Thursday 21 June 2012


Satu tema lampu hiasan adalah cara terbaik menunjukkan personaliti anda dan semua ciri-ciri kabur kepada dunia. Terdapat banyak cahaya lekapan boleh didapati di pasaran hari ini untuk membantu mendapatkan projek anda bermula pada kaki kanan, tetapi memilih peranti penCahayaan yang sesuai tidak selalu semudah nampaknya. Bergantung kepada apa jenis tema lampu hiasan anda mahu gulung dengan, lampu perlu dipasang di lokasi yang sesuai, untuk mencapai hasil yang sempurna. Tidak semua orang adalah pakar lampu hiasan, dan ramai di antara kita tidak memahami bagaimana cahaya dan bayang-bayang berinteraksi untuk mewujudkan mood yang berbeza.
BARU ORLEANS - NOVEMBER 30: Pengantin Jennifer Lynn Ruder bersedia untuk berkahwin US Army 1 Lt  Robert Bejarano di Suku Perancis Wedding Chapel November 30, 2009 di New Orleans, Louisiana.  Bejarano kembali minggu lepas daripada lawatan duti di Afghanistan.  Para gereja perkahwinan hanya pada Suku Perancis melakukan perkhidmatan tradisional dan sivil oleh terhormat berlesen 24 jam setiap hari.
Profesional lampu mempunyai pengetahuan dan mereka yang berdedikasi untuk membantu anda keluar pada pengembaraan lampu hiasan anda. Terdapat pelbagai produk daripada pengeluar terkemuka yang akan mengindahkan ibu pejabat hidup anda. Kakitangan menumpukan terdiri daripada perunding pemasang lampu, hiasan, dan pakar perkhidmatan pelanggan. Pakar-pakar lampu boleh membantu anda memilih produk yang sesuai untuk tema hiasanpencahayaan dan menjawab apa-apa soalan yang anda mungkin ada mengenai pemasangan, serta lokasi.
Mana-mana projek lampu hiasan harus menggabungkan pelbagai produk pencahayaan untuk meningkatkan tema keseluruhan anda cuba projek. RLLD mempunyai banyak produk pencahayaan cantik dari yang untuk memilih. Ramai sconces dinding dan candelier yang sesuai untuk mana-mana individu yang kreatif. Kami mempunyai gaya yang tersedia untuk dimuatkan ke dalam fesyen tinggal anda. Banyak candelier kami mempunyai penampilan kristal berkilau berbanding dengan sconces dinding kami, yang cenderung untuk memberikan lorong anda desa, Dunia Lama rasa.
 Your Ad Here
Terdapat juga banyak pilihan serta pelbagai lampu lantai untuk reka bentuk lampu hiasan anda. Ini lampu lantai yang besar untuk pejabat, hidup bilik, dan bilik-bilik perpustakaan. Terdapat banyak jenis selesai memilih untuk rekaan anda. Semua yang indah dan akan meningkatkan pencahayaan tema hiasan anda untuk potensi sepenuhnya itu.
Lampu landasan LED adalah cara yang aneh menggabungkan sentuhan sedikit warna ke rumah anda. Ini lampu landasan yang cekap tenaga dan agak selamat, kerana mereka menghasilkan hanya sejumlah kecil seri haba. Kit lampu landasan kami datang dengan tiga jauh dikawal warna berubah mentol. Pemilik rumah juga menerima kawalan jauh supaya mereka dapat memanipulasi ketiga-tiga lampu dalam kaedah yang disegerakkan. LED lampu landasan yang besar untuk pejabat, bar, dan galeri seni atau mana-mana sahaja lagi anda mahu membuang dalam percikan daripada warna.
Profesional Lampu juga menawarkan pelbagai kelengkapan hiasan luar rumah anda. Begitu banyak pilihan dari New Orleans gaya lampu gas luar, yang akan memberikan rumah anda kelihatan kuno sama dengan Dunia Lama tanglung dilihat dalam Suku Perancis. Ini lampu sejarah meniru yang digunakan kembali dalam abad ke-18 di kampung-kampung banyak kecil. Cahaya dunia luar anda dengan cara kuno dengan lekapan menawan.
Pemilik rumah juga boleh menggabungkan sentuhan offbeat kepada tema lampu hiasan mereka. Terdapat pokok khas menyala lekapan sawit dengan bahan holografik di daun untuk menambah sentuhan fantasi kepada persekitaran luar anda. Kami juga menawarkan flamingos merah jambu yang serasi untuk kegunaan dalaman dan luaran. Tema pencahayaan anda akan mengambil wajah baru keseluruhannya dengan lampu menghiburkan.
Terlibat dalam projek lampu hiasan boleh dan menyeronokkan

No comments:

Post a Comment