mata memandang dan
yg penting sedap pantat dia. Nama dia az. Umur dia
setahun tua dr aku...aku tak tau yg awek nie dah
kawin...tp tak kisah lah...janji dia dah syok kat
aku.Dia keje di pejabat tempat aku sebagai pembantu
aku. Nak jadi cerita, satu hari mak dia call mintak
permission ngan aku nak ambik az balik awal sebab anak
dia demam. Anak? Terkejut beruk aku! baru la tahu
cerita sebenar. Husband dia kat sarawak, kerja
kerajaan. Lepas aku tahu status dia, aku panggil dia.
Aku marah dia sebab dah tipu aku,. Menangis-nangis dia
merayu kat aku mintak jangan buang dia. Dia cakap
kalau aku buang dia keje, sapa nak bagi makan anak
dia.! Then, dia cakap dia krisis ngan husband dia, dah
dekat setahun tak jumpa.. Aku pun naik kesian gak,
then aku nasihat dia, walau apa pun keadaan dia,
jangan menipu. Then, aku cakap keje elok2, kalau ada
masalah terus jumpa aku. Masa tu aku memang takde niat
apa2, ikhlas nak tolong sebab kesian. Lepas tu dia dah
mula close ngan aku. Selalu jumpa aku kalau ada
masalah, selalu belikan aku makan tengahari kalau aku
sibuk, tolong kemas bilik aku dsbnya. Petang sebelum
balik, dia akan masuk jumpa aku tanya kalau ada lagi
keje nak disiapkan. Kalau takde, dia mintak diri nak
balik la. One day, bila dia cakap nak balik, aku saje
je gurau; "Tak salam dulu?" Terus dia datang, salam
dan cium tangan aku! Alamakkk… ini sudah special,
panik aku! Dia blah dengan tersenyum tinggal aku
terloponggg … Malam tu aku SMS dia tanya pasal apa
salam sampai cium tangan? Dia cakap sebab dia anggap
aku seseorang yg istimewa bagi dia.. Esok dan hari2
seterusnya dia yg buat rules sendiri, pagi bila aku
masuk ofis dan petang sebelum balik, dia akan datang
jumpa, salam dan cium tangan. Bahagia weiii… sampai
aku buat2 lupa dia tu bini orang! . Apa2 hal pun,
pregnant ke apa ke, suami kan ada! Pakat2 fikir la
betul ke tak teori aku tu… So, dengan teori aku tu,
aku mula masuk daun dengan az. Memula tu salam ngan
cium tangan aje. Lepas tu pakej ditambah dengan ciuman
pulak. Memula cium dahi, lepas tu pipi, bila dah
melarat ke bibir dia tolak, takut out of control la
tuuu. Abis keje, takde keje lain, kalau tak bergayut
ngan dia, main SMS la aku. Camtu la bermula keintiman
aku ngan az. Satu malam, company buat BBQ. Bila pukul
12, semua dah nak balik, aku offer nak antar dia. Dia
pun OK je. Bila sampai kat area ofis, dia cakap nak
singgah kat ofis kejap, nak ambik barang tertinggal.


Bila sampai kat ofis, dia cakap nak gi toilet jap, so
aku lepak kat atas sofa sambil tengok TV. Keluar dari
bilik air, dia duduk sebelah aku. Kami pun bual2
kosong sambil aku cuba merebahkan tubuh atas riba dia.
Suspen gak takut dia marah, tapi aku gamble aje la.
Dia selamba aje, aku pun orait la. Sambil dok baring,
dok bual2, aku gosok pelan2 tangan dan kaki dia.


Memula tu OK, pastu aku tengok dia dan bernafas lain
macam dah. Dah high la tu yer. Aku pun bangun, cium
dahi dia, pastu pipi dia. Aku cakap aku sayang dia,
dia balas dia pun sayang sangat kat aku. Pap! Mulut
aku terus melekat kat mulut dia. OK gak french kiss az
ni, terus kami bergomol lidah sambil tangan aku
merayap kat tetek dia. Aku gosok, aku uli tetek dia
sampai mencodak tegang. Lepas tu aku bukak T-shirt
dia, bukak bra hitam dia dan yes! Terserlahlah dua
tetek yang putih kemerahan; perfect! Aku terus
menjilat tetek belah kanan sambil tangan menguli dan
menggentel tetek belah kiri, sampai lenjun tetek az
ngan air liur aku dan susu dia. Laaa… ada susu
rupanya. Susu pun susu lah. Puas belah kanan, aku
jilat pulak belah kiri sambil menggentel tetek belah
kanan. "Ahhhh… sedap bang, sedappp, sedappp, ishhhhh"
suara az putus2. Di dalam mulut, puting teteknya ku
pilin-pilin dengan lidahku sambil terus menghisap. az
hanya mampu mendesis, mengerang, dan beberapa kali
menjerit perlahan ketika gigiku menggigit lembut
putingnya. Beberapa tempat di kedua bulatan teteknya
nampak berwarna kemerahan bekas hisapan dan
garis-garis kecil bekas gigitanku.aku isap susu dia
sampai kering. Setelah cukup puas, bibir dan lidahku
kini merayap turun ke bawah. Kutinggalkan kedua
teteknya yang basah dan penuh dengan bekas gigitanku
dan hisapanku, terlalu jelas dengan warna kulitnya
yang putih. Ketika lidahku bermain di atas pusatnya,
az mulai mengerang-erang kecil keenakan, bau tubuhnya
yang harum bercampur dengan peluh menambah nafsuku
yang semakin memuncak. Kukucup dan kubasahi seluruh
perutnya yang putih melepak itu dengan air liurku.


Sambil menjilat, tangan aku merayap ke dalam
seluarnya. Aku gosok2 atas pantiesnya. Pantatnya dah
lenjun sampai basah pantiesnya. Bila aku masukkan
tangan ke dalam panties dengan teragak-agak , dia
makin kuat mengerang. Aku dah tak tahan, terus aku
buka seluar az sekali ngan pantiesnya. Kemudian jilat
lubang pusatnya dan aku undur kebawah lagi... dengan
cepat lidah dan bibirku yang tak pernah lepas dari
kulit tubuhnya itu telah berada di atas bukit
pantatnya yang indah mempersona. Memang basah habis
pantat dia. Tak pernah aku tengok begitu punya banjir,
maklum la dah dekat setahun tak kena sentuh. Tapi aku
tengok dia nih memang jenis banyak air. Fuhh!!
Sedapnya, tak terkata "Buka sayangg ...", pintaku.


"Oooh ....", az hanya merintih perlahan bila aku
membuka kelangkangnya. Kelihatannya dia sudah lemas,
tapi aku tau dia belum orgasme walaupun sudah
terangsang... Aku memperbetulkan posisi kepalaku di
atas kelangkang az. az membuka kedua belah pehanya
lebar-lebar... Wajahnya yang manis kelihatan kusut dan
rambutnya tampak tak terurus. Kedua matanya tetap
terpejam rapat namum bibirnya kelihatan basah merekah
indah sekali. Aku tersenyum senang, sebentar lagi kau
akan merasakan kenikmatan yang tak pernah kuidam
selama ini..menyetubuhi bini orang sepuasnya. Kuhayati
beberapa saat keindahan pantatnya itu. Bibir pantatnya
agak rapat sehingga susah untuk aku melihat lubangnya.


Aahhh .. betapa nikmatnya menanti saat celah dan liang
pantatnya mengemut batangku. Seterusnya tanpa ku duga
kedua tangan az menekan kepalaku kearah pantatnya.
Hidungku menjunam di antara kedua bibir pantatnya ..
empuk dan hangat. Kuhidu sepuas-puasnya bauan itu,
sementara bibirku mengucup bahagian bawah bibir
pantatnya dengan penuh bernafsu. Aku seludu pantatnya
dengan mulutku, sementara jemari kedua tanganku
merayap ke pehanya dan meramas punggungnya yang bulat
dengan ganas. az mendesis-desis nikmat tak karuan,
tubuhnya menggeliat hebat dan kekadang melonjak-lonjak
kencang, beberapa kali kedua pehanya mengepit kepalaku
yang asyik berkulum dengan bibir pantatnya. "Mmmm
...ohh...hgggghhhh ...". az mengerang dan merintih
lagi. Kedua tangannya bergerak meramas rambutku,
sambil menggoyang-goyangkan bahunya. Kekadang
ponggongnya dinaikkannya sambil terkejang nikmat
kekadang digoyangkan ponggongnya seirama dengan
nyonyotanku kepada pantatnya.


"Oouhhh...yaahh...yaaahah ..huhuhu ..huhu..!!", az
makin kuat merintih. Terkadang az seperti
menangis...mungkin tidak berdaya menahan kenikmatan
yang kuhasilkan pada pantatnya. Tubuhnya menggeliat
hebat dan kepala az berpaling kekiri dan kekanan
dengan cepat, mulutnya mendesis dan mengerang tak
karuan. Aku semakin bersemangat melihat reaksinya.
mulutku semakin buas, dengan nafas tersekat-sekat
kusingkap bibir dengan jemari tangan kananku ... mmm
.. kulihat daging berwarna merah yang basah oleh air
liurku bercampur dengan cairan air mazinya. Kuusap
dengan lembut bibir pantatnya. Kemudian kusingkap
kembali perlahan-perlahan bibir nakalnya itu, celah
merahnya kembali terlihat, atas liang pantatnya
kulihat ada tonjolan daging kecil juga berwarna
kemerahan. Itulah bahagian paling sensitif. Kujulurkan
lidahku dan mulai menjilat batu permata itu. az
menjerit keras sambil kedua kakinya
menyentak-nyentakkan ke bawah. az mengejang dengan
hebat...


Dengan kemas aku memegang kedua belah pehanya dengan
kuat lalu sekali lagi kulekatkan bibir dan
hidungku diatas celah kedua bibir pantatnya,
kujulurkan lidahku keluar sepanjang mungkin lalu
kuteluskan lidahku menembusi apitan bibir pantatnya
dan kembali menjilat nikmat permatanya. "Hgggghgggh...
hhghghghg...ssssshsh....!!". az menjerit kesedapan dan
mendesis panjang. Tubuhnya kembali mengejang...
punggungnya diangkat-angkat keatas sehingga lebih
senang lidahku menyelusup masuk dan mengulit-ulit batu
permatanya... Tiba-tiba kudengar az seperti terisak
dan kurasakan terdapat lelehan hangat singgah ke bibir
mulutku. Aku mengulit permatanya sehingga tubuh az
mulai terkulai lemah dan akhirnya ponggongnya pun
jatuh kembali. az mengeluh tak menentu menghayati
kenikmatan syurga dunia. Celah pantatnya kini tampak
agak lebih merah. Seluruh kelangkangnya itu nampak
basah penuh dengan air liur bercampur lendir yang
kental. Mmmm ....mmm ...aku jilati seluruh permukaan
bukit pantatnya itu..! "Ooohh...I dahh..tak tahan!!!,"
rengek az. Aku tidak memperdulikan erangannya. Mulut
dan lidah ku terus bermaharaja lela di seluruh pantat
az sehingga hampir lumat tempat tu mulut ku kerjakan.
aku rasa bibir ku panas terkena air dari pantatnya.


Aku tengok jam dah pukul 3.00 pagi. Lidah ku masih
lagi bermain dengan biji kelentit yang terjojol itu
dan jari ku mula nak mainkan peranan. Perlahan aku
masukkan jari telunjuk ku kedalam liang yang panas
lagi berair dan aku dapat rasakan satu kemutan yang
kuat menyepit jari telunjuk ku. Punggung az terangkat
bila jari ku makin kedalam. Aku tak tolak masuk jauh
sebab aku nak batang aku meresmikannya. Aku cabut jari
aku keluar dan kedua tangan ku merangkul punggung az
dan aku tarik punggungnya naik ke atas sehingga
pantatnya terdorong ke mulut ku. Sepantas kilat
kedua-dua tangan az mencengkam rambut ku dan dia
terbangun menahan kesedapan.. tubuhnya masih menggigil
bila aku melepaskan mulut ku dari pantat nya. Aku
bangun berdiri di depan az sambil melucutkan seluar
dan seluar dalam aku. Tersergamlah batang aku yang dah
keras sekerasnya. az senyum. Aku biarkan sahaja sambil
az mendekatkan muka dan mulut dia ke batangku. Dia
membuka mulut dan memasukkan batang aku dalam
mulutnya. Digenggamnya batangku..dan mula
menjilat-jilat kepala itu. Di dalam mulutnya aku
terasa kepalaku dipermainkan oleh lidah az. Aku dah
terasa batangku menegang dan tegak keras. Kulihat
tangannya di bawah manakala tangan kanan di atas
memegang batang kebanggaanku...seinci lebih terkeluar
dari genggamannya. Yang itulah yang dijilat oleh az.


Bagai nak gila aku cuba menahan sedapnya. az
melepaskan batangku.. ternyata sudah tegak dan keras.
Lantas itu.. dia mula menyedut.. dan menghisap..
Sedikit sedikit..
"Mmmph...mmppphh..srrtttt..srrrrrrt..!!," bunyi mulut
az. az terus menghisap kon aku dengan mulutnya yang
bercampur air liurnya...Dia melurut lurutkan lidah dia
keatas batang aku hingga ke buah zakar.Dia kemudiannya
menyedut pula buah zakar aku.. "Aduhh..ssssss...azzz
perlahan....senak I..!!" kata aku pada az. Dia
terhenti dan menukar konsentrasinya kembali kepada
kepala batang aku. Di situ dia menguak-nguakkan mulut
kepala batang aku dengan menggunakan lidahnya...dan
sesekali dia memasukkan seluruh batang ku kedalam
mulutnya. "Mmmmmmmmmm..Oooooo...!!" aku pula
mengeluh kesedapan. Aku mula membaringkan az dan
menguakkan kakinya dan melapikkan punggung az dengan bantal.


Pantatnya yang telah basah lencun kini terbentang
indah di hadapan ku. Perlahan-lahan aku bergerak ke
celah kangkang az dan meletakkan kepala butuhku tepat
di muka bibir pantatnya yang mula berdenyut menantikan
tujahan. Aku merebahkan diriku diatas perut az. Untuk
mengurangkan berat badan, aku sangga badanku dengan
sikuku. Dalam keadaan meniarap di atas perut az aku
mula mengisap dan menjilat puting teteknya. Dia
benar-benar dalam kelazatan. Tangannya kuat merangkul
kepala dan rambutku. Nafasnya berbunyi kuat. Dadanya
bergelombang laksana lautan dipukul badai. Batang
pelirku belum ku masukkan lagi. Namun begitu ianya dah
lama tegang dan keras. Aku mula menusukkan zakarku ke
dalam apomnya yang lencun itu.


"Aaaahhhhhh..hhhhgggghhhhh.!!!!," az merintih menahan
nikmat bila batangku mula menerobos masuk ke dalam
pantatnya yang masih sempit.Batang aku kira besar la
jugak 8 inci lebih le kata kan. Aku sendiri merasa
betapa nikmatnya pantat az yang masih sempit. Basah
dan hangat beserta kemutannya yang kuat. Aku kembali
menggomoli dan menyeludu buah dadanya. az mendesah
menahan kegelian dan kenikmatan. Aku mulakan sorong
dan tarik kat dalam pantat az berkali-kali.


"Argh...... sedappppppnya..!!" jerit az bila
keseluruhan batang ku telah meneroka hingga ke dasar
pantatnya. Aku membiarkan seketika zakarku berendam di
dalamnya. Ketika itu diangkat tubuhnya sambil memeluk
tubuhku.Kami berbalas kuluman. Batangku masih terpacak
dalam lembah larangannya yang lembut dan melazatkan
itu. Betapa nikmatnya kurasakan.


"Aaaaahhhhhh..sssseeeddddaaappppnya...!" rintihan az
membuatkan aku lebih terangsang. Aku pun terus sorong
tarik batangku mengesel liang pantatnya atas, bawah,
kiri dan kanan mencari tempat yang membuatkan nafsunya
lebih terangsang. Tangannya mencengkam erat lengan aku
sambil matanya terbeliak dan mulutnya mengerang
kesedapan. "Lagiii...sedapppppnya...ahhh..aghhh..!!"
erangannya semakin kuat. Aku terus menikam pantat az
dengan sekuat hati. Batangku keluar masuk dengan laju
dibantu oleh pantat az yang licin dan basah. Permainan
kami menjadi lebih hebat kerana az turut membalas
setiap tujahan batangku ke pantatnya dengan
mengangkat-angkat dan menggerakkan punggungnya.


Seketika kemudian aku mencabut batangku dan memintanya
menonggeng. az berlutut di atas sofa dan aku berdiri di belakangnya
lalu merodok masuk senjataku.


"Ohhh..sedapnya, please do it hard to
me...Aggghhhhhh.. sedapnya macam ni..!!"Aku semakin
kuat mendayung. Agak lima minit az mintak nak duduk
atas. Aku menuruti kemahuannya. Sebelum menunggang
aku, dia dah membasahi pelirku dengan air liurnya. Aku
bantu dia memasukkan batangku ke dalam lubang pukinya.
Walaupun lambat sikit, tetapi dia berjaya dan tanpa
rasa sakit atau ngilu. Sebaik sahaja dia memulakan
henjutan, aku juga mula meramas-ramas buah dadanya.


Dua tindakan berpadu dalam satu aksi. Batangku terasa
licin. Ini maknanya lendir masih banyak dalam lubang
pantatnya. Kupegang erat buah dadanya. Dalam keadaan
itu, aku gunakan ibu jariku menggentel-gentel puting
tetek az. "Ohhh.. hnggg..", rengek mulut az pada
setiap henjutan yang dilakukan. Ternyata dia dah mula
berahi dan penat. Apa tidaknya, nafasnya dah mula
sesak. Lubangnya terasa ketat. Tanganku masih meraba
dan meramas-ramas buah dadanya. Dalam pada itu,
sekali-sekala aku tujah juga batangku. Sebentar
kemudian aku suruh dia gantung punggungnya. Maksudku,
angkat sikit supaya aku dapat menujah lubang
pantatnya. Dia bercangkung dan aku mula menujah sambil
tanganku terus-terusan menggentel puting teteknya.


"Ohh...sedappp....sedapnya!!," rengeknya bertalu-talu.
Dia masih lagi di atas. Dengan kedua-dua tapak
tangannya di atas dadaku, dia membongkok sedikit. Aku
tidak jemu-jemu bermain dengan buah dadanya yang
tegang dan bulat itu. "Sedappp..sedappp..!!" dia
merintih lagi. Aku kemudiannya mencabut batangku dan
membaringkannya semula. Aku mengangkangkan kaki az
seluasnya dan terus menjunamkan batangku ke dalam
lurah larangannya. "Agghhhhhh...!!" az mengerang
kesedapan tatkala keseluruhan batangku memasuki
pantatnya. Batangku keluar masuk dengan laju ke dalam
pantat az. Semakin lama semakin laju. Aku semakin
melajukan dayunganku dan az mula mengerang kuat. Aku
tahu az akan klimaks. Aku juga sedemikian.Tahap
bertahanku akan berakhir.. "I nak lepas..dalam!!" aku
cuba mengujinya. "pancut dalam bang kata az. az seakan
tersentak tatkala pancutan maniku yang pekat, laju dan
banyak itu mengalir dalam lubang pantat nya. selepas
itu juga aku menghalakan batangku kemulut nya,az
menghisap saki baki mani ku sampai habis.. az
tersenyum kepuasan membiarkan air nikmat itu kering
ditubuhnya..


Hampir lima minit barulah az bangun semula
lalu meniarap di atas badanku. Dikucupnya bibirku
sambil menggeselkan pantatnya dengan batangku.
Batangku mulai mencanak semula. Perlahan-lahan az
turun hingga bibirnya bersentuhan dengan batang aku.
Terus dikulumnya zakarku. Aku merasa ngilu bila
batangku bersentuhan dengan lidah dan gigi az. "Tidur
sini le..I sejuk..!!" bisiknya., aku cakap ok je sebab
esok tak keja jadi tak ade org dating kilang ofiss pun
kosong esok.. malam 2 berapa kali main pun aku tak
ingat..yang penting aku puas memantat az 

No comments:

Post a Comment