Saturday 23 June 2012


Ape kabar semua..Aku pun nak berkongsi pengalaman dengan korang
semua.Kegemaran aku biasalah melancap sambil tengok blue..maklumlah nak
dapat cipap susah..Aku biasa melancap pakai gambir sarawak.Pehh pakai
gambir sarawak masa melancap memang nikmat boleh tahan lamer.. Aku mula
pakai gambir nie sewaktu aku melihat kawan aku membelinyer untuk kawan
aku. Semenjak ari tu aku mula membeli gambir sarawak tu untuk dijadikan
modal melancap..Kalau pakai gambir nie biasanye kote aku tahan sampai
sejam..Sejak hari itulah kote aku semakin membuat hendak mencari
cipap.. 
Nak dipendekkan cerita satu hari rumah aku takder orang tinggal aku
sorang dan aku melakukan aktiviti aku menonton blue film..Sambil aku
menonton biasalah aku main adik aku tu samer samer dgn
gambir...Rupanye-rupenye aktiviti aku nie selalu diperhatikan oleh
jiranku iaitu sedara aku namaye Rabaiah..Dia muda dari aku.Umurnyer
lebih kurang 24 tahun.Aku sememang tak tergamak hendak beromen
dengannye maklumlah sedara.. 
Hari tu rupenye dia ader memerhatikan aku...Aku pun tak perasan
dengannye...Sedang aku syok melayan adik aku sorang nie...Tiba-tiba
Rabaiah nie muncul depan dengan memakai kain batik serta baju
t-shirt...Masa tu muka aku merah padam sebab menahan malu dan aku terus
menyarung seluar...Namun dalam hati aku ader can juga aku baham cipap
sedara aku..Maklum sedara aku nie boleh tahan juga.Kalau korang tengok
adik memang naik punye...Lepas tu sedara kata kat aku dia nak join
..Aku pun aper lagi dah rezeki sedara pun sedara janji dapat
cipap..Maklumlah baru pertama kali.. 
Sedara aku nie baru baru pertama sekali jadi paham-paham la...Lepas 10
minit aku nampak dia dah tak senang duduk... Kemudian tangan aku mula
meraba tengkoknya dan membuka t-shirtnye..Rupe-rupenye dia tak pakai
coli aper lagi..Aku tak tahu mengapa pada hari itu dier tak memakai
coli.Nampak lah buah dadanye yang mula mengeras..Dia punye besar boleh
tahan juga...Kemudian tangan aku mula meramas-ramas dia punye buah
dada..Nafasnye mula kencang...Lepas tu tangan aku pula meraba cipapnye
yang masih disaluti dengan seluar dalam.. 
Dier tidak bagi aku meraba cipapnya.Dier kata kat bawah tak
boleh....Aku jawab alah...nak rasa jer boleh kan sayangggg.Dia punye
basah jangan ler cakap habis basah cadar aku dibuatnye..Pantatnye yang
tembab tu membuat aku tak sabar lagi..tangan aku juga meraba-raba
putingnya.. Aku mula menghisap cipapnye yang basah tu. Aku nampak dia
dah mula mengerang selepas aku menjilat cipapnya dan terus klimeks.
buat kali yang pertama Bahagian lurahnya agak kemerah-merahan. Bibir
cipapnya yang tembam itu. 
Tanpa membuang masa aku terus membenamkan mukaku ke arah cipap Rabaiah
buat kali kedua. Aku kuakan bibir cipap Rabaiah....dan hujung lidahku
menyodok-nyodok kelentit Rabaiah.
"Mannnn....geli.....Uhhhh....uuhhhhh...geli mannn" ngerang Rabaiah
apabila merasa kelentitnya di main kan oleh aku. Aku lihat
terangkat-angkat kaki dan punggung Rabaiah, menahan kegelian yang amat
sangat.Air mazi nyer semakin banyak keluar.
"Aaahhhh....mannn....uuuhhhh....uuuhhhh....man...gelii.." keluh 
Rabaiah memejamkan mata. Melentik-lentik tubuh Rabaiah setiap kali
lidah aku menggentel-gentel punat merahnya. Semakin lama semakin merah
bibir cipap Rabaiah di siat-siat oleh lidah aku.
"Uuuhhhhh......Mannn.....uuuhhhhh...uuuuuhhhh...geli mann"keluh Rabaiah
sehingga terkejang-kejang tubuh kecil Rabaiah. ".lepas tu aku suruh dia
kulum adik aku.Dia kata tak biasa.Takut tergigit katanyer.Aku kata tak
apa. Aper lagi dia pun bagai singa lapar mengulum batang aku, macam nak
tercabut rasenye batang aku...Nasib baik masa tu adik aku nie dah aku
sapu ngan gambir serawak kalau tak dah lama terpancut dalam mulut dia. 
Lebih kurang hampir setengah jam aku berdua dalam posisi 69 lalu aku ke
acara seterusnya, memecahkan dara sedaraku nie. . Aku mengangkat kaki
Rabaiah. di letakkan pada pinggangku. Aku kuaknya sedikit bibir cipap
Rabaiah. dan di letakkan batangnya tepat atas cipap Rabaiah.. "Man....
Rabaiah. takuttttt.....sakit nanti...Mann..... Rabaiah. tak nakkk..."
rayu Rabaiah. apabila melihat aku sudahpun meletakkan kepala batang
tepat pada bibir cipap kecilnya. "Alahhhh.....sakit sekejap aje.
sayang....lepas beberapa hari nanti sayang nak lagi..." pujukku pada
Rabaiah.. Dengan sepenuh tenaga, aku menekan batangnya. Rabaiah.
meronta-ron ta kesakitan apabila sesuatu yang kemal cuba menembusi
cipap daranya. 
"Aduhhhh.....sakitttttt.....tak nak mannn.... Rabaiah. tak
nakkkk....sakittttt....maannn aduhhhh...sakittttt...emmppppp" raung
Rabaiah. sambil meronta-ronta cuba melepaskan diri. Dikejang-kejangkan
kakinya, dek kesakitan yang amat sangat.Tapi apakan daya, aku memegang
erat tangannya. Tak berdaya Rabaiah. melawan tenagaku. 
.Mula mula aku tengok muka dia merah padam.. Tapi dia kata dah tak
tahan lagi.. dia suruh aku masukkan cepat batang aku ke dalam cipapnye.
Kali yang kedua. Aaaduhhhhhhh.....sakit mann....Aaahhhh....tak nak
mannnnn......sakitttt..." jerit Rabaiah meronta-ronta di atas kaltil.
Dia menggeleng-gelengkan kepalanya kiri dan kanan.Aku menguatkan lagi
pegangan tangannya. Sementara itu aku mengeratkan lagi peha Rabaiah ke
pinggangnya, bagi menahan rontaan Rabaiah.air mazi Rabaiah semakin
banyak keluar dari cipapnya. Aku lihat Rabaiah Menitiskan air
matanyer.Kesian jugak aku nengoknyer. 
Cubaan kali ke dua aku, masih juga gagal menembusi cipap Rabaiah. Untuk
cubaan kali ke tiga. Kali ini, setelah mengumpul lebih tenaga...
"Mannnnnnnn.....takk nakkk....takk
nakkk....sakitttt....man...tolonggg..." tangis Rabaiah lagi sambil
meronta-ronta, apabila melihat aku kembali meletakkan kepala batang
pada cipapnya, untuk cubaan kali ke tiga. Aaaduhhhhhhh..... sakit
mann....Aaahhhh.... mannnnn......sakitttt..Rabaiah menjerit..bila aku
memasukkan batang aku kecipapnye 
Sambil memegang batang, aku dengan sepenuh tenaga menujah masuk batang
ke dalam cipap Rabaiah. Brrraaakkkkkkkkkkkkk......bunyi selaput dara
Rabaiah pecah terkoyak. Diwaktu yang sama juga, kedengaran raungan kuat
dari Rabaiah... Aaaduhhhhhhh..... sakit mann.... Aaahhhh....
mannnnn...... sakitttt Aaahhhh.... eeemmmppp... .kepalanya terdongak ke
atas...mulutnya melopong...kakinya terkejang-kejang seperti lembu kena
sembelih, apabila merasa cipapnya di tembusi oleh sesuatu yang kemal
lagi besar. 
"Aaarrrkkkkhhhhhhhhhhh.....sakittttttttttttttttttttt.......takkkk
naakkkkkkkk...maaaannnnn......" raung Rabaiah sambil
menggeleng-gelengkan kepalanya kiri-kanan. Aku lihat air mata Rabaiah
mengalir....aku tahu Rabaiah menangis kerana kesakitan......kesian juga
aku melihat nyer..tapi apa boleh buat.... 
Aku dapat melihat dengan jelas bahagian kepala batang aku terbenam
mengoyak cipap Rabaiah dengan ganas sekali. Darah merah serta merta
mengalir dari cipapnya, menitik-nitik ke atas katil. " Man, tekan masuk
sikit lagi...sayang." desak aku. 
"Arrrrkkkkk.........aaarkkkkk......sssaaaaaakittttttttttttttttttttttttt.... aarrkkkkkk"
raung Rabaiah. Kepalanya terdongak ke atas, mulutnya terbuka luas,
matanya terbeliak apabila aku menekan batangku lebih dalam. Kini sudah
separuh dari batang aku tenggelam, mengoyak cipap Rabaiah. Darah merah
semakin banyak mengalir dari cipap Rabaiah yang semakin terkoyak luas,
dek tujahan batang aku. 
"Man...nak.cuba masukkan sampai habiss.boleh kan sayang." kataku lagi
pada Rabaiah. Aku cuba menekan lebih dalam lagi. Di masa yang sama
raungan Rabaiah semakin bertambah kuat.
"Aaaaaaaarrrrrrkkkkkkkkkkkk..... Aaaarrrrkkkkkk" kedengaran bunyi dari
mulut Rabaiah yang terbuka luas. Suaranya seakan-akan tersekat di
kerongkong. Batang aiku semakin ganas mengoyak dan merabak cipap
Rabaiah. Menggedik-gedik tubuh Rabaiah seperti ayam kena sembelih.
Kepedihannya tidak tertanggung lagi. Aku menguatkan lagi pegangan
tangan Rabaiah, mengawal rontaannya. 
Aku menarik batangnya ke atas. Darah merah menyelaputi batangku.
Kemudian aku sekali lagi membenamkan batangku.
"Aaaaarrrrrrrrrrrrrkkkkkkkkkkk....... Aaaaaarrrrrkkkkkkk" Rabaiah
menggelepar, seperti orang terkena kejutan elektrik apabila cipapnya
menerima hentaman kedua dari aku. Semakin banyak darah membasahi cipap
Rabaiah menitis diatas cadar tilam". lalu tanpa belas kasihan aku
meyodok pantat Rabaiah buat kali yg keempat ..dia kata dia terasa
sakit.. lagi aduhhhh.....sakittttttttttt...emmmmmhhhhh....aku nampak
darah mula mengalir dari cipapnye dan aku tahu yang aku dah membolosi
daranya.... 
Selepas itu mulalah aku melakukan aktiviti sorong tarik dengan pelbagai
kaedah yang aku pelajari dari menonton blue film..dekat sejam rasenye
aku membaham cipapnye... Rabaiah e ntah berapa kali dah klimeks dia dah
lemah longlai ..tapi adik aku nie masih bertahan maklum pakai gambir
sarawak.. Rabaiah kelihatan amat tidak bermaya sekali. Sedu nya tak
henti....tangannya memegang cipap yang berdarah. "Mann..... pedih......
sakittt....." rengek Rabaiah sambil mengusap cipapnya yang kini telah
koyak rabak dek hentaman batang aku. Tangan kirinyer memegang batang
aku yang terdapat kesan darah darenyer. 
At last dayungan man, dengan kuat man menghentak cipap Rabaiah dan
serentak dengan itu man mengerang dan dengan itu juga man memancutkan
air maninya kedalam cipap Rabaiah dengan banyak sekali serta pekat
sekali hingga meleleh keluar dari lubang cipap Rabaiah. Aku pun
teruskan aktiviti aku sampai satu masa aku rase batang aku nie panas
dan aku terasa nak terpancut..lalu aku mengeluarkan adik aku dari
cipapnya dengan pantas dier mengerang kesakitan kerana aku mengeluarkan
adik aku dengan pantas dan Aku menyuruh Rabaiah melancap-lancapkan
senjata aku dengan tangan. Selang beberapa minit..... "Aaaarrghhhh.....
Aaarrrrhhhhhh.... Uuuuhhhhhh.... Uuuhhh" aku menjerit. 
Memancut-mancut air mani aku. Air pekat itu bertaburan, menyembur ke
muka Rabaiah. Dia cuba memalingkan mukanya dari pancutan air mani aku.
Tapi aku serta merta memegang kepala Rabaiah....menghalakannya ke
batang aku. Rabaiah mengolom batang aku sekali lagi aku memancutkan
kemukanye. Rabaiah pun terus kulum dan Rabaiah hisap batangnya sehingga
licin semua air maninya 
Rabaiah telan.lepas tu dia mengolom adik aku buat kali yg seterusnya
sehingga licin mani aku..dia kata dia puas sangat....dia kata aku
hebat....dia kata mengapa keluarkan adik aku tadi dengan kasar....sakit
cipap dia ..aku pun mohon maaf kat dia.sejak daripada itu aku selalu
main dengan dia asalkan ader peluang.. Dan baru aku mengetahui yang
mana Rabaiah mempunyai lubang dara tanduk. Runcing di hujungnya.Rabaiah
yang meraung kesakitan tapi aku yang sedap kerana dapat menaklukki
kedaraan Rabaiah yang aku idamkan selama ini. 
Aku terbaring kelelahan di atas tubuh Rabaiah. Batangku masih terbenam
didalam liang cipapnya yang basah. Kemutan kecil yang hangat liang
cipapnya itu masih terasa nikmat, seakan mengurut-urut lembut. Kami
saling berpelukan mesra, menikmati keindahan akhir yang terasa. Kedua
buah dadanya yang besar montok menekan lembut dadaku yang bidang. Mulut
kami bercumbu hangat saling bertukar lidah seolah saling menukar
kenikmatan. Aku mengusap-usap cipap Rabaiah yang telah aku
terokai...sehingga terlelap tidur.Aku menghabiskan malam, dan sampai
keesokan harinya dengan Rabaiah. 

B

No comments:

Post a Comment