Monday 27 August 2012

Petua Melambatkan Pancutan Mani

Petua Melambatkan Pancutan Mani 
Pancutan mani sebelum masa adalah berkait rapat dengan faktur-faktur yang disenaraikan di bawah: 

Kesihatan fizikal suami 

Suhu udara sekeliling semasa jima' berlangsung. 
Berapa lama jarak masa berjimak kini dan sebelumnya. 
Lama masa yang diambil untuk melakukan jima'. 
Posisi jima' 
Kelajuan atau tempo serta cara dan gaya dayungan. 
Kesihatan psikologi lelaki. 
Jenis makanan, minuman dan cara bernafas. 

Masyarakat Cina kuno telah menemukan cara yang baik bagi menghalang mani dari terpancut terlalu awal. Mereka mendapati bahawa perkara-perkara yang di atas tadi mendatangkan kesan terhadap buah zakar. Maka mekanisma yang menjadi rahsia cepat atau lambatnya pancutan mani berada di situ, iaitu dengan membelai dan memegangnya. 

Berikut adalah langkah-langkahnya: 

1. Mulakan proses ini bila zakar suami kelihatan tegang dengan pertolongan pasangan. Anda diingatkan supaya tidak melakukan istimta' terlalu lama, ini akan menjadikan anda terlalu ghairah. 
2. Isteri menggenggam buah zakar suami / anda dengan lembut dan hati-hati. Jangan terlalu kuat, kerana menyakitkan suami. 
3. Jangan sekali-kali isteri memegang batang zakar suami disepanjang masa bersetubuh / jima'. 
4. Dengan gerakan perlahan, isteri memasukkan zakar suami ke dalam farajnya dengan menggunakan buah zakar suami sebagai pemegangnya. 
5. Mulakan dayungan dengan menusuk perlahan dan menarik dengan cepat. 
6. Paling baiknya buah zakar suami hendaklah selalu dipegang oleh isteri sepanjang masa dayungan. 
7. Apabila anda berasa geli atau ngilu tanda mahu inzal, suruh isteri mengeluarkan zakar dengan memegang buah zakar sambil menarik sedikit buah zakar itu ke bawah. Lakukan dengan agak perlahan dan lembut. 
8. Anda menarik nafas panjang dan dalam-dalam dan menunggu sehingga perasaan anda kembali tenang. 
9. Apabila anda sudah kembali tenang, maka isteri memasukkan semula zakar itu ke dalam farajnya sebagaimana cara di atas. 
10. Apabila inzal mahu dicapai serentak dengan isteri, maka dayungan itu diteruskan sahaja. 

Jika cara ini dilakukan dengan betul, maka anda akan dapat menahan mani hingga 30 minit lamanya, bahkan lebih sehingga 1 hingga 2 jam barulah inzal. Petua ini baik dilakukan sekiranya suami mempunyai masalah cepat inzal, terutama bagi pasangan yang baru mendirikan rumah tangga kerana keghairahan amat tinggi waktu itu. 

Mungkin kelemahan cara ini ialah anda menghadapi kesulitan untuk mencumbui dan mendayung dengan bebas lantaran buah zakar dipegang oleh isteri. Walau bagaimanapun sekiranya cara ini berkesan untuk mengatasi masalah cepat terpancar mani, silakanlah diamalkan.



Rahsia Mengenal Ghairah Faraj

Faraj yang keghairahan dan bersedia yntuk dijimak dapat dikenalpasti. Proses perubahan-perubahan ini perlu diketahui suami bagi membolehkan suami menjimak tepat pada masanya. Proses peningkatan ghairah faraj adalah:

Þ Semua pembuluh darah yang membekal darah ke faraj akan mengembang sebagaimana zakar menegang.

Þ Tisu-tisu di sekeliling bibir kecil dan juga bibir-bibir besar akan mengembang dan menjadi bengkak.

Þ Biji kelentit menjadi tegang dan menampakkan diri dari celah-celah kulupnya(kelentit yang menutupinya)

Þ Diding faraj sebelah dalam mngeluarkan mazi iaitu cecair yang sangat licin dan tidak berwarna bagi memudahkan jimak.

Þ Pukas mngembang membentuk ruang di hadapan faraj dan memenjangkan saluran faraj bagi penyediaan menerima batang zakar. Ia juga menjadikan biji kelentit dan bibir kecil faraj lebih terkeluar dan lebih senang menyentuh zakar.

Þ Saluran faraj berubah menjadi selinder berlubang dan terbuka untuk menerima zakar berbanding leper semasa tidak ghairah.

Þ Tanda seterusnya diikuti oleh badan isteri yang bergerak-gerak. Faraj pula bergerak-gerak dan mengemuk-ngemuk. Nafas semakin kencang, daya sedar berkurangan, mata tertutup dan berkemungkinan isteri akan mengerang keseronokan. Ini adalah tanda bahawa masa untuk menjimak bagi suami telah sampai dan lakukannya dengan sebaiknya.




engenal organ seks wanita (21SX keatas sahaja)

MENGENAL FARAJ
Istilah2 penting pada bahagian luar faraj perlu diketahui oleh setiap suami sebagai asas bagi mengetahui cara merangsang dengan baik ketika jima’.
Fungsi faraj yang utama adalah:



Bibir Luar / Pintu faraj / Labia Majora
Ia adalah daging kembar sebelah luar yang ditutupi bulu ari-ari. Berfungsi menutupi lubang faraj ketika tidak berjima’ , dan merasai sentuhan buah zakar ketika bersetubuh. Bahagian ini mempunyai deria rasa seperti kantung zakar lelaki.


Bibir Dalam / Daun keladi / Labia Minora
Bahagian daging kembar sebelah dalam, berada dia antara dua bibir luar dan bersambung dengannya. Ia meliputi urat jarum dan kelentit dan amat peka terhadap sentuhan. Ianya adalah bahagian yang paling disukai oleh perempuan bila disentuh kerana kelazatannya lembut.

Cara menyentuh dan membelainya ialah dari bahagian dalam, kerana bahagian ini berupaya mengeluarkan mazi bagi melicinkan rangsangan. Berfungsi merasai batang zakar semasa bersetubuh dan bahagian dalamnya diselaputi mazi apabila ghairah. Kelentit itu seperti pucuk keladi berada di bahagian atas bibir dalam dan bahagian paling menonjol pada bibir dalam. Rangsangan kuat padanya berlaku apabila suami menjimai’ dari Makam Kanan atau Makam Kiri. Makam Kanan dan juga Makam Kiri terkandung dalam Rahsia Makam Yang Lima akan diterangkan dalam muka surat akan datang.


Biji Kelentit
Ia daging kecil sedikit yang menonjol di atas kelentit dan ditutupi oleh daging kelentit. Ia adalah hujung urat jarum. SANGAT PEKA TERHADAP SENTUHAN dan menimbulkan ngilu. Deria rasa padanya adalah seperti kepala zakar yang kecil.


Urat Jarum / Urat kelentit
Ia adalah urat kecil yang berakhir pada biji kelentit. Ia adalah urat yang mengalirkan darah ke kelentit dan mengambil signal rangsangan seluruh kelentit. Ia seperti batang zakar yang kecil dan akan membesar apabila ghairah. Ianya merupakan paling penting dari nafsu luar. Nafsu urat jarum boleh dibangkitkan dengan samada menyentuhnya dengan sangat perlahan, atau menggosok dengan perlahan ke bawah dan ke atas, atau dipegang dengan jari telunjuk dan ibu jari, atau dicubit perlahan – lahan, atau disentuh atau ditekan dengan keapala zakar. JIKA DIRANGSANG DENGAN BETUL, WANITA BOLEH MENCAPAI INZAL.


Lubang faraj/ vagina
Ia adalah saluran di mana zakar dimasukkan. Pada dindingnya, ia mempunyai perasa2 dan mengeluarkan mazi baginya mengurangkan geseran zakar dan kepala zakar. Ia juga mepunyai otot2 seperti bentuk cincin bagi menegembang dan mengucup lantas boleh mengemut batang zakar ketika bersetubuh. Otot – otot ini juga membuatkan lubang faraj boleh menyesuaikan dengan apa saja zaiz zakar. Di dalamnya juga mengalir mazi dari rahim.

klimakskan isteri sebelum jimak

Tak percaya?

Macamana nak percaya kalau dah jimak dua tiga kali semalam pun isteri masih terkapai. Andai berterusan keadaan itu, lambat laun isteri anda akan jadi batang pisang ketika dijimak. Bosan. Tak ada ‘thrill’. Bila mana isteri sudah hilang minat untuk melayan suami di ranjang, maka suami pun mulalah lepak dengan kawan-kawan di kedai kopi dan hubungan suami isteri terus dingin, sedingin salji di kutub utara.

Jika isteri sudah berani menaikkan suara terhadap suami kerana rasa sayang dan hormat sudah luntur, maka kelelakian suami pun turut kendur. Apabila kedua-dua pasangan hilang minat, isteri akan cepat putus haid dan suami pula akan menghadapi masalah ‘prostate’.

Cuba bayangkan bagaimana sayangnya isteri terhadap suami kalau setiap kali dijimak, dia dapat merasakan nikmat sebenar hubungan kelamin. Dan cuba bayangkan keadaan sebaliknya…betapa kuat jeritan batin si isteri ketika ditinggal terkapai sendirian sedangkan suami terus berdengkur lena setelah ‘air gatalnya’ terpancut keluar.

Jangan biarkan isteri menderita. Buangkan rasa ego dan jadilah seorang suami perkasa. Kalau masih sukar untuk mengklimakskan isteri dengan jimak, hadiahkan klimaks itu kepadanya sebelum jimak.

Bagaimana?

Setelah rutin cumbuan pra jimak selesai, alaskan punggung isteri dengan bantal supaya bahagian kemaluannya terangkat sedikit. Keadaan ini akan memudahkan suami ’sujud’ di situ. Jangan lupa mengalas bantal dengan kain untuk mengelak bantal basah.

Dengan keadaan terkangkang dan pangkal peha tersandar di bahu suami, mulakan ‘warm up’ dengan membelai kedua-dua tebing Sungai Nil menggunakan bibir dan lidah. Setelah isteri mula kegelian, utik-utik lah suis ‘Pintu Syurga’ dengan hujung lidah. Ketika ini isteri akan mula mengerang halus dan manja sementara bahagian sulitnya pula akan bergerak kekiri kekanan secara refleksi.

Mana boleh nak buat macam tu. Loya. Bacin. Busuk.

Alat kelamin perempuan yang sihat sebenarnya tidak berbau. Sama dengan zakar lelaki. Aroma yang kurang menyenangkan itu adalah bau peluh terperap. Macam bau ketiak. Tidak juga berbeza dengan bau ketika lelaki membuka seluar dalam setelah berjam-jam dipakai. Kerana itulah, pasangan digalak mandi dan membersih diri sebelum masuk ke bilik tidur.

Kalau dibiarkan biji kelentit terus mengelak dari utikan lidah, isteri tidak akan mencapai klimaks. Dia cuma akan rasa ngilu. Ketika inilah suami harus mengubah teknik supaya biji kelentit tidak dapat lari dari belaian berterusan.

Rangkul kedua-dua peha isteri dengan tangan untuk membatasi pergerakan punggungnya. ‘Kunci’ serombong biji kelentitnya dengan kedua-dua bibir untuk memudahkan lidah suami menggentel biji kelentit yang sudah mula membengkak. Kalau serombong kelentit tidak dicengkam dengan bibir nescaya terlepas ’suis’ dan terbantutlah proses mengklimakskannya.

Berapa lama lidah harus bekerja sebelum isteri klimaks?

Terpulang kepada kecekapan lidah menggesel biji tanpa henti. Ke atas ke bawah ke kiri ke kanan tanpa henti. Itu adalah pra syaratnya. Antara dua hingga lima minit. Kalau tergendala atau terlepas, dia tidak akan mencapai kemuncak. Untuk menambah kenikmatan isteri, sambil menggesel biji dengan lidah, tarik atau sedut sekeliling serombong kelentit yang kini sudah pun kukuh terkunci oleh kedud-dua bibir anda. Ketika itu anda akan rasa puas mendengar decibel suara insan tersayang meninggi dalam kelazatan.

Macam mana nak tahu isteri dah klimaks?

Ketika lidah sedang rancak menjalankan kewajipan, peha dan punggungnya akan tersentak-sentak, menggeletar serta suara mengerang berpanjangan keluar secara otomatik dari kerongkongnya. Teruskan sampai dia mengaku kalah dan meminta suami yang kini amat disayanginya berhenti. Kalau anda yakin dia sudah benar-benar tewas, hentikanlah. Jangan disiksa isteri kerana klimaks yang berlebihan akan mengakibatkan dia lesu berhari-hari. Dan farajnya pula akan terlopong. Tak ada grip langsung. Kalau dijimak pun dia tak ada respon walaupun dia cuba untuk memberi layanan.

Kalau suami yang teliti, dia akan dapat melihat tebing Sungai Nil yang sebelum itu cuma kelihatan biasa tapi kini sudah montok dan tinggi berganda. Sekiranya dipegang, ia akan terasa pejal disebabkan aliran darah yang aktif dikawasan berkaitan. Tak seronok ke tengok masa tu? Terasa keperkasaan sebagai lelaki. Ciri suami hebat.

Selesai jimak, isteri tidak lagi akan ‘menjerit tanpa suara’ walaupun suami terpancut awal macam ayam jantan kerana dia sudah puas. Tapi kalau suami dapat mengklimakskan isteri dengan jimak, bererti dua jenis klimaks dapat dinikmati dalam satu sessi. Mungkinkah anda boleh melakukannya?

Kalau anda percaya bahawa ‘Empire Rom’ tidak terbina dalam sehari, maka anda sudah mula dapat melakar keyakinan bahawa tiada yang mustahil asalkan ada kemahuan. Tanamkan motto dalam diri “jika orang lain boleh, kenapa aku tidak”.

Seorang maanusia tidak terus menjadi pakar dengan sekali cuba. Kemahiran itu terhasil dari kegigihan yang tidak mengenal erti kekalahan. Kalau tidak atau kurang berjaya pada percubaan pertama, jangan jemu mencuba lagi. Atau dalam B.I. “never give up”.

Tanggung jawab ‘batin’ suami bukan sekadar menabur benih kedalam rahim isteri untuk disemai penyambung zuriat tapi memberi kepuasan sehingga dia akan meratap merintih sepanjang hayat andai ditakdir dia kehilangan ’lelaki’ yang tidak akan ada penggantinya.

Tidak tefikirkah bahawa anda juga boleh menjadi lelaki seperti itu?


:9 Teknik Hisap Payudara Isteri Hingga Klimaks::

Artikel ‘Malam Jumaat’ yang lepas PDH ada kongsikan Cara Menikmati Buah Dada Isteri.

Khas artikel kali ini, PDH kongsikan 9 teknik terhebat buat panduan dan menambah idea dalam hubungan intim pasangan suami isteri.

1. Pertamanya, cium bahagian luar payudaranya. Pastikan bibir anda telah lembap waktu melakukannya.

2. Cium payudaranya sambil perlahan mengarahkan bibir sehampir mungkin ke puting.

Hembuskan nafas anda tepat di atas puting, agar dia dapat merasakan kehangatan nafas anda.

3. Gunakan hujung lidah untuk mengusap sekeliling areolanya. Berikan perhatian yang sama antara payudara kanan dan kiri.

4. Geletik putingnya menggunakan hujung lidah anda. Pastikan dia menikmati permainan lidah anda. Jika dia berbunyi atau klimaks tiba-tiba, ini bermaksud dia menyukai ciuman anda.

5. Ketika anda merasakan putingnya semakin tegang, arahkan dan tusukkan hujung lidah anda ke putingnya, sambil menggerakkan hujung lidah ke atas dan ke bawah putingnya.


kemudian, perlahan-perlahan masukkan putingnya ke dalam mulut anda. Hisap sambil memainkannya dengan hujung lidah anda.
6. Ramas payudara sambil bermain dengan kedua-dua puting. Jangan lupakan untuk menstimulasi bahagian bawah dan di antara dua payudaranya.

7. Biarkan putingnya basah, ketika anda berpindah ke payudara lain. Sambil anda menghisap puting, lakukan cubitan kecil sambil meraba payudaranya.

8. Sentiasa dengarkan setiap desahannya atau pergerakkan tubuhnya.

Jika dia semakin menikmatinya, maka anda dibolehkan memuaskannya bila-bila masa sahaja.

9. Elakkan kebiasaan mencium payudara yang sama.

Cuba juga berbagai variasi lain.

Sentiasa ingatkan diri anda dengan mencium payudara isteri dengan tepat, maka anda dapat memberikannya klimaks terhebat yang belum pernah dialaminya sehingga isteri anda klimaks (terpancut) ketika anda menikmati payudaranya!

RAHSIA KEKUATAN DAN KENIKMATAN JIMAK

Apakah yang dimaksudkan dengan mati pucuk 

Disini penulis membincangkan 4 jenis mati pucuk yang amat ditakuti oleh semua lelaki

Ilmu Kemutan Faraj

Kemutan faraj yang berkesan akan memberikan nikmat yang tidak terhingga semasa melakukan jimak bukan sahaja pada suami malah kepada
isteri juga. Jika dilakukan dengan betul, ianya dapat melambatkan pancutan mani suami. Penulis akan membincangkan teknik-teknik latihan
kemutan dengan cara yang betul untuk menjadikan kemutan yang bertenaga, otot -otot kemutan yang kuat dapat mencerut batang dan kepala
zakar suami, dan menolong suami melambatkan pancutan mani. Dua jenis latihan akan dibincangkan, iaitu latihan kemutan luar, dan latihan kemutan
dalam.

Mengenal Ghairah Faraj , dan kesediaan untuk dijimak.

Untuk mencapai kepuasan yang optimum bagi kedua-dua pasangan, suami perlu tahu diperingkat manakah faraj itu sedia untuk dijimak. Ini kerana,
jika isteri belum mencapai keghairahannya, dan faraj belum sedia untuk dijimak, kepuasan sepenuhnya tidak dapat dicapai oleh isteri.

Nafsu Jimak seseorang perempuan

Umumnya terdapat 9 tempat nafsu kegairahan jimak perempuan, dan dari jumlah ini hanya 3 sahaja yang mampu dikendalikan oleh suami melalui
sentuhan dan geselan, iaitu nafsu dalam, nafsu luar dan nafsu badan. Penulis akan membincangkan rahsia dan teknik membuka kunci nafsu jimak
ini.

Rahsia Bahagian Kiri Wanita

Setiap wanita adalah kejadian yang kiri, dimana kanan adalah kekuatannya , dan kiri adalah kelemahannya. Walaupun nafsu isteri beredar
mengikut waktu, tetapi dengan teknik-teknik ransangan sebelah kiri, pintu nafsu dapat dibuka.

Zakar yang sentiasa bertenaga

Zakar yang sentiasa bertenaga berpunca daripada tubuh serta minda yang sihat. Saiz zakar tidak penting , yang penting ialah pengetahuan
bagaimana untuk menjaga zakar agar sentiasa sihat dan segar. Penulis akan membincangkan petua-petua pemakanan penjagaan badan, amalan
seharian serta senaman-senaman untuk menguatkan zakar , dan melambatkan pancutan mani.

Teknik -teknik membangkitkan shawat suami

Bagi suami yang dingin shawatnya, isteri boleh membantu meransangkan shawat suami agar suami berupaya melakukan jimak. Penulis
membincangkan teknik-teknik ini bagi membantu isteri merangsangkan suami.

Apakah faktor-faktor yang menyebabkan pancutan mani sebelum masanya

Penulis membincangkan faktor-faktor yang menyebabkan pancutan mani sebelum masanya, dan boleh digunakan sebagai panduan dalam
memperbaiki kekuatan jimak.

Rahsia melambatkan pancutan mani

Mengawal pancutan mani tepat pada masanya adalah penting kearah kesejahteraan bersama suami isteri. Oleh itu, pihak suami harus mengetahui
petua-petua melambatkan pancutan mani.

Petua-petua memilih jantina

Disini, penulis membincangkan teknik-teknik jimak bagi mendapatkan anak lelaki ataupun perempuan. Sebagai manusia, kita perlu berusaha
namum begitu, kita perlu mengambil iktibar tuhan yang maha kuasa menentukan segala-galanya.

Cara mengetahui kesuburan isteri

Seseorang suami perlu tahu bilakah tempoh kesuburan isteri. Terdapat 4 kaedah dibincangkan disini seperti kaedah suhu badan, pengunaan test
tape, perasaan cubitan kesuburan dan kepekatan mazi isteri.

Ramuan-ramuan penguat tenaga batin

Ramuan-ramuan tradisional seperti madu, halia dan sebagainya yang boleh menguatkan tenaga batin. Juga diberikan disini petua-petua
menggunakan ramuan-ramuan ini bagi menambahkan nikmat jimak, dan petua-petua pemakanan untuk menyempitkan faraj.

Tertib Bergurau Senda suami isteri sebelum menghampiri jimak

Teknik-teknik menghampiri jimak yang perlu diketahui oleh semua pasangan suami isteri, dimana dengan mengamalkan teknik-teknik ini, kepuasan
jimak yang optimum dapat dicapai. Berikut adalah petikan dari buku ini:-

TERTIB BERGURAU SENDA SUAMI ISTERI SEBELUM MENGHAMPIRI JIMAK.

Islam menggalakan umatnya untuk bersenda-gurau ketika mahu berjimak , semasa berjimak dan selepasnya. Apabila seorang lelaki hampiri
isterinya, hendaklah ia menyukai isterinya dengan bergurau senda kerana pahalanya besar dan banyak faedahnya. Sebagai seorang suami, beliau
patut mengetahui tempat-tempat yang patut dirangsang pada badan isterinya bagi menolong mempercepatkan ghairah dan inzal. Berikut, sebagai
panduan adalah tempat rangsangan dan cara merangsangnya:-

Tempat rangsangan Cara merangsang
Telapak kaki kanan - Garu dengan Perlahan
Betis sebelah kanan - Gosok dengan kuat
Lutut kanan - Gosok dengan agak kuat
Peha kanan - Sentuh dengan peha suami
Pada ari-ari dan bibir faraj - Garu kuat pada tepi bibir faraj
Ketiak - Garu dengan perlahan
Bahagian dada - Dakap perlahan-lahan
Buah dada kanan- Ramas agak kuat
Bibir mulut- Cium dengan agak kuat
Leher - Temukan leher, usap serta cium
Mata - Cium pada mata
Kening - Cium dengan perlahan
Dahi - Cium dengan perlahan pada dahi
Ubun-ubun - Gosok dengan agak kuat
Seluruh tubuh- Dakap usap dan cium

Suami perlu tahu bilakah faraj isteri berada didalam keghairahan dan bersedia untuk dijimak. Ini penting bagi suami menjimak isteri tepat pada
masanya untuk memastikan nikmat dan kepuasan jimak sepenuhnya dapat dicapai. Perlu diingat , masa yang diambil oleh faraj untuk ghairah
adalah lebih lama, begitu juga masa untuk mengendur berbanding dengan zakar.Proses peningkatan ghairah faraj dapat dilihat bilamana ianya
mengembang dan menjadi bengkak-bengkak. Biji kelentit akan menjadi tegang dan bibir faraj akan membesar. Mazi iaitu sejenis cecair yang
sangat licin dan tidak berwarna akan keluar dari dalam dinding-dinding faraj. Ianya juga diikuti dengan badan isteri yang bergerak-gerak serta
nafas isteri yang kencang.

Tanda-tanda diatas menunjukkan masa untuk menjimak isteri telah sampai, maka jalankan kerja-kerja jimak pula. Sebagai ringkasan nya,
tertib-tertib dalam ilmu jimak ini adalah seperti berikut:-

Masa – Pilihlah masa dan saat yang baik
Tempat – Tempat sunyi, cahaya yang tidak terlalu terang, dan tidur dibawah satu selimut
Belaian – Belaian dapat meningkatkan shawat kedua-dua pasangan
Kesopanan – Lakukanlah kerja rangsangan dan jimak dengan penuh sopan dan tidak rakus. Adalah lebih baik bagi suami meminta izin dari
isterinya jika ia hendak mencabut zakarnya dari faraj isteri ketika ataupun selepas jimak.
Pemuasan – Jika suami inzal dahulu, adalah tanggungjawab suami menginzalkan isteri dengan menggunakan teknik-teknik yang lain.Suami
perlu tahu bilakah inzal isteri supaya kedua-duanya dapat inzal pada masa yang sama. Secara amya apabila isteri mencapai inzal yang
"teragung", nafasnya semakin memuncak, badannya menjadi tegang seketika seolah-olah tidak sedarkan diri, dan tiba-tiba terhenti, badan
menjadi kendur semula seolah-olah tali putus. Pada ketika itu, faraj akan mengemut-ngemut dan dengan kejutan kecil, biasanya berakhir
lebih kurang 2 minit. Untuk mengetahui isteri benar-benar puas dari inzal yang dicapainya, badan isteri akan menjadi sejuk setelah inzal itu.




No comments:

Post a Comment