Sunday 24 June 2012

kisah benar1


Kisah Benar

Ape yg aku karang nie memang real story..aku akan
citer
pengalaman seks aku nie dgn iklas..tanpa cover atau perbesarkan
ape2..sbb aku
tau banyak pembaca yg waiting 4 someone to tell real story aright??so
here
goes.....aku nie study laghi(final year) umur dlm 23thn..aku nak citer
pegalaman aku 1st buat seks dgn gf aku..aku kenal minah nie mase aku
thn
pertame dulu..drpd member aku..dier nie seksi n tak pakai tudung..frst
time
aku tgk die aku dah stim..setelah hampir sebulan kawan aku berjaye
declare
die sbg gf aku yg sah:D..tak sampai seminggu aku declare aku baghi die
1st
kiss..terawang2 aku sekejap..rupe2 best betul rase bibir pompuan
nie..dari
kiss yg ringan2 aku naik setingkat laghi ke kiss yg lebih agresif.. 

pade satu mlm after bawak die gie diner..dlm perjalanan
balik
aku stop kete aku dekat satu lorong dikawasan perumahan..disitu
bermulanya
aku meraba tubuh die buah dadanye yg besar tu..hari pertame tu
kebanyakkannye
die tolak balik..tapi at least itula 1st time aku pegang buah dada
die..setahun berlalu,tapi progress die still jugak mcm tu..betul jugak
rasenya kate member aku kalau pempuan pakai tudung laghi senang nak
dibawa ke
ranjang sbb dierang curios lebih..org yg mcm gf aku payah sbb dierang
well
educated pasal seks ngan lebih aware..so pade satu hari aku beranikan
diri(dlm kete)..aku pindah ketempat duduknya dan menghimpit die,mase tu
aku
tak pakai sluar dalam supaye die boleh rase kemaluan aku semasa aku
geselkan
di anu nya.. aku buat satu ciuman ganas pada bibir dan buah
dadanya..sehingga
dier betul2 stim..kemudian aku membuka pelahan2 zip seluar aku dan
megarahkan
tgn kirinya memegang batang ku..die menolak..tapi aku mengengam kuat
tgn die
dan mengarahkan gn die supaye mengengam kemaluan ku..satu gengaman shj
pada
hari tu dah cukup buat aku terklimaks..

dlm pejalan hantar die balik ke kampus die diam jer..hampir
satu
minggu kami tak berjumpe lepas kejadian tu..satu har i aku dapat surat
dari
die,kate die takleh live tanpa aku so..mlm tu kiterang pun reunion
balik
after 1week tak jumpe..mase balik dari diner die kate kat aku yg die
nak
drive aku pelik munkin die takut aku buat hal mcm ari tu laghi..so aku
pun
baghila die drive maklumlah nak gain trust balik..dlm pejalanan balik
tu
tibe2 die bukan zip sluar aku dan memegang anu aku tekejut gaks..tapi
rase
best..pastu die tanye camne aku slalu melancap..so aku pun abik tangan
die
dan arahkan tangan die utk naik turun pade anu aku..best giler
rasenye,1st
time aku baghi org lain main junior aku..kate die anu aku
besar..mungkin sbb
die tak penah tengok anu org lain laghi tuyg die kate camtu..so aku
awal2 gie
tau die yg anu aku sebenarnye kecik jike dibandingkan ngan org
lain..cume
kelebihannya,aku mempunyai anu yg keras...dlm lebih kurang 15minit tgn
die
beraksi aku pun mengeluarkan air nikmat aku...

pade hujung minggu minggu yg same aku telah bawak die balik
kerumah
aku..masuk je dlm rumah aku erus bu kak baju aku dan dgn rakus nye aku
mencium bibir nye,jilat lehernye,dan mehisap buah dadanya..aku lusutkan
seme
pakaian sehingga tinggal seluar dlm die shj..aku cuba turunkan tapi die
tarik
balik dgn alasan takut terlanjur..so aku hanye boleh main dgn tgn je
anu die
ari tu..aku tak lepaskan peluang aku tetap nak die klimaks ari tu
supaye die
leh rase nikmat seks sebenarnye dan berharap supaye die inginkan lebih
laghi...aku berjaye!!dan die pulak buat aku klimaks dgn 1st blowjob die
hari
tu..at first die resist sbb die kate pelik then die buat gaks
..yess..junior
ku dapat rase mulut pompuan..hari tu tiga kali aku mintak die klimaks
kan
aku:p..so pade esok arinye aku bawak laghi die balik rumah aku.tapi
sebelum
kerumah die pesan aku utk beli kondom..yess..akhirnye aku berjaye
lucutkan
seluar dlmnya dan terpampang dpn mate aku mahligai suci tmp junior aku
bakal
diami..spt semalam kami main foreplay dulu,kali nie lebih soft..selepas
buat
foreplay die hisap junior aku dan psangkan kondom...die baring dan
mengankangkan kaki die aku pun ape laghi terus jer hunus keris
aku..tapi
malang baru jer nak menerjah masuk,mungkin sbb masih terlalu ketat @
aku
terlalu excited aku terklimaks..giler frust..aku berenti cuci jap..kuar
bilik
ari ak tengok die mcm dah hilang stim so aku start all over again(main
foreplay)..lepas batang aku cukup keras aku pakai kondom baru dan
mulakan
usaha meneroka buat kali kedua..yess..kali nie berjaye masuk..mengerang
gf
aku nie kesakitan..aku keluarkan btg aku sbb kesihan kat die..die
kendian
kepitkan kaki die tande sakit..so usaha meneroka ditunda laghi..

hujung minggu yg seterusnya aku mengajak laghi die kerumahku..first
die
menolak then dier pasrah..tapi kali nie..b4 mulakan pertarungan aku dah
siap2
keluarkan air gatal ku..supaye lebih tahan lame..selepas habis foreplay
usaha
meneroka buat kali ketiga bermula..gf ku mengerang kesakitan,tapi aku
still
teruskan mendayung naik turun perlahan2..tak sampai due minit..dari
bunyi
kesak itan berubah pade bunyi kenikmatan..itu yg buat aku tak
tahan,lalu aku
pun ape laghi henjut kuat2..dan aku terkeluar dalam anunya(pakai
kondom)..tapi aku still laghi henjut..nasib baik just after then die
plak
klimaks..so due2 puas..selepas kejadian tu aku realise yg aku lemas
tenage
batin..mcm2 care aku buat minum tongkat ali dan sbgnye..at last aku
jumpe dgn
satu produk(lupe name die)tapi care gune die sapu dkt pale konek utk
mengurangkan sensitivity dan akhirnye akupun dapat mengawal
klimaks..so
skrang aku boleh beraksi dgn lebih baik..aku sayang gf aku ,tapi,aku
teringin
nak buat seks dgn org lain..dan belajar lebih mendalam pasal seks.pastu
bole
appy kat gf aku..so tu all women out there yg bace cite ini dan willing
utk
menyerahkan segala ilmu seks dan diri pada ku yg serba kekurangan dalam
seks
ini.dan sudi 1 nite stand ngan aku..

No comments:

Post a Comment